KUINKA NOSTAA PAINOA NOPEASTI??

Elikkäs olen 99 poika 170 cm ja painan sen 52kg. Mielestäni olen liian laiha. Kädet ovat todella ohuet ja jaloista näkyvillä selkeästi monia luita, myös käsistä. Painoa olisi kova hinku nostaa mutta vaikka syön niin ei tunnu mitään käyävän. Onko kenelläkään ollut samanmoista ongelmaa?? Kiitos jos jaksat vastata!
Ilmianna
Jaa

3 Vastausta

Hei! Mitään ei kannata tehdä nopeasti. Sinulla ilmeisesti on vähän lihasmassaa. Kun vanhenet, ongelma voi olla se, että on edelleenkin vähän lihasmassaa, mutta vatsakumpu alkaa kasvaa. Eli paras vaihtoehto on mennä kuntosalille ja hankkia omavalmentaja. Tai sitten tehdä hyvän oppaan avulla lihaskuntoharjoittelua itsenäisesti. Joka tapauksessa avainsana on kuntoilu ja riittävä proteiinipitoinen ravinto. Miehellä lihakset kasvavat helpommin kuin naisella, eli alat hyvin pian nähdä tuloksia. Olet 17-vuotias? Rotevoidut todennäköisesti vielä joka tapauksessa, kasvusi jatkuu muutaman vuoden vielä. Eli älä hätäile. Pidä harjoittelussa riittävästi lepopäiviä. Myös normaalille kasvullesi pitää jäädä energiaa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kiitos!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
onko sullaki semmoset vitun kipparikalle kädet
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

KUINKA NOSTAA PAINOA NOPEASTI??

Elikkäs olen 99 poika 170 cm ja painan sen 52kg. Mielestäni olen liian laiha. Kädet ovat todella ohuet ja jaloista näkyvillä selkeästi monia luita, myös käsistä. Painoa olisi kova hinku nostaa mutta vaikka syön niin ei tunnu mitään käyävän. Onko kenelläkään ollut samanmoista ongelmaa?? Kiitos jos jaksat vastata!

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta