mun terska on menny melkein mustaksi!nahat retkottaa ja on aivan nileellä.kustessa sattuu,pitäiskö mennä lääkäriin.oon ujo enkä uskalla.tuli käytyä huorissa,mutta käytin kumia.vedin myös kakkoseen,mutta ilman kumia.eihän pakoreiästä voi sukupuolitautia saada?
musta terska
7
2737
Vastaukset
- .
Ootko ihan älykääpiö? Kakkosesta on suuriin mahdollisuus saada HIV! Ja kyllä esim kuppa voi pesää pitää siellä. Mee hyvä mies lekuriin!
- pikku kakkonen
Mut harvoin hivi terskan mustaksi vetää..
- -
Eikö missään oo sulle opetettu jotta siältä takimmaisesta kaikista parj´haiten kaikki taudit saa.. Kai ny jo oot lääkäris oolu!?!?!?! siinä paljua ujoudet kuule auta.Hyvällä lykyllä sun kullis joudutaan eliminoida jos et mee ajois lekuriin.
- anna
Siis, etsä tosissaan oo tiennyt että anaaliseksiä ei todellakaan pidä harrastaa ilman kumia! Sieltä tosisaan niitä tauteja saa. Ja muutenkin se suoli on täynnä bakteereja, että onnes olkoon vaan...
Ja ala jo painuu sinne lääkäriin. - !!!
huono vitsi...?!?
- joop
joo, mene helvetti äkkiä lääkäriin -voi olla vaikka hyppykuppa!
- turbomuna
vittu nää oot johtaja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875