Muutama henkilö kirjoittaa juttujaan Mäki-Ketelöistä
usein tällä palstalla ja he lähettävät postin kautta samat
jutut Mäki-Ketelöille.
Miten Mäki-Ketelät suhtautuvat tilanteeseen?
Vituttaako Mäki-Ketelöitä heille saapuva posti?
15
247
Vastaukset
Itseäni ainakin vituttaisi jos pitäisi postin kautta lukea samat jutut uudestaan.
- JM-K
Ei vituta. Ihan jo koulutukseni puolesta ymmärrän mielisairaita ja vajaamielisiä.
- TaSAPUOLISUUDENNIMISSÄ
Eikö näitten postittajien omat vanhemmat tartte saman laista postia jälkikasvustaan?
Jutut voisi myös lähettää paikallisille taksikuskeille ja kaupunginvaltuuston jäsenille?
- postituskeskustaksiasema
eiköhän taksikuskit oo jo nähny lähetykset etukäteen?taksikopilta ne kirjeet lähtee jakoon.
- missä.ja.milloin
Onko vajakkikin nähnyt jotain postia?
- VittuiluOnHarrastus
Uskoisin että heitä ei vituta. Olen itsekin akateemisesti koulutettu, joten luulen ymmärtäväni heidän suhtautumisen heikomman aineksen vittuiluun.
Itse en vittuunnu vaan lähinnä huvitun, kuinka vittuilu menee ohi kohteen ja vittuilu on täynnä kirjoitusvirheitä.
Mutta mitäpä muuta sitä matalapalkkaiselta duunarilta voi odottaa kun sanan säilä ei taivu, eikä yleistiedosta pysty ammentamaan sen nokkelampaa sutkautusta kuin "haista vittu".- hussitön.tiora
Rouva käyttää heidän henkilöllisyyttään kirjoitellessaan
palstalle vajakkijuttujaan - JulliVastaaHannulle
Vittuilu on harrastus kirjoitti: "Uskoisin että heitä ei vituta. Olen itsekin akateemisesti koulutettu, joten luulen ymmärtäväni heidän suhtautumisen heikomman aineksen vittuiluun.
Itse en vittuunnu vaan lähinnä huvitun, kuinka vittuilu menee ohi kohteen ja vittuilu on täynnä kirjoitusvirheitä.
Mutta mitäpä muuta sitä matalapalkkaiselta duunarilta voi odottaa kun sanan säilä ei taivu, eikä yleistiedosta pysty ammentamaan sen nokkelampaa sutkautusta kuin "haista vittu".
Perskeles, juuri meinasin itse samoin kirjoittaa, mutta säästyi vaiva. - apinan.mölinää
Vajakki ei kykene edes nimmaria itse kehittämään.
- älä.ole.apina
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Onko nimmareissa liian rumat naamat vai mikä jurppii?
Naamat ovat omiasi mutta kehitäppä nimmari ihan itse.
- ota.aino.munaa
Eikö hiihtäjän kuva olisi sopvampi kun teillä on yhteisä
lapsiakin? - mikä.mättää
Häpeääkö rouva suhdettaan Mattiin?
- oivatoikka
Vaino Mäkiketelöitä ja Hoikkalaa kohtaan ei tule loppuun koskaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881