Ihan tälla palstalla näkee että surut

en.arvosta

ovat tyyliltään kuin ruotsalaiset, eikä kuin suomalaiset.

Kirjoitustyyli esim. Yritetään kirjoittaa näennäisen fiksusti, vaikka rivien välistä hyvin näkee että halutaan v.....lla. Hyvin ruotsalaista siis. Suomalaiset sanoo suoraan, hurrit ilkkuu selän takana.

Tom Sörhannus on ihan oikeassa teistä, ettehän te suomalaisia ole.

25

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahh.onnea

Juuri niin, esittävät fiksua vaikka eivät ole.

• Nå, fennot simuloivat ihmisiä.

• Uskon.asia
        Peppu-Reino kirjoitti:

Nå, fennot simuloivat ihmisiä.

Tarkoitatko että fennot eivät ole ihmisiä, vaan vain matkivat niitä. Huomauttaisin, että tutkitusti rusut ja fennot ovat saman geeniperimän tuotoksia.
        Mutta rusut kyllä simuloivat todellisuutta. Heidän todellisuutensa on kaiku 1700-luvun maailmasta, jolloin oltiin vielä Ruotsin vallan alla ja suomen kieli vain tavallisten moukkien huulilla kun hienoina itseään pitävät puhuivat ruotsia.
        Siitä johtuen voidaan todet rusujen elävän simuloidussa maailmassa, joka ottaa todellisuudesta vain sen osan minkä tämä maailma pitää sopivana.
        On muuten hyvin saman kaltainen keskiaikaisen kirkon kanssa, joka ei hyväksynyt tiedemiesten havaintoja jos ne olivat vastoin heidän opetuksiaan.
        Tulisiko rusujenkin taipua samaan kuin nykyaikainen kirkko. Eli muuttaa opetuksiaan tiedemiesten havaintojen mukana. Tosin surujen tulisi muuttaa maailmansa nykysuomeen sopivaksi, eikä nykysuomea heille sopivaksi.

• Huomautan

Tom on kuitenkin väärässä. Kyllä rusut ovat etnisesti suomalaisia, koska se on tieteellisesti todettu fakta.

On sitten eri asia, että svekosrusut(joita nettisvekot pääasiassa ovat) haluaisivat olla ruotsalaisia ja käyttäytyvät sen mukaan.

• ahh.onnea

Juu juu, mutta kun he haluavat olla ruotsalaisia.

• paluumuuttajakin

Jos net ei ois tyhjäntoimittajii, nii net olis järkänny ittes ruottalaisiks. Mut Ruotsi ei heit huoli, pitää nääs tehäkin jotain. Ottasivat esmerkki -60 - 70 luvun muuttajista. :)

• Itä.suomesta

Fennomaani on ryssi.

• tääähhhh

Eikö suomi suju?

• skillnaden
        tääähhhh kirjoitti:

Eikö suomi suju?

Åtminstone krigar vi inte mot tomater.

• hahahahaha
        skillnaden kirjoitti:

Åtminstone krigar vi inte mot tomater.

Ette te sodi, te pakenette ruotsiin.

• jeeeesss

Hyvä aloitus!

• kiitollinensuomalainen

Etnisesti suomalaisia, jotka yrittävät kuokkavierailla Ruotsissa ja matkia heitä ja ovat omaksuneet propagandan ja valheet kauniista suomalaisesta kulttuurista. Ei sen kummempaa.

• bordeskämmas

På ingen annan spalt skrivs det så mycket om Sverige och svenskarnas förhållanden som här och av sådana som är finskspråkiga "aitosuomalaisia "och kallar sig fosterländska.
        Jävla beundrare av Sverige med blågula glasögon.

• käääääk
        bordeskämmas kirjoitti:

På ingen annan spalt skrivs det så mycket om Sverige och svenskarnas förhållanden som här och av sådana som är finskspråkiga "aitosuomalaisia "och kallar sig fosterländska.
        Jävla beundrare av Sverige med blågula glasögon.

Niin te hurrit tosiaan ihannoitte ruotsia.

• bortabrahemmabäst
        käääääk kirjoitti:

Jag känner åtminstone inte en enda svenskspråkig finländare som skulle beundra Sverige mer än som ett normalt grannland.

• höhöhöhöhöh
        bortabrahemmabäst kirjoitti:

Jag känner åtminstone inte en enda svenskspråkig finländare som skulle beundra Sverige mer än som ett normalt grannland.

Ja pohjanmaallakin seuraatte vaan ruotsin televisiota.

• wrwrwrw
        bortabrahemmabäst kirjoitti:

Taas hurri valehtelee.

• käääääk kirjoitti:

Noup! Te väitätte neffet meidän ihannoivan, ei ihannoida! Ruotsi on naapuri, that's it!
        Imeisesti te ihannoitte kun niitä niin tuputatte. Turha vaiva! Minä olen suomenruotsalainen, se on paljon hienompaa ja harvinaisempaa, Ruotsissa kaikki puhuvat ruotsia, plääh!

