Kuinka hirveä onkaan tämä Jeesuksen kertoma totuus: "ellette usko minua siksi, joka minä olen, niin te kuolette synteihinne".
Hienot autot, koreat talot, mahtavat pytingit ja upea perhe peleineen sekä vehkeineen, mutta sitten kuolee synneissään ja joutuu ikuiseen kadotukseen, koska päätti elää elämänsä itselleen omissa himoissan ja haluissaan.
Minua säälittää sellainen elämä, että on ulkoisesti kaikki kunnossa, on hyvinvointia, on rahaa ja on terveyttä, mutta sitten eräänä päivänä elämän lanka katoaa ja totuus räjähtää silmille.
Kaikki ne synnit, pahat teot ja salatut rikkeet leväytettään auki eikä voi enää anoa armoa, ei huutaa Herran puoleen ja mikä pahinta, se on lopullinen tila. Ei mitään toivoa, ei edes 10,000 vuotta vaan ikuisuus itkussa ja valta isää tuskissani, kun kaikki ne omat pahat teot painaa päällä.
Ei koskaan enää iloa, rauhaa ja rakkautta. Ei enää hyvää, ei enää ystäviä eikä enää miellyttäviä keskusteluja, vaan loputonta tuskaa. Ja kaikista pahin piina tulee siitä, kun tiesi että olisi ollut ollut pelastus Jeesuksessa, mutta ei halunnut kääntyä.
Ehkä ne olivat ystävät, ehkä puoliso tai työkavereiden paine, jotka painoivat siihen ihmispelkoon joka laittoi lopullisen ansan ja loukun, mistä ei ole koskaan pääsyä pois.
Voi, kuinka tässä hetkessä rukoilen ystävä sinun puolesta, että sijoitat oikein elämäsi. Että et valitse helppoa ja laveaa tietä, vaan Jeesus portin Isän luo taivaaseen, jossa ei enää ole kuolemaa, tuskaa tai kärsimystä koskaan, vaan ikuinen ilo, rauha ja rakkaus.
Jo tässä ajassa voit kokea tuota taivaallisen Isän tuomaa iloa, rauhaa ja rakkautta, kun annat Jeesuksen puhdistaa sydämesi ja kadut syntejäsi etkä enää peittele niitä.
Siunaa Herra Jeesus jokaista lukijaa armollasi ettei yksikään joutuisi ikuiseen kadotukseen, vaan he saisivat tulla osalliseksi sinun valtakunnastasi Isä taivaassa, sillä sinä olet valmistanut niin ihmeellisiä asioita omiasi varten.
Ole siunattu, Jeesuksen nimessä! Hymiö smile
"Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä." - 1. Johannes 1:8-9
Mattila.
MISSÄ VIETÄT IKUISUUTESI?
46
553
Vastaukset
- Eimeen
Hyvä kysymys.
- Kerrohan
Missä vietät?
- iköasiakiinnosta
Eikö kiinnosta?
- Iäisyysasia
iköasiakiinnosta kirjoitti:
Eikö kiinnosta?
Totta maar kiinnostaa ja paljonkin! Välillä ahdistaa ihan hirvittävästi joidenkin ystävien ja sukulaisten välinpitämättömyys ja uskon puute iäisyysasioita kohtaan. Itse olen taivastiellä, mutta siitä huolimatta joskus tulee sellainen olo, että onkohan se nyt ihan varma, että pääsen Taivaaseen ja ylösottoonkin mukaan. Kerta toisensa jälkeen olen saanut vahvistusta siihen, että asia on kunnossa sekä itseni että perhekuntani (myös lemmikit mukaanlukien) suhteen. Hirvittävin asia ihmisen elämässä olisi joutua Kadotukseen. Ei ikinä!
- NopeastiNähty
Iäisyysasia kirjoitti:
Totta maar kiinnostaa ja paljonkin! Välillä ahdistaa ihan hirvittävästi joidenkin ystävien ja sukulaisten välinpitämättömyys ja uskon puute iäisyysasioita kohtaan. Itse olen taivastiellä, mutta siitä huolimatta joskus tulee sellainen olo, että onkohan se nyt ihan varma, että pääsen Taivaaseen ja ylösottoonkin mukaan. Kerta toisensa jälkeen olen saanut vahvistusta siihen, että asia on kunnossa sekä itseni että perhekuntani (myös lemmikit mukaanlukien) suhteen. Hirvittävin asia ihmisen elämässä olisi joutua Kadotukseen. Ei ikinä!
