Hauska juttu Pikku G:stä

Pöljä

Pikku G oli syksyllä ollu listassa, jossa oli samaan aikaan vieraana Ismo Alanko. Ismo kysy G:ltä josko hän olisi nähnyt Ismon veljeä (Ilkka Alanko) jossain kaupan kassalla tai jossain, johon Pikku G oli vastannut kysymällä: "Niin minkäs kaupan kassalla sun veljes onkaan töissä?" V...n pöljä jätkä.

14

2192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh

???????????????

• Gee

Joo. Luulin että yleensä ihmiset tietää että Ismo Alangon veli on Neljän Ruusun laulaja Ilkka Alanko. Mun mielestä tuo nyt on aika yleistietoa.

• Deth
        Gee kirjoitti:

Joo. Luulin että yleensä ihmiset tietää että Ismo Alangon veli on Neljän Ruusun laulaja Ilkka Alanko. Mun mielestä tuo nyt on aika yleistietoa.

joo on iha vitun yleistietoa... NOT

• Gee
        Deth kirjoitti:

joo on iha vitun yleistietoa... NOT

No top-40 ohjelman juontajan Heikin mielestä se ainaki oli hauska juttu kun ite sen kertoi, eli tavallaan pisti Pikku G:n naurun alaiseksi, mutta eihän nää nykyteinit enää tiedä mistään muusta mitään ku jostain räpistä ja rnb-kakasta.

• joo

Ai mikä juttu tossa oli? Mä oon kans niin tyhmä etten tiiä..

• Jonttu

Ettekö pöljät ole ikinä muka kuulleet kuka on Ismon veli?

• oooo

En. Mulla on huono yleistieto...kun ei tollaset asiat kiinnosta niin ei tule opittua:) Mä en vieläkää tajunnu tota juttua! :D

• kuullut

Olen kyllä kuullut Ilkka Alangosta, mutta en ymmärrä mitä hölmöä Pikku G sanoi. Jostainhan kaikki staratkin ovat joskus aloittaneet, tietääkseni edes Ilkka Alanko ei ollut tähti jo syntyessään ja eikös Antti Tuiskukin ollut jossain Näkkäläjärven Siwassa kassana ennen megasuosiotaa?

• meri
        kuullut kirjoitti:

Olen kyllä kuullut Ilkka Alangosta, mutta en ymmärrä mitä hölmöä Pikku G sanoi. Jostainhan kaikki staratkin ovat joskus aloittaneet, tietääkseni edes Ilkka Alanko ei ollut tähti jo syntyessään ja eikös Antti Tuiskukin ollut jossain Näkkäläjärven Siwassa kassana ennen megasuosiotaa?

Ilkka Alanko on vaan ollut niin kauan tunnettu muusikko että tuskin edes g:n elinaikana olisi ollut kaupan kassalla töissä.

• MSN-Neiti90

Hehheh, mistä oot kuullu ton?
      Osaa ihminen esittää hämäriä kysymyksiä, jos tuo on tosijuttu.

• Gee

ton lista top 40 ohjelmassa pe 31.12.2004 Heikki Paasosen kertomana. Näköjään sitä ei lähellekään kaikki ymmärtänyt vaikka yritti rautalangasta vääntää. Se nyt vaa on nii että Neljä Ruusua ei just tällä hetkellä oo enää niin suosittu että sois joka radiokanavalla ja silloinhan suurin osa teineistä ei voi tietää mitään ko. bändistä.

• OSOITTEESEEN : www.nollayzi...

pikku g kommentoi kyseistä lipsautusta osoitteessa www.nollayzi.tk

• hahahahah.

vanha juttu.

• jonttu

musta tos ei ollu mitää mikä olis naurattanu (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      4423
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      26
      2811
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2295
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1930
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      184
      1666
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      29
      1612
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1333
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1266
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1222
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      138
      1214
    Aihe