Ajasta jota ei vielä ole

TarkkailePostiasi

Tiedäthän, että olen jättänyt lukematta kaikki kirjeesi? Ne ovat olleet yöpöydälläni kauan, niin kauan että muuttuivat pölyksi kosketettaessa. Dust to dust, ashes to ashes. Tuo lause käy aina mielessäni kun muistan tuon hetken kun näin ne, ja kosketin yhtä niistä.

Näen aina vain sen viileän puutarhan, joka on jossakin muualla, ei tässä eikä tänään, ja jossa juon raikasta vettä kristallimaljasta, jonka ojennat minulle, ja joka on omasi, ei kenenkään muun, eikä se ole myöskään minun omani. Ja kaikki jotka siellä olevat, juovat vain siitä maljasta joka heille ojennetaan.

Tämän kirjoitan sinulle kirjeessä, joka lähtee toisen mukana, ja tulee perille toisen antamana, hetkenä jonka menemistä et tiedä koska sitä ei oikeasti ole olemassa, tai se on ehkä jo ollut, tai se on vasta tulossa. Kirjeessä on oleva minun allekirjoitukseni, ja tiedät sillä hetkellä että olemme molemmat antaneet luvan kaikelle tapahtua.

18

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TNAISESI

      LA DA DII LA DA DAA

    • Sekaisinlovesta

      Elämänvettä ja elämänleipää. Jano joka ei sammu juomalla eikä elämännälkä syömällä, tarvitaan vielä ravintoa sielulle, ripaus romantiiķkaa mausteeksi☺

    • hienokirjoitus

      Mielenkiintoinen, mutta vieras. Silti yhteen lauseeseen kiinnitin huomiota: "Kirjeessä on oleva minun allekirjoitukseni, ja tiedät sillä hetkellä että olemme molemmat antaneet luvan kaikelle tapahtua." Niin, se on tuttua.

    • Sekaisinlovesta

      Sanoit kerran että silloin kyllä menee huonosti kun minun suustani pääsee tuollaisia juttuja. -Ajattelin että silloin menee vielä huonommin kun sinä et enää puhu minulle. Sekin kävi toteen.😢

    • Sekaisinlovesta

      Olen penkonut postilaatikkoni päivittäin ylösalaisin mitään sieltä vieläkään löytämättä...😥

      • Sekaisinlovesta

        Perkkules, lumi jo peittää postilaatikon...


    • Tiedoksianto

      En ole juonut kanssasi ensimmäistäkään olutta, koskaan, enkä juo. Kaivan nenääni ja syön räkää. Maistuu pahalta.

    • Maksamyösvelkasi

      En kastele kukkiasi, vitun perse pelle pösilö. En ole myöskään poikasi.

      • tietojenkäsittelylaitos

        kyllä ne velat pitää periä toisella tavalla. hyvä päätös olla olematta kenenkään juoksupoika/opetuslapsi. kasvaa pienet pojat kieroon


    • Kirjeet on tarkoitettu lukemista varten. Kukaan ei tiedä päiviensä lukumäärää joten on parempi elää nyt ja murehtia myöhemmin.

      Öitä

    • yökkistä

      Jopa on taas ihme ugandaa. Raikkaat vedet ja viileät puutarhat ovat omassa sekavassa päässäsi. Älä sinä huolehdi toisten kristallimaljoista kuule yhtään. Ja tuskin niin pösilöä yksilöä löytyy joka sulle kirjekuriiriksi lähtee. Edellisetki kuriirit on jo tarpeeksi kusessa

    • Sekaisinlovesta

      Kärsivällinen odottaja palkitaan?👩

    • Sekaisinlovesta

      Ootan sua

    • Sekaisinlovesta

      Tiedäthän että olet jättänyt systemaattisesti vastaamatta kaikkiin kysymyksiini mutta olisin silti utelias kurkistamaan paksun mustan samettiverhon peittämän kristallipallon kautta kauas tulevaisuuteen...onnentunne tällä hetkellä pahasti hukassa.

    • Sekaisinlovesta

      Kauanko täytynee odottaa?

    • Sekaisinlovesta

      Taivaassako vasta tavataan??

    • Niinkuinsinäkin

      Hieno kirjoitus.

      • Sekaisinlovesta

        Missä ihmeessä viivyt?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe