Olen nyt pidemmän aikaa ollut töissä Staffpointilla ja sairaslomakäytäntö on jäänyt minulle epäselväksi. Jos vuoron joutuu perumaan vaaditaanko siitä sairaslomatodistus? Tietenkin palkalliseen poissaoloon kyllä, mutta vaaditanko se esim. vatsatautiselta joka mielummin palkatta sairastaisi kotona? Vaaditaanko todistus aina? Sitten vielä, että onko hoitajan todistus riittänyt?
Staffpoint ja sairastuminen
5
2884
Vastaukset
- trokuli
Eikö sulle ole selvää työelämässä työpaikan säännöt? Hoitaja saa antaa saikkua,jos ei ole paperia ,se on ns rokulipäivä eli palkaton,siitä ei pomo tykkää,kokemuksesta sanon.
- mau789
Ne työelämän säännöt on joskus pari vuotta sitten kerran suullisesti kerrottu, enkä ole sairastellut joten enpä mitään muista ja muutenkin teen keikkatyötä opiskelun ohella, en siis jatkuvasti tee vuoroja. Ylipäätään mulla menee ihan sekasin vakkareiden ja Staffpointin käytännöt, kun enemmän sieltä varsinaiselta työpaikalta ovat minuun kaikessa yhteydessä.
Tarkastin eilen sopimuksen eikä siinä lukenut muuta kuin, että sovelletaan kaupan työehtosopimusta, joten sekään ei antanut suoraa vastausta. Hajamielinen kun olen, päädyin tänne kysymään kun en jaksa sinne Staffiin ottaa yhteyttä ennen kuin oikeasti tarvitsee.
Kiitos vastauksestasi, toivottavasti minulla nyt on hallussa työelämässä työpaikan säännöt ;)
- laiskis
moi,en tarkoittanut sillein piikitellä,pyydän anteeksi,olet kovin ahkera kun opiskelun ohella touhuat työjuttuja,onneksi olet saanut olla terveenä muutoin,hyvää kesää ja älä pahoita mieltä tuosta typerästä kommentistani,olet niin ahkera muhun verrattuna ettei mulla ole varaa viisastella,mut kyllä sair,hoitsulta saa hakea sairaslomaa,en tiedä työpaikkasi käytännöstä muutoin.
- mau789
Kyllä nuorelle saa joskus viisastella, että se oppii nää jutut. Kommentillani halusin lähinnä kertoa, että vuoroja en tee välttämättä edes joka viikko ja sen takia ei tätä sairastumistilanetta ole tullut vastaan. Hyvä tietää, että ihan sairaanhoitajalta voi sitten todistuksen hakea :) Aurinkoista kesää!
- työtönnä
jep kiitos samoin sulle hyvää kesää ja aamusta aikaseen kun soitat tk ja pyydät sairaslomaa varten paperia niin eiköhän se hoidu.Nykyään sairaanhoitajat saavat antaa sairaslomaa,t kokemuksen omaava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1994346
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611647
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331343Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581327Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10879Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696