• Nostalgiakaipuu
        Ankdam kirjoitti:

Noup! Te väitätte neffet meidän ihannoivan, ei ihannoida! Ruotsi on naapuri, that's it!
        Imeisesti te ihannoitte kun niitä niin tuputatte. Turha vaiva! Minä olen suomenruotsalainen, se on paljon hienompaa ja harvinaisempaa, Ruotsissa kaikki puhuvat ruotsia, plääh!

Täytyy myöntää, että ankkalutakko on oikeassa. Ei rusut Ruotsia ihannoi. He ihannoivat 1700-luvun Ruotsia, johon myös Suomi kuului ja ruotsin kielisillä oli aatelisarvot Suomessakin.

• Nostalgiakaipuu kirjoitti:

Täytyy myöntää, että ankkalutakko on oikeassa. Ei rusut Ruotsia ihannoi. He ihannoivat 1700-luvun Ruotsia, johon myös Suomi kuului ja ruotsin kielisillä oli aatelisarvot Suomessakin.

No ei me kyllä ihannoida 1700-lukuakaan, ollaan vain ihan tyytyväisiä itseemme ja aikaansaannoksiimme. Neffelle tyytyväisyys on tietysti outo juttu mutta meille suruille se on normi.
        Minä tiedän kuka ja mikä minä olen, tunnen juureni satojen vuosien taakse ja tykkään olla suomalainen.

Repikää siitä neffet!

• revi.siitä
        Ankdam kirjoitti:

No ei me kyllä ihannoida 1700-lukuakaan, ollaan vain ihan tyytyväisiä itseemme ja aikaansaannoksiimme. Neffelle tyytyväisyys on tietysti outo juttu mutta meille suruille se on normi.
        Minä tiedän kuka ja mikä minä olen, tunnen juureni satojen vuosien taakse ja tykkään olla suomalainen.

Repikää siitä neffet!

Niin teillä on vaan oikeuksia, ei velvollisuuksia.

• revi.siitä kirjoitti:

Niin teillä on vaan oikeuksia, ei velvollisuuksia.

Aivan samat velvollisuudet meillä on kuin teillä suomenkielisilläkin. Puhut ihan sekoja!

• eeeehheheee

Sörhannus uskaltaa sanoa totuuden.

• Neffe on päättänyt että Nylander & Sörhannus ovat totuus. UGH!
        Mistään muusta ei ole väliä koska mitkään muut mielipiteet eivät tue nettifennojen "totuutta".

Olisinpa yhtä vaikutusvaltainen kuin nuo kaksi edellämainittua. *huoks*

• varjekedjanästan
        Ankdam kirjoitti:

Neffe on päättänyt että Nylander & Sörhannus ovat totuus. UGH!
        Mistään muusta ei ole väliä koska mitkään muut mielipiteet eivät tue nettifennojen "totuutta".

Olisinpa yhtä vaikutusvaltainen kuin nuo kaksi edellämainittua. *huoks*

Sörhannus och Nylander borde snart få litet betalt så många gånger som språkaktiva citerar deras uttalande.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelkkailijat

Oliko kelkkailijat ähtäriläisiä.
      Ähtäri
      24
      4099
    2. Kyllä mä sua rakastan mutta ei me voida olla me

On tuhat syytä miksei vaan voida olla. Pitää sunkin hyväksyä se . Parempi kun ei nähdäkään enää, sattuu liikaa. Naiselle
      Ikävä
      110
      2136
    3. Mikset laita viestiä?

Sille sun ikävän kohteelle?
      Ikävä
      111
      1505
    4. Tiesitkö mies että musta tulee sun vaimo?

Niinpä, aika järisyttävä uutinen
      Ikävä
      88
      1477
    5. Kertokaapa miehet

Nyt sitten minkälainen nainen on mieleenne? Tuli siis mieleen tuosta toisesta aloituksesta. Jossa nainen ei saisi olla l
      Sinkut
      144
      1152
    6. Martina instassa kehuu omia nuorekkaita kasvojaan..

Kyllä on sitten nuorekas,not! Täynnä täytaineita tämä nainen ja näyttää joka päivä enemmän samalta kun joku naisista B
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1133
    7. Lähtee järki sun kanssa mies

Mitä ihmettä sä minusta haluat? Ole rehellinen, ei tätä kestä erkkikään.
      Ikävä
      62
      1081
    8. Jos sattumalta

kohdataan ja näet että minäkin näen sut niin a. lähdetkö pois b. sanot hei tai muuta c. katsot hiljaa ja odotat mitä
      Ikävä
      73
      1045
    9. Kerrohan minulle nainen viisain

Että mikä minun ongelma oikeasti on?
      Ikävä
      74
      1032
    10. Valjut juhlat

Tuuliviirien makkaran syöjäisissä ja ropakandan levittämisessä vain kourallinen väkeä. Ei niillä vallankaappausta tehdä,
      Puolanka
      36
      1019
    Aihe