Iäisyys on pitkä aika. Lapsellista olettaa, että jokin jumalolento sinne ihmisiä keräisi. Surullista typeryyttä.
- HerraArmahda
Iäisyysasia kirjoitti:
Jokainen, jolla on ymmärrystä Raamatun lupauksista,on huolissaan myös omaisistaan ja heidän iäisyydestään.
Rukousta lisää.
- HerraJeesus
Ette te tänne pääse, nettivalehtelijat. En huolisi tuollaisia vessanpesijöiksikään.
- 12345654321
Tule kanssani, Herra Jeesus, tule, siunaa päivän työ.
Sua ilman en saata olla , tule vielä, kun joutuu yö.
- Voihanvitalis
Saarn.12:7. Ja tomu palajaa maahan, niinkuin on ollutkin, ja henki palajaa Jumalan tykö, joka sen on antanutkin. Siis vietän ikuisuuteni, maan povessa.
- Ikuisuusolemus
Ihmisen HENKI palajaa Jumalan tykö. Ihminen on IKUISUUSOLENTO. Jos sinulla olisi Pyhä Henki sisäisesti, ymmärtäisit jo pelkästään siitä, että on olemassa myös toinen ikuisuusolemus ja toinen todellisuus, joka ei muille kanssaihmisille näy.
- NopeastiNähty
Entäs he jotka elivät ennen Jeesuksen aikaa?
- KunniaHerralle
Jumala kyllä tietää ja siihen luotamme.
- Okko
Ok.
- IhanaYksiElämä
Miten käy heinälle kun se kuolee?
Jos tulee ruohikkopalo niin se palaa tuhkaksi.
Jos se kuolleena jää maahan niin sen sienet ja eliöt hajottaa maaksi.
Meille kaikille käy samalla tavalla. Eikä muuta.
Joka muuta luulee, elää harhoissa.- RajanTakaaEiPaluuta
Et vielä tunne elävää Jumalaa, Jeesusta. Toivottavasti ehdit löytää ja tulla tuntemaan Hänet, ennenkuin siirryt rajan toiselle puolelle.
- IhanaYksiElämä
Keskeisin asia kristinuskossa on päästä viettämään ikuisuus Taivaassa. Onneksi siitä ei ole mitään todistetta.
Tänä päivänäkin maailmassa 9 miljoonaa lasta kuolee ennen kun ehtii täyttää 5 vuotta.
Joka tunti kuolee 1000 lasta. Se tarkoittaa, että 17 pientä lasta kuolee joka minuutti.
Ajattele näitä lapsiaan rakastavia vanhempia. Suurin osa heistä rukoilee, että heidän lapsensa säästyisi, mutta niin ei tapahdu.
Tämäkö on Jumalan suunnitelma? Mikä tahansa Jumala, joka antaa lasten kuolla näin ja vanhempien kärsiä on joko kykenemätön tai paha.
Pahempaa on se, että ylivoimaisesti suurin osa heistä menee ikuiseen kidutukseen helvetin tuliseen järveen, vain koska he ovat rukoilleet väärää Jumalaa.
Vain siksi, että ovat syntyneet alueella, kulttuurissa, jossa ei ole kristinuskoa tai jopa tiettyä kristinuskon lahkoa, joka ainoana tarjoaa pelastusta. Kaikki hindut, taolaiset, polyteistit, väärät kristityt, islamistit, suurin osa ihmiskunnasta.. he ovat tuhoontuomittuja.
Jumala kehitti hindujen kulttuurisen eristyneisyyden, suunnitteli heidän kuolemansa olosuhteet sekä ajan ja paikan. Jumala suunnitteli heidän tietämättömyytensä pelastuksesta. Lopuksi hän kehitti rangaistuksen tästä kaikesta olla ikuisesti kidutuksessa, helvetin tulen kärsimyksissä.
Toisessa tapauksessa sarjamurhaaja-raiskaaja viettää elämänsä raiskaten ja tappaen. Ja kun hänet viedään kuolemanselliin odottamaan tuomiotaan niin hänen täytyy vain ottaa uskonopetus ja pyytää syntejään anteeksi ja hän viettää sen jälkeen ikuisen elämän taivaassa Jumalan kanssa.
