Juristirakas pahoinpiteli Fingerroosin rajusti: "Marika itki ja huusi!"
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Juristirakas-pahoinpiteli-Fingerroosin-rajusti-Marika-itki-ja-huusi/1102814
Vaihtamalla paranee, vai paraneeko Marika? Ehkä olisi sittenkin kannattanut osata enemmän arvostaa (liiankin?) kilttiä exää? Sitä siis, joka oli tyhmä, köyhä ja huono sängyssä. Se ei sentään tainnut olla väkivaltainen.
Juristirakas pahoinpiteli Fingerroosin
18
2017
Vastaukset
- Harpie
Siitäs sai salarakas
- rumaakka
Ja taas tuo sanonta "kohukaunotar" ja muija on ruma kuin riihenseinästä repäisty piru!
- roskia_saa_hakata
Hyvä.
- ONKOSEMIES
Marika on yksi rumimpia seiskatyrkkyjä mitä Suomessa on nähty. Jättiläismäinen miehekäs nenä, pienet silmät, ohuet viivahuulet, täysin epäonnistuneet vironsilarit, kasvot näyttävät ainakin 50 vuotiaan kasvoilta.
- hyönteinen
Mistä näitä juristeja oikein tulee?
- elbimbo
Näkyy olevan oikein trendi, juristi ja bimbomuija. Ilmeisesti juristi näyttää älykkäämmältä, kun on tyhmä "kohukaunotar" bimbo tyttöystävänä.
- Tätä.mieltä
Oliko Fingerroosi huoraamassa ja siitä ukko kimpaantui? Kyllä siinä rauhallisempikin mies hermostuu jos nainen kylillä jakaa persettään.
- Emänäätä
Mulle tulee edelleen ekana mieleen Fingeroosista se ex-Jani, joka oli köyhä, tyhmä ja huono sängyssä. Se oli jotain niin brutaalia kuvausta toisesta ihmisestä, että vieläkin tekee Janin puolesta pahaa. Ja se heppu vielä eli vuosia tuon jälkeen Marikan kanssa ja teki lapsenkin. Täytyy sanoa, että siinä on miehellä itsetunto joko taivaissa (tietää olevansa parempi) tai ihan maissa.
- Ekumelli
Millä se pyylevä juristi sai niin upean naisen!? Rahalla vai isolla munalla? Ymmärrän kyllä jotta M.Fingeruus on mieluummin juristin kuin köyhän Janin kanssa. Mitta Mitä juristilla on? Monta kertaa olen Fingerruussia mukaani pyytänyt ja rahaakin tarjonnut, mutvei käynyt onni. Epäreilu maa!!!
- Janiol
Elämä on epäreilua. Kauniit ja varakkaat kohtaa
- Bullero
Hermostuikohan juristi kun selvisi että Marika on hankkiutunut raskaaksi? Eikös pahoinpitely tapahtunut 9kk ennen lapsen syntymää.
- Sairasvääns
Se mulkku vei mun naisen!!! Koskaan en tule hyväksymään.
- varajuomari
Miksei toimisi? Hyvä lakimies. Ja nämä väitteet lapsen pahoinpitelystä on täyttä puppua ja vain yksi henkilö on tarpeeksi heikkolahjainen kirjoittamaan noin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h292350- 1282293
- 1582054
- 351650
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201648- 511037
- 86995
- 18939
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24932- 114904