Jo viime kesänä juuttui muutaman kerran näyttämään 120, kun ajoin motarilla, kuitenkin pepeä näpäytys etukonsoliin sai mittarin taas toimimaan. Nyt ei nouse enää yli 85km/h, ja välillä juuttuu sitä näyttämään, vaikka vauhti hidastuisi. Pääosin kuitenkin toimii alemmissa nopeuksissa. Mittaristo toimii muuten.
850 nopeusmittari juuttuu tiettyyn nopeuteen
Piula223
4
195
Vastaukset
- Piula223
Eikö kukaan osaa sanoa, missä vika voisi olla? Olen koittanut googlettaa, mutta en ihan samanlaista vikaa ja syytä siihen ole onnistunut löytämään.
- Kannattaanoudattaa
Se 120 km/h on suurin sallittu nopeus vanhoilla 850 Volovoilla!
- Primera_2003
Minulla oli Primerassa v 2003 samanlainen vika.
Avasin mittariston ja väänsin nollaan. Nyt ainakin toimii. Ongelma on miten saada mittaristo auki. Primerassa P12 se oli kyllä lopuksi helppo juttu. - hetihetiheti
Eihän kasipuokki fiiulla pääsekkää kovempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741