Onko kokemuksia Akalihotellista? Onko huoneet hyvät/siistit/viihtyisät? Mitä muuta voisit kertoa? Suositteletko?
Hania/hotelli Akali
3
263
Vastaukset
- Pipza
Eikö kukaan ole ollut kyseisessä hotellissa...? ☹️ Pitäisi olla Hanian kaupungissa, aika lähellä uimarantaa.
Keväällä mennään Hanian kaupunkiin pariksi viikoksi ja ehdolla on tuo hotelli. - Hyväämatkaa
Ei tuosta hotellista mutta hanian uimarannat eivät niin hyviä. Keväthän on jo ja alkaa kesä just. Hyviä rantoja silti aivan lähellä eli nou hätä. Katso tripadvisor arvionnit, siellä google kääntäjä.
- Anonyymi
Juuri tulin Haniasta Akalista viikon lomalta. Olen muutamissa kaupungin hotelleista asunut, Akali on paras. Siisti, uusittu kylppäri, minijääkaappi, saa omia juomia mahtumaan, vedenkeitin. Mulla oli huone kadun puolelle, jossa ranskalainen parveke. Aamiaisbuffet runsas, hyviä juustoja, kreikkalaisia suolaisia leivonnaisia, itse sai puristaa appelsiineista koneella mehua. Uima-allasalue vihreä ja siisti, usein uin yksin. Nea Horan ranta n.10 min kävelymatkan päässä, parempi uida tuulisella säällä kuin turistikylien avoimet rannat. Agia Apostoli ei kaukana. Parasta on henkilökunta, ylivertainen muihin hotelleihin verrattuna. Lyhyt matka satamaan, vaeltelin mielelläni paikallisasutuksen keskellä. Hania on kiintoisa kaupunki, bussiasema on lähellä ja iso Inka. Jos vuokraa auton, hotellilla on parkkipaikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296