Muutama henkilö kirjoittaa juttujaan Mäki-Ketelöistä
usein tällä palstalla ja he lähettävät postin kautta samat
jutut Mäki-Ketelöille.
Miten Mäki-Ketelät suhtautuvat tilanteeseen?
Vituttaako Mäki-Ketelöitä heille saapuva posti?
15
270
Vastaukset
Itseäni ainakin vituttaisi jos pitäisi postin kautta lukea samat jutut uudestaan.
- JM-K
Ei vituta. Ihan jo koulutukseni puolesta ymmärrän mielisairaita ja vajaamielisiä.
- TaSAPUOLISUUDENNIMISSÄ
Eikö näitten postittajien omat vanhemmat tartte saman laista postia jälkikasvustaan?
Jutut voisi myös lähettää paikallisille taksikuskeille ja kaupunginvaltuuston jäsenille?
- postituskeskustaksiasema
eiköhän taksikuskit oo jo nähny lähetykset etukäteen?taksikopilta ne kirjeet lähtee jakoon.
- missä.ja.milloin
Onko vajakkikin nähnyt jotain postia?
- VittuiluOnHarrastus
Uskoisin että heitä ei vituta. Olen itsekin akateemisesti koulutettu, joten luulen ymmärtäväni heidän suhtautumisen heikomman aineksen vittuiluun.
Itse en vittuunnu vaan lähinnä huvitun, kuinka vittuilu menee ohi kohteen ja vittuilu on täynnä kirjoitusvirheitä.
Mutta mitäpä muuta sitä matalapalkkaiselta duunarilta voi odottaa kun sanan säilä ei taivu, eikä yleistiedosta pysty ammentamaan sen nokkelampaa sutkautusta kuin "haista vittu".- hussitön.tiora
Rouva käyttää heidän henkilöllisyyttään kirjoitellessaan
palstalle vajakkijuttujaan - JulliVastaaHannulle
Vittuilu on harrastus kirjoitti: "Uskoisin että heitä ei vituta. Olen itsekin akateemisesti koulutettu, joten luulen ymmärtäväni heidän suhtautumisen heikomman aineksen vittuiluun.
Itse en vittuunnu vaan lähinnä huvitun, kuinka vittuilu menee ohi kohteen ja vittuilu on täynnä kirjoitusvirheitä.
Mutta mitäpä muuta sitä matalapalkkaiselta duunarilta voi odottaa kun sanan säilä ei taivu, eikä yleistiedosta pysty ammentamaan sen nokkelampaa sutkautusta kuin "haista vittu".
Perskeles, juuri meinasin itse samoin kirjoittaa, mutta säästyi vaiva. - apinan.mölinää
Vajakki ei kykene edes nimmaria itse kehittämään.
- älä.ole.apina
feikki.eväsvuoto kirjoitti:
Onko nimmareissa liian rumat naamat vai mikä jurppii?
Naamat ovat omiasi mutta kehitäppä nimmari ihan itse.
- ota.aino.munaa
Eikö hiihtäjän kuva olisi sopvampi kun teillä on yhteisä
lapsiakin? - mikä.mättää
Häpeääkö rouva suhdettaan Mattiin?
- oivatoikka
Vaino Mäkiketelöitä ja Hoikkalaa kohtaan ei tule loppuun koskaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2853548Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221968Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441616- 841461
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.831160- 1431149
- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.93957Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210821Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61757