Ostin mainitun puhelimen ja jo viikon päästä tiedän, että on surkea puhelin. Lähinnä netti, joka toimii miten toimii. Puhelin saattaa jämähtää tunneiksi edge- verkkoon ja sitä ei saa siitä pois millään. Spotifyta tms ei voi kuunnella ilman kokoaikaista pätkimistä ja youtubea on turha edes yrittää. Sivut aukeavat jos aukeavat, yleensä ei.
Olen palauttanut tehdasasrtuksia, veivannut kaikki asetukset läpi ja mikään ei paranna tilannetta. Liittymässä ei ole vikaa sillä se toimii toisessa puhelimessa ok.
Onko mitään tehtävissä vaiko hyväksyä, että paska mikä paska...
Huawei y625 ongelmaa ongelmaa ongelmaa
Vcicicuch
2
88
Vastaukset
- PPAP22
jospa pakottaisit luurin parempaan verkon asetuksista? jos tuo ei wörki, niin eikun palautukseen!
- sevainainoastaan
säädä vain 3g yhteys päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1853483- 201938
- 801217
- 271085
- 751080
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641041Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035- 551003
- 65940