Vituttaako Mäki-Ketelöitä heille saapuva posti?

lähettäkää.ainolle.myös

Muutama henkilö kirjoittaa juttujaan Mäki-Ketelöistä
usein tällä palstalla ja he lähettävät postin kautta samat
jutut Mäki-Ketelöille.

Miten Mäki-Ketelät suhtautuvat tilanteeseen?

15

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseäni ainakin vituttaisi jos pitäisi postin kautta lukea samat jutut uudestaan.

    • JM-K

      Ei vituta. Ihan jo koulutukseni puolesta ymmärrän mielisairaita ja vajaamielisiä.

    • TaSAPUOLISUUDENNIMISSÄ

      Eikö näitten postittajien omat vanhemmat tartte saman laista postia jälkikasvustaan?

      • Jutut voisi myös lähettää paikallisille taksikuskeille ja kaupunginvaltuuston jäsenille?


      • postituskeskustaksiasema

        eiköhän taksikuskit oo jo nähny lähetykset etukäteen?taksikopilta ne kirjeet lähtee jakoon.


    • missä.ja.milloin

      Onko vajakkikin nähnyt jotain postia?

    • VittuiluOnHarrastus

      Uskoisin että heitä ei vituta. Olen itsekin akateemisesti koulutettu, joten luulen ymmärtäväni heidän suhtautumisen heikomman aineksen vittuiluun.

      Itse en vittuunnu vaan lähinnä huvitun, kuinka vittuilu menee ohi kohteen ja vittuilu on täynnä kirjoitusvirheitä.

      Mutta mitäpä muuta sitä matalapalkkaiselta duunarilta voi odottaa kun sanan säilä ei taivu, eikä yleistiedosta pysty ammentamaan sen nokkelampaa sutkautusta kuin "haista vittu".

      • hussitön.tiora

        Rouva käyttää heidän henkilöllisyyttään kirjoitellessaan
        palstalle vajakkijuttujaan


      • JulliVastaaHannulle

        Vittuilu on harrastus kirjoitti: "Uskoisin että heitä ei vituta. Olen itsekin akateemisesti koulutettu, joten luulen ymmärtäväni heidän suhtautumisen heikomman aineksen vittuiluun.

        Itse en vittuunnu vaan lähinnä huvitun, kuinka vittuilu menee ohi kohteen ja vittuilu on täynnä kirjoitusvirheitä.

        Mutta mitäpä muuta sitä matalapalkkaiselta duunarilta voi odottaa kun sanan säilä ei taivu, eikä yleistiedosta pysty ammentamaan sen nokkelampaa sutkautusta kuin "haista vittu".


        Perskeles, juuri meinasin itse samoin kirjoittaa, mutta säästyi vaiva.


      • apinan.mölinää

        Vajakki ei kykene edes nimmaria itse kehittämään.


      • Onko nimmareissa liian rumat naamat vai mikä jurppii?


      • älä.ole.apina
        feikki.eväsvuoto kirjoitti:

        Onko nimmareissa liian rumat naamat vai mikä jurppii?

        Naamat ovat omiasi mutta kehitäppä nimmari ihan itse.


      • ota.aino.munaa

        Eikö hiihtäjän kuva olisi sopvampi kun teillä on yhteisä
        lapsiakin?


      • mikä.mättää

        Häpeääkö rouva suhdettaan Mattiin?


    • oivatoikka

      Vaino Mäkiketelöitä ja Hoikkalaa kohtaan ei tule loppuun koskaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe