One ohutta materialii noi korealaisten kuoret. Vähäkö hipasee ni kylki kurtus.
http://www.saabplanet.com/saab-9000-in-real-life-the-small-overlap-crash-test/
Saab vs kuttaperkka autot
6
193
Vastaukset 6
- saabbisti
Saab on niin heikko, koska se tehtiin kiinalaisesta kierrätyspellistä ja siitäkin kaikkein halvimmasta.
- PröötinTöötti
Mut Saabin Kiirunan teräksestä tehty kori painaakin vajaat 2 tonnia ja tuo Hundai painaa vaan tonnin. Vahvemman laki ratkasee kolareissa.
- törömäys
Kumi puskurilla saa pellit rusetille, aasian vehkeistä! Sakut taitaa olla paremmin pokattua terästä!
- helmer222
En tiedä mistä Saabit pellit tulivat, mutta heikkoja ne olivat ja kovia ruostumaan.
- Saabbisti
Minä tiedän: Pellit tehtiin Kiirunan malmista valmistelusta teräksestä. Tosin mm. Saab 9-3 konepelti on alumiinia. Kuten kaikki jo tietävätkin niin Saabin pellit oikein suojattuna eivät herkästi ruostu myöskään Suomen kovissa talviolosuhteissa.
- saabbisti
Saabin pellit tulivat suoraan kiinan kierrätyskeskuksista. Ne olivat sitä kaikkein halvinta peltiä. Pieni pintaruoste niissä oli jo ennen kuin ne asennettiin Saabeihin ja siksi Saabit kukkivat niin iloisesti jo lähes uutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455