Se on Keskustalaisten Arvostelua. Jo on Logiikka. Myös Ulkopoliittinen Leimakirves on otettu taas esiin.
Jos Arvostelee Keskustaa
14
108
Vastaukset
Keskusta on Pahoittanut mielensä Ilkeän OikeistoSossun Kiusaamisesta.
- glx
Jos sinun mielenterveytesi koossa pysyminen vaatii tuota jatkuvaa rakkikoiramaista räksyttämistä, niin jatka toki edelleen. Kyllä Keskustalaiset sen kestävät.
glx kirjoitti:
Jos sinun mielenterveytesi koossa pysyminen vaatii tuota jatkuvaa rakkikoiramaista räksyttämistä, niin jatka toki edelleen. Kyllä Keskustalaiset sen kestävät.
Eivät tunnu kestävän. Kun pitää henkilökohtaisuuksiin mennä. Kannattaisi vain uskoa Oikeistosossua.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Eivät tunnu kestävän. Kun pitää henkilökohtaisuuksiin mennä. Kannattaisi vain uskoa Oikeistosossua.
Ja jos ovat sellaiset kirjalliset tyylilajit kuin Ironia ja Satiiri täysin outoja Keskustalle. Enhän minä sille mitään voi. Grow Up Keskusta!
- sosialistinlupaus
"Elämässä on parempaakin tekemistä. Toivottavasti pystyin hiukan tuomaan Länsimaalaista Keskustelukulttuuria palstalle. Miami kutsuu!"
- Keskiviikkona.nähdään
Sosialistin lupaus on siltä jostain; sanonko!
Miten täällä kiinnostaa Meikäläisen tulemiset ja menemiset enemmän kuin Asiat. En yhtään ihmettele että "Kapi" ei viitsi tänne pahemmin kirjoitella.
Miten täällä kiinnostaa Meikäläisen tulemiset ja menemiset enemmän kuin Asiat. En yhtään ihmettele että "Kapi" ei viitsi tänne pahemmin kirjoitella.
Sinä ja kapi (no kapi joskus) kun ette sitä asiaa kirjoita tänne. Jos mies ilmoittaa jättävänsä palstan niin mies myös tekee niin.
DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Sinä ja kapi (no kapi joskus) kun ette sitä asiaa kirjoita tänne. Jos mies ilmoittaa jättävänsä palstan niin mies myös tekee niin.
Älä nyt sotke Jotain Älytöntä "MiesKunniaa" tällaiseen asiaan. Mitä se asia sitten olisi. Keskustan politiikan kritiikitöntä ylistämistä. Sekä "Kommareiden" haukkumista. Sitähän tällä palstalla riittää.
- glx
Älä nyt sotke Jotain Älytöntä "MiesKunniaa" tällaiseen asiaan. Mitä se asia sitten olisi. Keskustan politiikan kritiikitöntä ylistämistä. Sekä "Kommareiden" haukkumista. Sitähän tällä palstalla riittää.
Jos jotain lupaa, ja ei tee niin se on silloin valehtelemista. Eli jos lupaa jättää palstan ja ei jätä, niin silloin valehtelee. Silloin voi hyvällä syyllä kysyä, perustuuko elämäsi valheelle. Valehteletko kaikissa muissakin asioissa?
glx kirjoitti:
Jos jotain lupaa, ja ei tee niin se on silloin valehtelemista. Eli jos lupaa jättää palstan ja ei jätä, niin silloin valehtelee. Silloin voi hyvällä syyllä kysyä, perustuuko elämäsi valheelle. Valehteletko kaikissa muissakin asioissa?
Aikuisten Oikeasti. Älä Viitsi!
Aikuisten Oikeasti. Älä Viitsi!
P.S. Olen elämässäni nähnyt ihmisten valehtelevan ja tekevän todella ikäviä juttuja jopa läheisilleen. Palstalta lähteminen tai lähtemättömyys painii pikkuisen eri sarjassa.
- glx
P.S. Olen elämässäni nähnyt ihmisten valehtelevan ja tekevän todella ikäviä juttuja jopa läheisilleen. Palstalta lähteminen tai lähtemättömyys painii pikkuisen eri sarjassa.
Minä olen sen ajan kasvatti, että pienestäkin valheesta sai selkäsaunan. Eli sillä ei ollut väliä oliko valheessa kyse pienestä vai isosta asiasta. Olin yli 20 vuotta aktiivisesti kunnallis ja piiritason politiikassa mukana, siellä opin näkemään kuinka paljon politiikassa valehdellaan kaikissa puolueissa. Olen sanonutkin, että politiikka on laillistettua valehtelua.
glx kirjoitti:
Minä olen sen ajan kasvatti, että pienestäkin valheesta sai selkäsaunan. Eli sillä ei ollut väliä oliko valheessa kyse pienestä vai isosta asiasta. Olin yli 20 vuotta aktiivisesti kunnallis ja piiritason politiikassa mukana, siellä opin näkemään kuinka paljon politiikassa valehdellaan kaikissa puolueissa. Olen sanonutkin, että politiikka on laillistettua valehtelua.
Merkityksellisissä asioissa ja silloin kun siitä on haittaa muille ei tietenkään saa valehdella. Ehkä tämä on Sukupolvikysymys mitenkään asiaa arvottamatta. Joskus miettii esimerkiksi onko Suomalaisena Hyveenä pidetystä Rehellisyydestä enemmän haittaa kuin hyötyä Nykymaailmassa.
Kunnioitettava ura. Ihan vilpittömästi sanottuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492