mun terska on menny melkein mustaksi!nahat retkottaa ja on aivan nileellä.kustessa sattuu,pitäiskö mennä lääkäriin.oon ujo enkä uskalla.tuli käytyä huorissa,mutta käytin kumia.vedin myös kakkoseen,mutta ilman kumia.eihän pakoreiästä voi sukupuolitautia saada?
musta terska
7
2675
Vastaukset
- .
Ootko ihan älykääpiö? Kakkosesta on suuriin mahdollisuus saada HIV! Ja kyllä esim kuppa voi pesää pitää siellä. Mee hyvä mies lekuriin!
- pikku kakkonen
Mut harvoin hivi terskan mustaksi vetää..
- -
Eikö missään oo sulle opetettu jotta siältä takimmaisesta kaikista parj´haiten kaikki taudit saa.. Kai ny jo oot lääkäris oolu!?!?!?! siinä paljua ujoudet kuule auta.Hyvällä lykyllä sun kullis joudutaan eliminoida jos et mee ajois lekuriin.
- anna
Siis, etsä tosissaan oo tiennyt että anaaliseksiä ei todellakaan pidä harrastaa ilman kumia! Sieltä tosisaan niitä tauteja saa. Ja muutenkin se suoli on täynnä bakteereja, että onnes olkoon vaan...
Ja ala jo painuu sinne lääkäriin. - !!!
huono vitsi...?!?
- joop
joo, mene helvetti äkkiä lääkäriin -voi olla vaikka hyppykuppa!
- turbomuna
vittu nää oot johtaja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781