Nuorten palstalla on taas piste- ja ripulispämmiä.. Mitäs tälle tehdään
Nuorten palsta..
12
197
Vastaukset
- heippa.pippelit
Mulla olis vastaus tohon. Spämmiii tänne ja piiitkäään.... Kuolen nuorten puolesta!!! FOR NARNIAAA!!! oho! Väärä repliikki :D
Eh... Mä mee ziigaamaan lätkää. Sitä ennen spaddulle :D- hauka.kupissa
Siis spanderillille...
- savurcack
Tarkoitan siis, että käyn sivistyneesti polttamassa tupakan.
- Mikset.tapa.itseäsi
Ratkaisu:
Lopeta spämmäys ja aloita pohdiskelu, että mikset tappaisi itseäsi.- Go.Russia...hih
:D oot niin ihq <3
en tapa itseäni ja en ole tissu, enkä pedo, enkä tissu. häh... sanoin jo ton.
finski voitti! - TissuTheSpermasuu
yuggis_ kirjoitti:
En ole spämmeri enkä tapa itseäni
Olet valehteleva spämmäävä homo.
- Silmähauka
Alkoholipalstalla tulee olemaan kitaspämmiä ehkä... tai sit ei... mitä sille tehdään? Nuorten palstaan et saakeli koske! 3/4 täällä palstalla on aikuisia ja loput nuoria kehittyviä häiriköitä.
HAUKA EI kirjoita nuorten palstalle, mutta valvoo sitä herkeämättä.- Taidat.olla.pedo
Miksi kyttäät alaikäisten palstaa? Olet perverssi.
- hauka.uhoaa
Kyttään syitä aloittaa tällä palstalla spämmit. En ole pedo. suojelen nuoria, myös IRL
Jätäthän nuortenpalstat spämmimättä lolihentain nimissä, niin saatan jättää tän palstan rauhaan. - hauka.rauhoitteleee
Nooh... se kitaspämmi on kesäspämmi ja saattaa olla et tulee tylsää... ääh... en sentään ,,, leikki leikki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491