Mikäköhän vikana, stihl 170 moottorisaha, hyvin käynnistyy kylmänä, mutta sammuu muutaman sekunnin kuluttua, taas kun muutaman minuutin päästä yrittää käynnistää, hyvin lähtee käyntiin mutta sammuu parin sekunnin päästä ja sitten vaikka miten nyit niin ei lähde muutoin kun saha on huilannut muutaman minuutin ja taas sama homma. Saha on noin 7 vuotta vanha ja käytetty vain mökkikäytössä eli todella vähän. Olisiko kaasarissa roska?
Stihl 170 käynnistyy ja sammuu
9
9341
Vastaukset
- vuotajavuokko
pensaletku vuotaa.
- Liiankuumakesäpäivä
Avaa kaasutin ja käy bensapuoli läpi. Jos LD-kaasutin eli vain yksi säätöruuvi niin hyvin todennäköisesti sillä puolella häiriötä. Tuo on vielä hyvää vuosmallia, uudemmat on valmistettu Kiinassa, yritä elvyttää.
- voivois
Kiinassa se on tuokin ja zama laatua.
- Avunhuudot
Minulla taitaa olla sahasi kaksoissisar. Aivan samat temput sillä. Yksi säätöruuvi vain on. Kun saa kylmänä käyntiin ja pitää sormen kaasulla eikä päästä sammumaan niin jonkun ajan kuluttua savuaa ja sammuu kuitenkin eikä taas lähde tulille millään. Apua ei tunnu löytyvän naapuriltakaan.
- Avunhuudot
On arvailtu, että keväällä myydään vanhat yli- ikäiset ksitahtibensat ensimmäisinä ja niissä olisi vika. On niin pientä osaa kaasarissa, ettei sinne uskalla tottumaton kajota.
- echofani
Jos noin, miksi ette itse tee polttoainesekoitusta. Sahassa on kyllä yksi vika ja se on tuo merkki Stihl. Tuota sammumisvikaa ollut kaverin Stihleissä myös.
- Apulöytyi
Sai muualtakin ohjetta sekoittaa itse bensa ja niin tein. Tyhjensin entiset pienkonebensat pois ja ja täytin itse sekoittamalla polttoaineella ja aloin nykiä käyntiin. Miten ollakaan muutaman nyhtäisyn jälkeen, kone alkoi käydä ihan tasaisesti, joutokäynnilläkin. Sammutuksen jälkeen ensi nykäisyllä lähtee nyt hyrräämään.
Minulla on trimmeri, lehtipuhallin ja saha, joihin en mihinkään enää pistä muuta polttoainetta kuin omasekotteista. Moni harmi jää nyt kokematta.
Voisi kai nuo valmiiksi sekoitetut jäljelle jääneet bensat käyttää ruohonleikkurissa muun bensan mukana tai kokon sytytykseen. - stihl170
Sama vika oli veljen stihl 170:ssä. Siellä oli kaasarissa sihti tukossa jostakin moskasta. Sen putsasin niin taas alkoi toimimaan
Ultrapesuriin ja uuret kalvot nii johan tokenee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771