TV 4 = HOMO TV

oksettaa jo

Nelosen ohjelmat oksettaa. Onko totta, että on pakko suvaita sairautta (homoilla ja Lesboilla mieli on sairas ) Tästä tehdään o9hjelma ja suomalaisessa TV:ssä näytetään tätä paskaa.

19

2175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vain

Niin mikä on sairautta? Se että rakastaa samaa sukupuolta olevaa? No huhhuh.. Eikö jokaisella oikeus rakkauteen riippimatta rodusta/sukupuolesta? Suvaitsevuutta hyvä ihminen. Ja sitten varmaan tulet sanomaan, että homous on sairasta, mutta samaan hengenvetoon hehkutat kuinka normaalia on heteroparisuhteissa tökkiä toista anaaliin. Kyseenalaistan kaiken epänormaalin. Kaikki on normaalia kun vain ei satuta itseään saati sitten toisiaan.

• Eläin-rakas

Harrastaa seksiä koiran kanssa? Jos homot voivat mennä naimisiin, miksi ei voi mennä naimisiin koiran kanssa?

• Eläin-rakas kirjoitti:

Harrastaa seksiä koiran kanssa? Jos homot voivat mennä naimisiin, miksi ei voi mennä naimisiin koiran kanssa?

Mutta homo-suhteessa, kuten heterosuhteessakin on kyse kahdesta aikuisesta ihmisestä jotka rakastavat toisiaan. Rakkaus on molemminpuolista ja päätös naimisiinmenosta yhteinen.

ja sama asia pätee seksiin. kun kaksi ihmistä harrastaa seksiä ja molemmat sitä haluavat, ei siinä ole mitään väärää, sairasta taikka tuomittavaa.

• chippie kirjoitti:

Mutta homo-suhteessa, kuten heterosuhteessakin on kyse kahdesta aikuisesta ihmisestä jotka rakastavat toisiaan. Rakkaus on molemminpuolista ja päätös naimisiinmenosta yhteinen.

ja sama asia pätee seksiin. kun kaksi ihmistä harrastaa seksiä ja molemmat sitä haluavat, ei siinä ole mitään väärää, sairasta taikka tuomittavaa.

Tarkoitin ettei tietenkään ole hyväksyttävää harrastaa seksiä koiran kanssa...

• Muka
        chippie kirjoitti:

Tarkoitin ettei tietenkään ole hyväksyttävää harrastaa seksiä koiran kanssa...

Koirakin rakastaa omistajansa? Miksi ei saisi rakastella koiran kanssa? Tai mennä naimisiin koiran kanssa? Mitä väärä siinä on jos kumpikin on rakastunut?

• someone
        chippie kirjoitti:

eikä isän ja aikuisen tyttären tai äidin ja aikusen pojankaan välinen seksi ole väärää ,sairasta tai tuomittavaa,sanoit sinä.

• kanssa..
        someone kirjoitti:

eikä isän ja aikuisen tyttären tai äidin ja aikusen pojankaan välinen seksi ole väärää ,sairasta tai tuomittavaa,sanoit sinä.

Saako siskoset harrastaa seksiä tai mennä naimisiin?

• Muka kirjoitti:

Koirakin rakastaa omistajansa? Miksi ei saisi rakastella koiran kanssa? Tai mennä naimisiin koiran kanssa? Mitä väärä siinä on jos kumpikin on rakastunut?

Sinä päivänä hyväksyn sen, kun koira oppii puhumaan ja voi luotettavasti kertoa, että haluaa naimisiin taikka seksiä ihmisen kanssa.
        Ennen sitä en.

• kanssa.. kirjoitti:

Saako siskoset harrastaa seksiä tai mennä naimisiin?

mutta laki kieltää.

• someone kirjoitti:

Sairaudesta en tiedä. Miksi ihmisten kemiat pelaa, miten pelaakin?

Mulle se on ihan sama, mitä ihmiset sängyssään tekevät ja kenen kanssa, eihän mun tarvi kattella, mutta laki ei hyväksy sukurutsausta..

Miksi? Alumperin sääntö laadittiin sen vuoksi, että jos liian läheistä sukua keskenään olevat saavat lapsen, se on useimmiten vammainen..

Mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan..

• someone
        chippie kirjoitti:

Sairaudesta en tiedä. Miksi ihmisten kemiat pelaa, miten pelaakin?

Mulle se on ihan sama, mitä ihmiset sängyssään tekevät ja kenen kanssa, eihän mun tarvi kattella, mutta laki ei hyväksy sukurutsausta..

Miksi? Alumperin sääntö laadittiin sen vuoksi, että jos liian läheistä sukua keskenään olevat saavat lapsen, se on useimmiten vammainen..

Mutta mikä minä olen ketään tuomitsemaan..

woody allen meni naimisiin ottolapsensa kanssa,
        tervettä sekin.

• asdasd

...että ainut sairas täällä olet sinä. Ei ole tervettä ajatella noin. Tarvitset ammattiauttajan apua.

• KojiYusa

Minusta ihmiset saavat tehdä mitä haluavat. Rakastaminen samaa sukupuolta on aivan normaalia. Jos et pidä ajatuksesta, älä katso niitä ohjelmia. Nelonen julkaisee noita homoseksuaaliohjelmia koska ihmisiä kiinnostaa se.

• sadf
        KojiYusa kirjoitti:

Minusta ihmiset saavat tehdä mitä haluavat. Rakastaminen samaa sukupuolta on aivan normaalia. Jos et pidä ajatuksesta, älä katso niitä ohjelmia. Nelonen julkaisee noita homoseksuaaliohjelmia koska ihmisiä kiinnostaa se.

Pakkoko niiden on tota perverssiyttä jakaa oikein telkkarin välityksellä. Jos ovat pervoja olkoot sitä kotonaan mutta antakoon normaaleiden olla rauhassa.

Mutta todellä törkeää vedättää miehiä "naisella joka onkin mies".

• Rampo

Eiköhän vaan säästetä ammattiauttajien ajat niille jotka sitä ihan tosissaan tarvitsevat.

• nelosen keksimä
        sadf kirjoitti:

Pakkoko niiden on tota perverssiyttä jakaa oikein telkkarin välityksellä. Jos ovat pervoja olkoot sitä kotonaan mutta antakoon normaaleiden olla rauhassa.

Mutta todellä törkeää vedättää miehiä "naisella joka onkin mies".

ohjelma tuo. Näyttävät sitä tosin, mutta eivät ole sitä keksineet ja kuvanneet. Voi vaihtaa kanavaa jollei kiinnosta. Muiltakin kanavilta kyllä tulee useimmiten aikamoista paskaa, joten ehkä kannattaa laittaa koko töllötin kiinni ja ruveta vaikka lukemaan kirjoja. Ei muuten olisi huono juttu.

• TV on Suomen kansan joukkoh...

TV on Suomen kansan joukkohölmistin!

• kuoliaaksi nauranut:)

Itekkin olen joskus tota pohtinu tarvitsevatko eläin-ihminenavioliitot vain lisää "suvaitsevuutta":P Homot tai niiden inhoajat minua eivät häiritse ollenkaan mutta ihmiset, jotka käskevät mennä psykiatrille jos ei hyväksy homoutta tai sodomian näyttämistä tv:ssä ovat hieman arveluttavia... Tosin toi ohjelma on mitä sikamaisin.

• Nimetön

että sinäkin tuntisit edes hetken olevasi muita parempi ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      353
      2517
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      433
      2463
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1401
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      42
      1124
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      67
      888
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      833
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      831
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      805
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      117
      762
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      729
    Aihe