Muutama henkilö kirjoittaa juttujaan Mäki-Ketelöistä
usein tällä palstalla ja he lähettävät postin kautta samat
jutut Mäki-Ketelöille.
Miten Mäki-Ketelät suhtautuvat tilanteeseen?
Vituttaako Mäki-Ketelöitä heille saapuva posti?
15
271
Vastaukset
Itseäni ainakin vituttaisi jos pitäisi postin kautta lukea samat jutut uudestaan.
- JM-K
Ei vituta. Ihan jo koulutukseni puolesta ymmärrän mielisairaita ja vajaamielisiä.
- TaSAPUOLISUUDENNIMISSÄ
Eikö näitten postittajien omat vanhemmat tartte saman laista postia jälkikasvustaan?
Jutut voisi myös lähettää paikallisille taksikuskeille ja kaupunginvaltuuston jäsenille?
- postituskeskustaksiasema
eiköhän taksikuskit oo jo nähny lähetykset etukäteen?taksikopilta ne kirjeet lähtee jakoon.
- missä.ja.milloin
Onko vajakkikin nähnyt jotain postia?
- VittuiluOnHarrastus
Uskoisin että heitä ei vituta. Olen itsekin akateemisesti koulutettu, joten luulen ymmärtäväni heidän suhtautumisen heikomman aineksen vittuiluun.
Itse en vittuunnu vaan lähinnä huvitun, kuinka vittuilu menee ohi kohteen ja vittuilu on täynnä kirjoitusvirheitä.
Mutta mitäpä muuta sitä matalapalkkaiselta duunarilta voi odottaa kun sanan säilä ei taivu, eikä yleistiedosta pysty ammentamaan sen nokkelampaa sutkautusta kuin "haista vittu".- hussitön.tiora
Rouva käyttää heidän henkilöllisyyttään kirjoitellessaan
palstalle vajakkijuttujaan - JulliVastaaHannulle
Vittuilu on harrastus kirjoitti: "Uskoisin että heitä ei vituta. Olen itsekin akateemisesti koulutettu, joten luulen ymmärtäväni heidän suhtautumisen heikomman aineksen vittuiluun.
Itse en vittuunnu vaan lähinnä huvitun, kuinka vittuilu menee ohi kohteen ja vittuilu on täynnä kirjoitusvirheitä.
Mutta mitäpä muuta sitä matalapalkkaiselta duunarilta voi odottaa kun sanan säilä ei taivu, eikä yleistiedosta pysty ammentamaan sen nokkelampaa sutkautusta kuin "haista vittu".
Perskeles, juuri meinasin itse samoin kirjoittaa, mutta säästyi vaiva. - apinan.mölinää
Vajakki ei kykene edes nimmaria itse kehittämään.
- älä.ole.apina
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Onko nimmareissa liian rumat naamat vai mikä jurppii?
Naamat ovat omiasi mutta kehitäppä nimmari ihan itse.
- ota.aino.munaa
Eikö hiihtäjän kuva olisi sopvampi kun teillä on yhteisä
lapsiakin? - mikä.mättää
Häpeääkö rouva suhdettaan Mattiin?
- oivatoikka
Vaino Mäkiketelöitä ja Hoikkalaa kohtaan ei tule loppuun koskaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371984
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 62527
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447