Kertokaa hyvät ihmiset,onko mitään kasvia ,jonka vois laittaa pensasaidaksi ja kasvaisi suht korkeaksi?Kymmenisen vuotta timanttituijat säilyi peuroilta ja sit oli syöty kaljuksi.Olisi kiva näkösuoja mökillä joku,mutta kuusiaita on pois laskuista.Mitä kokemuksia on esim Norjanangervosta.
Kertokaa kokemuksia.
Peuraongelma
5
341
Vastaukset
- Peurankestävä
Lankkuuaita kestää...
- tarkista_kumpi_on
Meillä täällä Paraisilla on vain kauriita:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Metsäkauris
https://fi.wikipedia.org/wiki/Peura- Kuusikkoinen6
Paraisilla on myös valkohäntäpeuroja, vai onko se nykyään valkohäntäkauris? Mut kuitenkin eri laji kuin metsäkauris. Molempia käy ainakin meidän pihalla...
- Kauriitten_ystävä
Olemme tehneet ruokintapaikan kauriitten käyttöön , olemme laitaneet sinne kauraa ja myös porkkanankuorinta jätteet kun niitä on tullut, ovat syöneet molempia mielellään, muu piha-alue on saanut olla rauhassa mitä nyt vähän vuorenkilpiä ovat maistelleet , ne ovat kulkeneet tällä alueella jo ennen meidän saapumista niiden käyttämät loput sen paljastivat.
- Kauriitten_ystävä
Korjaan edelliseen tulleen "panovirheen" loput=polut : siis kauriiden käyttämät POLUT ovat olleet täällä jo pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984