Hyvä Olavi! Olavin soturit kehiin!

KENDAKSI

Hyvä Olkku, et lähit kiitää tost pelle porukasta kokonaan.
Yritin liittyy niihin, mut sanovat, et ottaa yhteyttä, mut ei koska ottanu.
Jätkät on vetänyt odionii vähän liika, ni et kuuppa on kalleellaan pohjosee ja keskushermosto takkuilee pajatsoo, ilman et kuuppa relaa ressua lainkaan.
Vittu mitä morioonii.
Olkku perusta nyt se olavin soturit, ni mäkin lähe kehiin ja kimpas laitetaan koko toriparkki poseen ni jälkipolvi kiittää ja kumartaa kauemmin ku neukkula kasvaa uudestaa.
Oikee ratkasu Olkku jättää dorkat imee peukaloo kadun kulmaan, ku ei muakaan messiin huolinut.
Uusi aamu lähtee nousuun kuin kundaliini sanktio relaa ja olkkui ei enää pajatsoon
energiaansa hukkaa, vaa vetää lasin paskaks ja hillot yhteiseen hyvään.
Tuu Olkku kahvil ja jos voit vähä jeesii, ni käytäis litteris ostoksil, ku mul on filtsu taas jumis.

3

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nohkävikö

Olavi kahvilla? ja kävittekö liiterissä ostoksilla?
      Veikkaan, että ostit kentsu ainakin korin punapurkkista olutta?

• KENDAKSI

http://www.aamuset.fi/naista-puhutaan/uutiset/maenpaa-soldiers-odinin-toiminta-hiipuu

"Olen satavarma, että nykyisillä ”eväillä” toiminta kuivuu täysin kasaan ennen kuin kesä on edes kunnolla alkanutkaan ja jolloin partiointia taatusti tarvittaisiin."
      -Olavi Mäenpää Aamuset 16.5.2016

Selvästi Olkku haluaa partioinin jatkuvan, koska tarvetta on.
      Olavin soturin kehiin, niin homma rulettaa bointsii toivekkaille ja vihervasemmisto jää uuvottamaan suu auki maitolaiturille tyhjät odin kortit händyssä.
      Paidat painoo, snorkkelit pähän ja kartsalle kattoo, kuka skimmaa kanoja ilman sulkii.

• hannikaiselta

Kaikkensa Olvi tekee säilyttääksensä kokouspalkkionsa tulevallakin valtuustokaudellakin.
      Kansaneläkkeellä tiukkaa, työeläkettä ei ole, luikuria ei rehellinen työ ole kiinnostanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4401
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2390
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1941
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1570
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1493
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      931
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      87
      835
    9. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    10. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      777
    Aihe