Nanolaina laitto 100e vipin ulosottoon vaikka oon monta kertaa sanonu niille olevano sairas ja aiemminkin Nanolaina on ollut käräjäoikeudessa minun kanssani. Eivät sitten usko vittu yhtään, nyt siis 2 kertaa käyty Nanolainan kanssa käräjillä ja nyt laittoivat ulosottoon.
Haha en tiä viittiikö maksaa, sitä funtsin. :D
Nanolaina laitto ulosottoon!!!
21
1133
Vastaukset
- jusssstussss
Mitä sun sairautes niitä liikuttaa? Jos ottaa lainan, pitää se maksaa takasin oli sairas tai ei. Yksinkertaista.
- Maanis.depr
Eikä pidä. Oikeudessa esim frendini lomaosakekaupat on kumottu koska frendini teki ne sairaana.
- Happyperson
Et tainnut alahuuli ymmärtää, ei sairaana voi maksaa takaisin. No kyllä silloin luulis jo sairautenin liikuttavan niitä !
- gdghdhgdhgdf
miten niin ei voi maksaa sairaana? mikä sen estää? uloshakuun vaan jos et maksa
- Pankkitunnarit.vaaditaan
Ei sairaana liiku sormi
- Happyperson
Ei sairaana voi maksaa, ymmärrät kyllä, kunhan itsekin tulet täysi-ikäiseksi, törppö
- gdghdhgdhgdf
todennäköisesti voisin olla iän puolesta isäsi ja olen maksanut sairaana asuntolainaa aivan samalla tavalla kuin terveenä. joten toistanpa kysymyksen: miten niin ei voi maksaa sairaana?
- Miettisitvähän
Sairaan pitää olla toimintakuntoinen voidakseen maksaa laskuja. Olen itse ollut monta kertaa niin kipeä ettei olisi tullut kyseeseenkään avata nettiä lähettää tekstaria tms
Asuntolainan maksu on helppoa kun ainakin nordeassa se menee kuin manulle illallinen. Ei tarvitse tehdä mitään niin asuntolainan lyhennykset katoaa.
Nanolainalla ei ole e-laskutusta - cvbcvbgg
Mikä sairaus estää käyttämästä verkkopankkia, mutta ei estä kirjoittelemista suomi24:lle? Sairaus ei taida olla fyysistä laatua?
- Happyperson
cvbcvbgg kirjoitti:
Mikä sairaus estää käyttämästä verkkopankkia, mutta ei estä kirjoittelemista suomi24:lle? Sairaus ei taida olla fyysistä laatua?
Miten ois vakava masennus? Enkä ole kuin vasta nyt ulosoton myötä kirjottanut palstalle. Koita tajuta.
- cvbcvbgg
Arvelinkin kyseessä olevan jonkin mielisairauden.
- Xuvobpmp
cvbcvbgg kirjoitti:
Arvelinkin kyseessä olevan jonkin mielisairauden.
Suomi on mielisairaiden ja päihdeongelmaisten luvattu maa. Se tekee pikavippibisneksestä kyseenalaista kun 489 000 ihmistä on joutunut ulosottoon. Nykyisin moni juuri pikavippien takia. Eihän niitä kukaan tervepäinen ota ja köyhille jotka niitä paljon ottaa ne sopivat kaikista huonoiten.
- Happyperson
Tuossa sen nyt näkee, joudut ikäheikkouttasi kyselemään samaa asiaa useampaan kertaan, kun et kerralla ymmärrä (tai muista). Taitaa sairautesi olla pitkällä?
- nöfs
Ihme firma, kun jakelee rahaa ihmiselle, joka on jo aiemmin todistanut olevansa epäkelpo asiakas? Ei minkäänlaista riskienhallintaa?
- Happyperson
Nimenomaan. Menny ennenkin perintään ja toisen kerran käräjäoikeiteen ja nyt kolmannen kerran ulosottoon eikä nanolaina vieläkään opi ettei psykoosipotilaille kannata lainata. Millonkohan ne oppis?
- Happyperson
Voin sanoa että on kunnollisiakin firmoja. Esim klarna oppii kerrasta ettei samalle haastemimmille kannata enää luottoa antaa. Samoin hobby hall oppi. Ferratum oppi. Onhan näitä vastuullisiakin mutta paljon myps vastuuttomia. Esim collector ei opi ja nanolaina ei opi.
- cdhchbdhsbhbkbk
Happyperson kirjoitti:
Voin sanoa että on kunnollisiakin firmoja. Esim klarna oppii kerrasta ettei samalle haastemimmille kannata enää luottoa antaa. Samoin hobby hall oppi. Ferratum oppi. Onhan näitä vastuullisiakin mutta paljon myps vastuuttomia. Esim collector ei opi ja nanolaina ei opi.
Voi sanoa, että on kunnollisiakin ihmisiä, jotka eivät ota lainaa maksukyvyttömänä mahdollisimman monesta paikasta, vaan pyrkivät elämään tulojensa mukaan.
- Xioovpbpb
Pitäs niin kauan puhua pikavippien päätymisestä perintään ja ulosottoon kunnes jokainen tajuaa ettei niitä kannata ottaa ku nollakorolla jos silläkään. Ne oikeesti ryöstää rahasi jos menet niitä ottamaan.
- Lcpbpnpm
Faktat tiskiin vaan. Nanolaina laitto ulosottoon ja piste.
- Seonmennyttänyt
Minulta nanolaina taas vei kodin. Varokaa näitä ulosottoon pistäjiä. Heitä ei ihmisten kohtalot kiinnosta.
- Anonyymi
Satalappusen takia veivät minun traktorini prkl!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887