Tällä kristillisellä näkemyksellä ei ole mitään moraalisesti kestävää perustaa. Jumala on muka hyvä ja rakastava, oikeamielinen. Vaikka kaikki tämä todistaa Jumalan olevan kylmä, julma ja epäoikeudenmukainen. Koska hän sallii viattomien ihmisten kärsimyksen skaalalla ja laajuudella, joka saattaa häpeään historian suurimpien psykopaattien ja joukkomurhaajien saavutukset sekä raakuudet.
Sanotaan että Jumala on salaperäinen, kukaan ei ymmärrä Jumalaa. Kun joku kristitty saa jotain henkilökohtaista hyvää elämäänsä tai tuntee hyvää oloa kun rukoilee niin tällä perustellaan Jumalan hyvyys.
Kun kymmenet tuhannet lapset revitään elämästä vanhempiensa käsistä, heidät hukutetaan kärsimykseen ja kurjuuteen kuolemaan... Sanotaan että Jumala on salaperäinen.
Tämän kaltainen usko on narsismin perikuva.
"Jumala rakastaa Minua! Etkö tiedä? Hän paransi minun flunssani ja saa minun tuntemaan hyvältä kun käyn seurakunnassa rukoilemassa."
Kun otat huomioon, mitä tälläkin hetkellä - tälläkin hetkellä ! - kymmenet tuhannet lapset itkevät kärsimystään ja kurjuuttaan ja kuolemaansa, joka puolella maailmaa. Juuri tälläkin hetkellä.
Tämän kaltainen usko on säädytöntä. Jos Jumala on hyvä, rakastava sekä oikeamielinen ja haluaa ihmiskunnan parasta, miksi hän on antanut kirjan, joka kannattaa orjuutta, joka oikeuttaa mielikuvitusrikosten kuten noituuden perusteella murhaamaan. Kaikki paha mitä tehdään Jumalan nimissä muuttuu hyväksi, kuten vaikka lasten tappaminen Vanhassa Testamentissa. Miksi?
Muslimiterroristit ovat vakuuttuneita että he tekevät Jumalan tahdon ja moraalin mukaan. Ette voi tuomita heitä, koska he tekevät aivan samaa mitä te teette. Jumalan nimi on vain eri. Jos heillä olisi oikea Jumala, niin se mitä he tekevät olisi hyvää ja oikein.
Uskonto sallii miljardien tuhon ja kärsimyksen, jollainen muuten olisi vain muutaman sairaan yksilön näkökanta ja ajatusmaailma. Kristinusko on ihmisuhrauksen kultti vaikka se juhlii vain yhden ihmisen uhrausta. Lukuunottamatta miljardien uhria intiassa ja miljardien uhria läpi historian ja ajan. - Penuela
Unohdit "heinän" elämästä olennaisen.. se tekee simenen joka putoaa maahan..ja itää keväällä kun ilma lämpenee. Ja AURINKO PAISTAA. Taas on uusi Jumalan ihme syntynyt.
- Änyel
IhanaYksiElämä kirjoitti:
Keskeisin asia kristinuskossa on päästä viettämään ikuisuus Taivaassa. Onneksi siitä ei ole mitään todistetta.
Tänä päivänäkin maailmassa 9 miljoonaa lasta kuolee ennen kun ehtii täyttää 5 vuotta.
Joka tunti kuolee 1000 lasta. Se tarkoittaa, että 17 pientä lasta kuolee joka minuutti.
Ajattele näitä lapsiaan rakastavia vanhempia. Suurin osa heistä rukoilee, että heidän lapsensa säästyisi, mutta niin ei tapahdu.
Tämäkö on Jumalan suunnitelma? Mikä tahansa Jumala, joka antaa lasten kuolla näin ja vanhempien kärsiä on joko kykenemätön tai paha.
Pahempaa on se, että ylivoimaisesti suurin osa heistä menee ikuiseen kidutukseen helvetin tuliseen järveen, vain koska he ovat rukoilleet väärää Jumalaa.
Vain siksi, että ovat syntyneet alueella, kulttuurissa, jossa ei ole kristinuskoa tai jopa tiettyä kristinuskon lahkoa, joka ainoana tarjoaa pelastusta. Kaikki hindut, taolaiset, polyteistit, väärät kristityt, islamistit, suurin osa ihmiskunnasta.. he ovat tuhoontuomittuja.
Jumala kehitti hindujen kulttuurisen eristyneisyyden, suunnitteli heidän kuolemansa olosuhteet sekä ajan ja paikan. Jumala suunnitteli heidän tietämättömyytensä pelastuksesta. Lopuksi hän kehitti rangaistuksen tästä kaikesta olla ikuisesti kidutuksessa, helvetin tulen kärsimyksissä.
Toisessa tapauksessa sarjamurhaaja-raiskaaja viettää elämänsä raiskaten ja tappaen. Ja kun hänet viedään kuolemanselliin odottamaan tuomiotaan niin hänen täytyy vain ottaa uskonopetus ja pyytää syntejään anteeksi ja hän viettää sen jälkeen ikuisen elämän taivaassa Jumalan kanssa.
Tällä kristillisellä näkemyksellä ei ole mitään moraalisesti kestävää perustaa. Jumala on muka hyvä ja rakastava, oikeamielinen. Vaikka kaikki tämä todistaa Jumalan olevan kylmä, julma ja epäoikeudenmukainen. Koska hän sallii viattomien ihmisten kärsimyksen skaalalla ja laajuudella, joka saattaa häpeään historian suurimpien psykopaattien ja joukkomurhaajien saavutukset sekä raakuudet.
Sanotaan että Jumala on salaperäinen, kukaan ei ymmärrä Jumalaa. Kun joku kristitty saa jotain henkilökohtaista hyvää elämäänsä tai tuntee hyvää oloa kun rukoilee niin tällä perustellaan Jumalan hyvyys.
Kun kymmenet tuhannet lapset revitään elämästä vanhempiensa käsistä, heidät hukutetaan kärsimykseen ja kurjuuteen kuolemaan... Sanotaan että Jumala on salaperäinen.
Tämän kaltainen usko on narsismin perikuva.
"Jumala rakastaa Minua! Etkö tiedä? Hän paransi minun flunssani ja saa minun tuntemaan hyvältä kun käyn seurakunnassa rukoilemassa."
Kun otat huomioon, mitä tälläkin hetkellä - tälläkin hetkellä ! - kymmenet tuhannet lapset itkevät kärsimystään ja kurjuuttaan ja kuolemaansa, joka puolella maailmaa. Juuri tälläkin hetkellä.
Tämän kaltainen usko on säädytöntä. Jos Jumala on hyvä, rakastava sekä oikeamielinen ja haluaa ihmiskunnan parasta, miksi hän on antanut kirjan, joka kannattaa orjuutta, joka oikeuttaa mielikuvitusrikosten kuten noituuden perusteella murhaamaan. Kaikki paha mitä tehdään Jumalan nimissä muuttuu hyväksi, kuten vaikka lasten tappaminen Vanhassa Testamentissa. Miksi?
Muslimiterroristit ovat vakuuttuneita että he tekevät Jumalan tahdon ja moraalin mukaan. Ette voi tuomita heitä, koska he tekevät aivan samaa mitä te teette. Jumalan nimi on vain eri. Jos heillä olisi oikea Jumala, niin se mitä he tekevät olisi hyvää ja oikein.
Uskonto sallii miljardien tuhon ja kärsimyksen, jollainen muuten olisi vain muutaman sairaan yksilön näkökanta ja ajatusmaailma. Kristinusko on ihmisuhrauksen kultti vaikka se juhlii vain yhden ihmisen uhrausta. Lukuunottamatta miljardien uhria intiassa ja miljardien uhria läpi historian ja ajan.Jumala raiskasi lapsen..ampui satoja ihmisiä..juna onnettomuudessa kuoli satoja..pommi tappoi satoja..Mies pahoinpiteli vaimonsa. Syyriassa syyttömiä ihmiset kuolivat ja joutuivat maan pakoon Jumalan julmuuksien takia.. Todellako?? JUMALAN TEKOA?? EI OLE! IHMINEN TAPPAA..IHMINEN RAISKAA..IHMINEN ON JULMA!!!! Onko niin helvetin vaikea ymmärtää että kaikki paha mitä maailmassa tapahtuu on ihmisen tekoa. .. ihmiseen juuri Jumala haluaa vaikuttaa. . Meihin..ja tekoihimme! . Oon Helvetin väsynyt täällä lukemiin juttuihin. Ihmisen luku on 666. Itsekkyys julmuus.. koko helvetin maailma on pelkkää ihmisen 666..'ta ! Saatana puhuu ja riitelee täällä uskovien suulla..muita uskovia vastaan..perkele itse istuu ja on tyytyväinen kun ateistit laukoo "totuuksiaan". Tapelkaa saatana keskenänne ja menkää yhdessä helvettiin. Vaikka minä väsyin ja en välitä. . Jumala tekee sen..VÄLITÄÄ. Minä en (enää)
- VÄLITTÄÄKÖ
Änyel kirjoitti:
Jumala raiskasi lapsen..ampui satoja ihmisiä..juna onnettomuudessa kuoli satoja..pommi tappoi satoja..Mies pahoinpiteli vaimonsa. Syyriassa syyttömiä ihmiset kuolivat ja joutuivat maan pakoon Jumalan julmuuksien takia.. Todellako?? JUMALAN TEKOA?? EI OLE! IHMINEN TAPPAA..IHMINEN RAISKAA..IHMINEN ON JULMA!!!! Onko niin helvetin vaikea ymmärtää että kaikki paha mitä maailmassa tapahtuu on ihmisen tekoa. .. ihmiseen juuri Jumala haluaa vaikuttaa. . Meihin..ja tekoihimme! . Oon Helvetin väsynyt täällä lukemiin juttuihin. Ihmisen luku on 666. Itsekkyys julmuus.. koko helvetin maailma on pelkkää ihmisen 666..'ta ! Saatana puhuu ja riitelee täällä uskovien suulla..muita uskovia vastaan..perkele itse istuu ja on tyytyväinen kun ateistit laukoo "totuuksiaan". Tapelkaa saatana keskenänne ja menkää yhdessä helvettiin. Vaikka minä väsyin ja en välitä. . Jumala tekee sen..VÄLITÄÄ. Minä en (enää)
Egyptiläinen lentokone kadonnut tutkasta.
- rouvaTappinen
Jopas rouva Tappinen sai mietittävää mietintämyssyynsä, huh, huh
- HerraTietää
Ihminen ei voi aivoitella Jumalan tarkoitusta.
- IhanaYksiElämä
HerraTietää kirjoitti:
Ihminen ei voi aivoitella Jumalan tarkoitusta.
Jumala on salaperäinen?
- Ikuisuusasiat
Täällä on nyt niin paljon monimutkaisia asioita ja niihin vastattavaa, että pyydämpä Jeesusta vastaamaan tähän ketjuun. Jää (dää)n odottamaan tyhjentävää vastausta Häneltä. Katsotaan tulisiko vastausta: Jumalan Henkäys tai Jeesus valitsi tekstin.
- Ikuisuusasiat
Kiitos, Jeesus, vastauksestasi! Annoit vinkin, että vilkaise profetiat24 -palstaa. Arvasin, että täällä on jotain. Yksi ainoa elämä on hieno kirja ja se antaa vastauksia moniin asioihin.
Suosittelen lämpimästi lukemista muillekin, koska tuo kirja kirkastaa monia asioita. - Ikuisuusasiat
Menikö lapsi pesuveden mukana, koska Jeesuksen vastaus on tästä poistettu.
- minäentiedä
Hankalia asioita
- Ikuisuuden
Minä vietän taivaassa tai sitten Herran kanssa Jerusalemissa.
- Ikuisuusasiat
Ikuisuuden kirjoitti:
Minä vietän taivaassa tai sitten Herran kanssa Jerusalemissa.
Niin minäkin, Taivaassa Jeesuksen kanssa, ikuisesti.
Joyof the Lordissa hyviä kuvia mm taivaallisista trumpeteista, Jeesuksesta ja mm Uudesta Jerusalemista (turkoosin värinen pallo, jossa valot) ym.
n. 1 tunti sitten video: Its almost over ( Se on melkein ohi - siis tämä vaihe täällä. Jeesus on tulossa!!!)
Ollaan valmiina joka hetki!
Tässä linkissä vaikuttaa Pyhä Henki ja antaa synnintunnon ja tekee ehyeksi.
http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/Saarna 380.mp3- minäentiedä
Antaako se selvyyttä kärsivien lasten ongelmaan mitä tuo ylläoleva pitkä kirjoitus kysyi?
- Kaikkikuuluuherralle
minäentiedä kirjoitti:
Antaako se selvyyttä kärsivien lasten ongelmaan mitä tuo ylläoleva pitkä kirjoitus kysyi?
Kaikesta päätellen jumala on sadisti. Tällaiseen jumalaanko haluatte uskoa?
- SeOnToinenKysymys
Jumalaan voi uskoa mutta voitko palvoa tuollaista Jumalaa?
- Penuela
Kaikkikuuluuherralle kirjoitti:
Kaikesta päätellen jumala on sadisti. Tällaiseen jumalaanko haluatte uskoa?
Älä kuulepäätä uskoasi näiden mukaan.. Myötä Häpeän. .. Yksi fakta on uskossani. ."Tiedän että Jumala on" . En tiedä mihin päädyn... ns. Tuli helvettiä ei ole. Jokainen ihminen päätyy paikkaan jota eniten rakastaa. Se mikä sinulle on taivas on minulle helvetti. Kukaan ei koskaan puhu Jumalan rakkaudesta. . Jumala on .. Rakkaus.. ääretön..tuomitsematon Rakkaus. Ei! Itse sen sanot!! ÄLÄ TUOMITSE! Sillä .minkä tuomion teet.sillä sinutkin tuomitaan. . Voi saatana.. homot..juu..parisuhteessa. .Jokainen yksilönä vastaa Herralle kerran. Jokainen meistä omalla kohdallaan. Joutuu ottamaan vastuun eletystä elämästään. Niin minäkin aikanaan.
- InhottavaRealisti
Kukaan ei tiedä kenenkään "ikuisuuden" viettämisestä yhtään mitään. Epäilen kovasti ettei moni uskovainen ole edes miettinyt sitä, mitä koko käsite loppujen lopuksi merkitsee. Kuvitelma siitä, että Jumala todellakin loputtomasti rankaisisi itsensä luomia ihmisiä heidän tekemistään virheistä on mieletön. Tyyppiesimerkki tämä haihattelu on siitä, miten lapsellisia uskon nimissä esitetyt spekuloinnit ovat.
- Ikuisuusasiat
Asenteellasi tulet pettymään pahasti, mutta se on sinun valintasi. Jeesus elää, Taivas ja Helvetti ovat olemassa, halusimmepa tai emme.
Ne "uskovat", jotka eivät edes pohdi tuonpuoleisia, ovat ns. tapakristittyjä. Heillä ei ole elävää suhdetta Jeesukseen elämänsä aikana. Heillä ei ole pääsyä Taivaaseen.
Heille tulee käymään samoin. Hekin joutuvat pahasti pettymään. - Ikuisuusasiat
Ps. Parannuksen teko, Jeesuksen verellä pesu synneistä ja elävä suhde elävään Jumalaan, Jeesukseen, siinä on tie, totuus ja elämä.
Paavo Järvisen Näky pettyneistä ihmisistä kuvaa hyvin, kuinka käy niille ihmisille, jotka eivät parannusta elämänsä aikana ole tehneet. - meilläjaminäpuhelimessa
Jotenkin ymmärrän fundamentalisteja enemmän kuin liberaalikristittyjä.
Fundamentalistit ovat rehellisimpiä omalle uskolleen kuin liberaalit, jotka poimivat sopivat maistuvat kirsikat puusta ja jättävät toiset kirsikat huomioimatta. Se on vähän kuin poimisi paskasta sulamattomat siemenet suuhunsa maistellen kuinka hyvää tämä on. Fundamentalisti vetävät rehellisesti koko pötkäleen suuhunsa ja nielevät koko palan.
- Änyel
"Ja jos sinulle rikkautta karttuu pidä huoli ettei sielusi siihen kiinni jää. " Job oli rikas mies kunnes joutui koettelemuksiin. .. omaisuudesta ei ole mitään pahaa..kunhan et kiinni ja turmele sielusi sillä. Kateus toisen omaisuuteen on synti..kateus tuomitsee toisen helvettiin. Onneksi on vain yksi tuomitsija. .Sinä ja Minä tiedämme kuka. Älä siis tuomitse.
- Penuela
"Vaikka omaisuutta karttuu..älä kiinnitä niihin sieluasi" Yksin Jumala tietää.. sielultaan rikas..voi olla rikas myös maallisesti. Öö...en oo..siis rikas öö päinvastoin..
- Änyell
Sinua säälittää.. ? Tiedätkö? Minuakin säälittää. Sinä..itken..miten kukaan voi kestää! Oma isä ja äiti!! Mitä teit?? Ymmärrän vihasi..
. Kukaan ei kestä kun oma perhe on se joka käyttää hyväksi. .nyt kun näin..Ymmärrän. . Vihaa pitää käsitellä. Rukoilen puolestasi! - Anyel
Moni synti on sellainen ettet edes itse ymmärrä.olevasi paha ihminen.
- InhottavaRealisti
Yhdelläkään uskovaisella ei ole käytännössä minkäänlaisia todisteita siitä, mitä kullekin ihmiselle siellä "ikuisuudessa" tapahtuu. Jos asiota ajattelee hetkisen loogisesti, koko kristinuskon Taivas-käsitteen ongelmat havaitsee nopeasti.
- EtPidäTuomiostasi
Käytännön todisteet saat kyllä kerran... odota vain rauhallisesti tuomiopäivääsi.
- meilläjaminäpuhelimessa
Lasten joukkotuho, jonka hyvä, rakastava, kaikkivaltias Jumala on sallinut on pahin massamurha koskaan.
William Demsksi on kreationisti ja matemaatikko jonka mukaan pelkästään 1900-luvulla syntyi pelkästään 10 miljardia ihmistä.
https://en.wikipedia.org/wiki/William_A._Dembski
Carl Haub on väestötieteilijä, jonka mukaan maailmaan on kaiken kaikkiaan syntynyt 100 miljardia ihmistä. http://www.prb.org/Publications/Articles/2002/HowManyPeopleHaveEverLivedonEarth.aspx
Kuinka moni ihmisistä, jotka ovat syntyneet, kuolivat lapsena?
Selvennetään nyt, että olet lapsi siihen saakka kunnes sinulle syntyy kristittyjen rakastama "vapaa tahto" - mikä se sitten lieneekään - Mutta kyseessä ovat siis ne, jotka ovat kuolleet ennen varhaisteini-ikää.
Lapsikuolleisuutta on tutkittu mm. brittien toimesta Intiassa 1900-luvulla ja tutkimukset osoittavat, että noin 50% väestöstä on kuollut lapsena.
Eli puhutaan 50 miljardista ihmisestä, jotka ovat kuolleet lapsena. Ajattele, 50 miljardia lasta, valtava luku. Sitten on lisäksi keskemenot, joita on noin 1/3 raskauksista. Tämä tarkoittaa vähintään 100 miljardia keskenmenoa, ehkä 300 miljardia keskenmenoa kaikkiaan.
Jumala ei välitä paskaakaan ihmiskunnasta, jos uskot Jumalaan.
Yksi Jumala loi maailman paikaksi ihmisille, joka on surmanloukku täynnä tauteja. Taudit ovat vastuussa lähes kaikista kuolemista, tämä kaikki on Jumalan suunnitelmaa?
Tsunamit ja Holokaustit ovat kauheita tapahtumia mutta historiallisesti ne ovat mitättömiä pikkutekijöitä ihmisten kuolemaan. Kauheaa, eikö totta?
Jos uskot Jumalaan niin rukoile, että helvettiin rakennetaan lisäkerroksia nimittäin siellä on täyttä. Täynnä pieniä viattomia lapsia ikuisessa kidutuksessa palavassa järvessä. Koska perisynti, hyväksy kastetta ja Jeesuksen armo katumus jne...
Lisäkeskustelua aiheesta:
https://youtu.be/F4RP8WpVSmE?t=15m44s
Hyvä rakastava Jumala?- LuuriPaikoilleen
jumala ei odota lapsilta mitään vaan pelastaa kaikki lapset ja lapsena kuolleet.
Ikärajaksi luulen sitä, että oppii ymmärtämään elämää ja kuolemaa. - meilläjaminäpuhelimessa
Kumoat juuri perisynnin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212348Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2142000Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611503Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1751314- 551238
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751036Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa63962Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36907- 52894
- 31855