Surullinen tilanne. Suomessa Ei ole puoluetta.

jota voisi itsenäisesti ajattelemaan kykenevä tavis äänestää.

Kaikki nykypuolueet ovat enemmän tai vähemmän hukassa, ja yksinkertaisesti halveksivat ja väheksyvät äänestäjiään. Niistä on tullut vain koneisto puolueen sisäpiireille päästä mahdollisimman hyviin hommiin.

Koskee siis kaikkia puolueita. Lukuunottamatta muita marginaalipuolueita kuin tätä uutta marginaalipuoluetta persuja.

9

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsenäisen yksilöllisen ajattelun ja puolueen kaltaisen joukkoajattelun välillä on jo lähtökohtainen ristiriita.

• asiatkuntoon

Kunhan kansanedustaja Teuvo Hakkarainen perustaa oman puolueen, niin sitten Suomen asiat alkavat toimia. Kannattaa lukea Kainuun Sanomista 9.5.16 Hakkaraisen haastattelu.

• nukkumaan-vaan

Puoluetilanne on todellakin tällä hetkellä tosi surkea. Olen minäkin miettinyt, ketä voisi äänestää ja mitä puoluetta. Nykyisiä en enää äänestä.

• kannattaavastustaa

Vihreät ovat sellainen puolue, että ensin ajavat jotain asiaa. Ja kun se alkaa joskus toimia, niin sitten puolue ryhtyy vastustamaan sitä. Täytyy ihmetellä sellaisen puolueen kannatuksen nousua ja puheenjohtajan valintaa suosituimmaksi oppositiojohtajaksi. Nyt Vihree-Ville haluaa presidenttiehdokkaaksi, vaikka muodollisesti aikoo pyytää Haavistoa. Toiminta muistuttaa entisaikojen kommunistien myyräntyötä.

• Nerokasta

Sitä voisi kutsua ideologiseksi ikiliikkujaksi.
        Suorastaan nerokas keksintö!

• kfjfccc

Ikuinen pelimies Väyrynenkin on huomannut tämän puutteen.

• patetoivo

Ainoa puolue jota äänestän seuraavaksi on p.väyrysen puolue, olen pettynyt tähän nykyiseen menoon, muutosta ei näytä tulevan.

• kitaauki

Pelottaa vihreitten nousu , pian tämä maa on matuja täynnä.

• kitakiinni

Täh? Etpä varmaan huomannut että kepulainen pääministeri kutsui kotiinsa 30 000 matua. Yksi lause ja miljardiluokan lasku. Eikä sitä edes kaduta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1891
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1186
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      78
      986
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      978
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      835
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      85
      806
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      782
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe