Miidan myyjä opettelemaan asiakaspalvelua!

EikiitosPariisi

Asioin Muhoksen vaateliikkeissä ohi kulku matkalla. Asioin Pietan Puotissa sekä Miidassa. Pietassa palvelu oli loistavaa ja ostin monta mukavaa vaatetta ja asustetta. Mutta Miidassa oli töissä rouva, joka EI hallinnut edes käytöstapoja saati asiakaspalvelua. Hän suorastaan vittuili minulle ja lähdin syvästi loukkaantuneena pois. Miten noin ala-arvoiset käytöstavat omaava henkilö voi menestyä myyjänä?

7

4720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahhaa!Hän on suorastaan kuuluisa siitä ettei sinne uskalla mennä!
      Onhan se aika kornia kun haluaisi käydä siellä katselemassa vaatteita mutta ei uskalla mennä kun saa kuulla kunniansa jos ei mitään osta..

    • läpinäkyvääse.on

      Miidassa on ollut aina hienoja vaatteita. Niinhän Pietan Puodissakin. Itse en pidä asiakkaiden nuolemisesta jne. Se on iljettävää. Kaikenlaiset pirulaisetkin ovat NIIN IHANIA jos hekin imartelevat ja nuoleskelevat. Tällaista on joissakin liikkeissä. Selän takana on toihnen ääni kellossa.

    • Oulussa.kin.tasokk

      PP on muhosjunttipaikka.

    • asikasjollevaatteet

      Juurikin näin kaikki on niiiiin ihania (okksettavan läpi näkyvää)vaatteet olisivat kyllä ok.

    • exMuhoslainen

      On eräs kokemus kys.rouvan asiakaspalvelutaidoista. Ne on olemattomat. Suivaantui kertaalleen asiakkailleen, kun asiakas tuumas, että ei tälläkertaa löytäny mitään ja käy oulusta katsoon löytyykö etsimäänsä. "kyllä täältä löytyy kaikki ihan yhtälailla, mitä oulusta"jäpäti..jäpäti..En tajua miten puoti voi olla pystyssäkään enää.Kuka sieltä mitään ostaa?

      • utislainen

        Nykyisin ollut miidassa vaalea nuori nainen , oikein ystävällinen


    • heijakiitos

      Asiakas on saanut, mitä on pyytänyt. Hyvä myyjätär! Bravo! Vittuillaa, jos on aihetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe