Aihe

Vieroitusoireita satunnaiskäytöstä?

EtanoliOnMyrkkyä

Join viiniä ruuan kanssa kolme lasillista. Seuraavana päivänä yhden annoksen kuohuviiniä. Sunnuntaina join kolme lasillista samppajaa, ruuan kanssa. Seuraavalla viikolla torstaina raivosin kuin hullu; olin ärtynyt ja lähes vapiseva jo aamusta. Oliko minulla vieroitusoireita? Nimittäin: en käytä alkoholia kuin satunnaisesti. Oli suuri poikkeus, että käytin alkoholia kolmena päivänä peräkkäin. Olen aikaisempi suurkuluttaja, mutta ajat sitten raitistunut. Luulen, että minulla oli viekkareita, nimenomaan ärtymystä! Herkistyykö keho alkoholin haittavaikutuksille jotenkin? Huom! Aikaisemmassa elämässä join päivittäin viiniä, siideriä, mitä hyvänsä ns. mietoa. P-marjat, alkoholismihan siitä muodostui. Että tympäisee alkoholi. Olipahan taas muistutus, että alkoholi ei sovi minulle.

2

73

Vastaukset

• Vaikea sanoa. Mutta jos et muuten sekoile, suosittelen olemaan kokonaan ryyppäämättä.

• Niiku97 on siis voimabiisi, jonka tarkoitus on valaa energiaa ja toivoa eritoten itähelsinkiläisiin nuoriin.

Konssi on tavannut lukemattomia maahanmuuttajanuoria, ”veljiä”, jotka unelmoivat vaikkapa näyttelijän tai laulajan urasta, mutta pelkäävät, ettei kantaväestö ikinä hyväksyisi heitä.

”Mä oon silleen, että veljet, kaikki on sun päässä. Bussi on täynnä, bussi on menossa ylös. Ole ylpee, mistä sä tuut!”

https://www.youtube.com/watch?v=I3gvftN-ZNQ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      357
      17274
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      640
      9748
    3. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      62
      5910
    4. Baha kadrum/Marzun mies

Löytyy googlettamalla mukavaa luettavaa. Aivan kamala väkivalta rikollinen!! Ja veljensä samanlaista roskasakkia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      2384