Hua Hin asukkaat mielenterveys

BanglamungAsukas

Hulluja kateellisia katkeria omahyväisiä itsekeskeisiä typeryksiä taitaa Hua Hin olla täynnä. Hua Hin ylistetään ja valehdellaan muiden kohteiden olevan huonoja. Hyvä esimerkki palstan tietäjänä esiintyvä numero idiootin väite ettei Krabilla saa länsimaalaisten ruokaa. Tuollaisen väitteen kirjoittaja ei siis Krabilla ja tuskin muuallakaan Thaimaassa kuin Hua Hinissä on käynyt vaikka kiven kovaan muuta valehtelee. Idiootti mikä idiootti pilaa Hua Hinin ja samalla koko Thaimaassa matkaavien maineen.
Kuinka tuollaisen palstan häirikön saa hiljaiseksi?

12

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antakaavaanolla

      Anna olla kaverihan on selvästi sairas.turha on mielenvikaisen kanssa on kinata
      Naurettaa tälläinen riitely kohteiden välillä jokaiselle on oma paikkansa josta pitää.Eikä kohteen perusteella luokitella ihmisiä.Varsinkaan jos ei käy missään.
      Toivoisin enemmän keskustelua itse reissuista,hyviä vinkkejä tai hauskoja sattumuksia,muttä täällä haukutaan toisten tekemiä mielikuvus matkoja ja kilpaillaan mikä on paras paikka vaikka kaikki riippuu mistä yksilö tykkää.
      Ostaahan porukka asuntoja turkistakin.
      Itse en ole huassä käynyt ensi talvena olisi tarkoitus mennä.mutta luettuani näitä palstoja on alkanut hieman mietityttää jos menisikin uudestaan rayong-chnag.Itse haluaisimn käydä myös pari yötä pattayalla,mutta vaimo vastustaa(ennakkoluuloinen)taitaa jäädä näkemättä ja ilmeisesti tämä huakin jää nyt sitten väliin.

    • 656546456456

      Onko mitenkään normaalia ettei suomalainen osaa lukea tai ymmärrä lukemansa, tarkalleen ottaen en ole missään kirjoittanut ettei pikkukaupungeista saa falleruokaa vaan kirjoitin ettei pikkukaupungeissa ole riittävästi länsimaalaisia tarpeita, ja tarvikkeita, joista ruoka on vaan yksi resuperse, torilta saa lihat ja kalat harvoin esim. naudanlihaa jota thaimaalaiset eivät juurikaan syö, hua hinin ylistäminen on puhtaasti sinun mielikuvituksen tuotetta, samaa sarjaa kuin sika Amaliat, onko miehet, zaphodit, yms. mielikuvituskaverit.

      • kaleonihana

        turha selitellä juuri tollasten takia jää monelta hua hin väliin.


      • 656546456456

        Minulle on aivan samantekevää kuka tänne tulee tai on tulematta,teillä resuperseillä ei ole tänne mitään asiaa, se pattaya on teikäläisiä varten, minun puolesta on aivan samantekevää viettekö sinne pentunne, minä en veisi jos ovat alaikäisiä, se on teidän ongelma, toivon vaan että yksikään nainen olisi niin tyhmä että tekisi pentuja kanssanne, reppanat.


    • HuaHin5km2pieni

      Jauhelihaa saa kun osaa käydä kunnollisissa kaupoissa. Monilla meillä on tosin lihamylly omasta takaa kotona. Ostaa lihan palana ja loput pakastimeen. Lihapullat helppo ja nopea valmistaa. Perheemme kokki- siivooja- puutarhuri oppi lihapullien valmistuksen kerralla.
      Ja kirjoitit nimenomaan farang ruokaa ei saa. Älä trollipelle väitä muuta. Lättäjalkaiset Hua Hin lahkolaiset joutuvat Bangkokiin asti ostamaan Schollin sandaaleja sitäkö tarkoitit länsimaisilla tarvikkeilla Pelle. Ai tosiaan nythän ole Venäjällä sieltä saat ruisleipää.

      • 57657567

        Joopa joo, lihapullista ei ole ollut puhetta, reppana...


    • jepjepPelle

      Aivan valehtelit ettei Krabilta ja Samuilta saa farang ruokaa. Siitä oli kyse.

      • 7657856657657

        Laitappas poju missä olen noin sanonut, niin katsotaan resuperse.


      • 7657567567

        Linkkiä vaan peliin.


    • 6767676767

      Mutta Hua Hinurit syö rotanlihaa ilmeenkään värähtämättä

    • poiuytr22

      Kuinka tuollaisen palstan häirikön saa hiljaiseksi?
      Paskahuussin taakse ja ............

      • MannejaAlmaapuna

        poiuytr22, Sika-Alman pojanpoika se jaksaa palstoilla häiriköidä, mitenkä hänelle annettiin mahdollisuus apukoulun jälkeen vielä jäädä suljettujen seinien ulkopuolelle?
        Isoisänsä HevosManne varmaankin liukaskielisenä osasi puhua luikuria riittävästi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe