Omistatte sen läävänne sitten kun velka maksettu

VelatonOmistaa

Eli palataan asiaan siitä omistamisesta sitten muutaman ison rempan jälkeen neljännesvuosisadan kuluttua, kun persnahastanne revitty summa jolla pääsitte ns. omistajaksi on kolminkertaistunut.

Siihen asti olette pelkkiä pankin hyyryläisiä.

10

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuokralla.Parempi

      Juuri näin! Tätähän minä olen yrittänyt sanoa. Pankin torppareita kaikki tyynni ja mitä jää jäljelle sitten lopuksi? Aivan oikein, jättimäinen yhtiövelka korjausvastikkeineenhan siellä tekee tyhjäksi vuosien raadannan. Ensin tekee perse ruvella töitä koko nuoruutensa ja lopputulos on yhtä tyhjän kanssa.

      Tuttu pankinjohtajaystävänikin myi omansa pois ja muutti perheensä kanssa vuokra-asuntoon.

      Minä sen sijaan sijoitan kotimaisiin pörssiosakkeisiin. Niissä trimmataan tällä ähetkellä kovasti ja sopivasti hajauttamalla omaisuuden arvo kasvaa kohisten. Luotan kotimaisiin yhtiöihin ja niiden johtajiin, sen parempaa ei ole missään päin maailmaa. Sen parempia sijoitusvinkkejä ei tarvita.

      Viksut päästelevät nyt kaasuja vuokra-asuntonsa viininpunaisella vakosamettisohvalla ja seuraavat nauraen rommauksen edistymistä. Kypsät kinkut poimitaan sitten myöhemmin. Hullu paljon työtä tekee, Vuokralla.Parempi pääsee vähemmällä.

      Aika vähän on ollut vastaan väittäjiä meikäläiselle. Onkohan kissa vienyt kielen?

      • Työttömällä trollilla ei rahaa jää sijoitettavaksi. Trollin kanssa ei myöskään kannata keskustella. Se on vähän samaa kuin painisi sian kanssa. Siitä tulee likaiseksi.


      • välittäjälle
        pundit kirjoitti:

        Työttömällä trollilla ei rahaa jää sijoitettavaksi. Trollin kanssa ei myöskään kannata keskustella. Se on vähän samaa kuin painisi sian kanssa. Siitä tulee likaiseksi.

        Välittäjällä alkaa olemaan liikaa aikaa kun kauppa ei käy. Karua katsoa tuollaista romahdusta.


      • välittäjälle kirjoitti:

        Välittäjällä alkaa olemaan liikaa aikaa kun kauppa ei käy. Karua katsoa tuollaista romahdusta.

        Olisit nyt vain rehellisesti kirjoittanut edes samalla nimimerkillä tämän vastauksen (vuokralla.parempi). Tyhmä trolli.


      • välittäjälle
        pundit kirjoitti:

        Olisit nyt vain rehellisesti kirjoittanut edes samalla nimimerkillä tämän vastauksen (vuokralla.parempi). Tyhmä trolli.

        Vainoharhaisuus pahenee viesti viestiltä. Aina vain karumpaa katsoa romahdustasi.


      • Vuokralla.Parempi
        pundit kirjoitti:

        Työttömällä trollilla ei rahaa jää sijoitettavaksi. Trollin kanssa ei myöskään kannata keskustella. Se on vähän samaa kuin painisi sian kanssa. Siitä tulee likaiseksi.

        Ai ai, Pundit, olet sortunut samaan kuin muut palstan tuulipuvut ja osa tuhnuistakin. Esität arvailuja ihmisistä, joista et tiedä mitään. Miksi näin? Oletko niin huolissasi asuntosi hinnan alenemisesta, että denial-mielikuvituksesi alkaa tehdä tepposet? Oletko kiinteistövälittäjä, jolla työt ovat käyneet vähiin?

        Minulla on hyvä työpaikka ja hyvä palkka. Sijoitan pörssiosakkeisiin ja olen vuosien varrella vaurastunut hyvää vauhtia. Sekös pistää vihaksi, jos on pelannut Mustan Pekan itsellensä.


      • Vuokralla.Parempi
        pundit kirjoitti:

        Olisit nyt vain rehellisesti kirjoittanut edes samalla nimimerkillä tämän vastauksen (vuokralla.parempi). Tyhmä trolli.

        Väärin luultu


      • Vuokralla.Parempi kirjoitti:

        Ai ai, Pundit, olet sortunut samaan kuin muut palstan tuulipuvut ja osa tuhnuistakin. Esität arvailuja ihmisistä, joista et tiedä mitään. Miksi näin? Oletko niin huolissasi asuntosi hinnan alenemisesta, että denial-mielikuvituksesi alkaa tehdä tepposet? Oletko kiinteistövälittäjä, jolla työt ovat käyneet vähiin?

        Minulla on hyvä työpaikka ja hyvä palkka. Sijoitan pörssiosakkeisiin ja olen vuosien varrella vaurastunut hyvää vauhtia. Sekös pistää vihaksi, jos on pelannut Mustan Pekan itsellensä.

        Tässä kirjoituksessasi kyllä kerrot olevasi toimeton ja työtön
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14005506/kaarinliinoissa-ei-ole-taskuja
        Teit jälkeenpäin toisenkin aloituksen tuolla käärinliina-teemalla.
        .
        Trollailet nytkin ja kirjoittelet ketjuun parilla nimellä. En vastaile enää sinulle.


      • välittäjälle
        Vuokralla.Parempi kirjoitti:

        Väärin luultu

        Turha välittää tuosta. Sillä ei romahda pelkästään asunnon hinta vaan jotain muuta. Ja kaupankäyntikin on jo romahtanut. Täydellinen tripla siis.


    • 22233377

      Ei kukaan väitä sellaista etteikö esim. kunnan järkkäämässä ja ylläpitämässä yhteiskunnan varoista tuetussa asunnossa asuminen olisi edullisempaa ja huolettomampaa kuin mitä itse asunnon ostaen ja sen hoidon ja kustannukset vastuulleen ottaen. Niin moni asuu vuokralla maksamatta yhtään mitäänkään asumisestaan. Mutta kyllä nääkin asumiset hintoihinsa tulevat. Ne tulevat hyvinkin hintoihinsa, kun näihin vuokrakämppiin päätyy vielä majailemaan asuntoja tahallaan paskaksi murjovia. Kustannukset näissä taloissa vaan hoidetaan yhteiskunnan varoista. Se on että näissä vuokrakasarmeissa asuminen usein osoittautuu ikäväksi juuri siksi, kun niissä esiintyy paljon häirikkökäyttäytymistä. Mutta jos ei tällainenkaan haittaa tai onnistuu pääsemään rauhallisempaan vuokrataloon, niin mikäpä siinä on huoletta asustella yhteiskunnan piikkiin.

      Olen minä sitä huomioinut miten esim. pienillä hiipuvilla eläkkeillään vanhemmat ihmiset sinnittelevät vanhenevissa, ja tietty remppoja aina kaipaavissa omistusasunnoissaan. Ensin on omaisuudet laitettu asunnon uutena ostoon ja/tai penniä venytelty vuosikymmnenkin sen maksamisessa, ja ne hirmuiset verot siinä asunnon hinnassa ja kaupoissa on maksettu. Ei se tosiaankaan vaikuta vaivan arvoiselta tämä tällainen, kun vertaa siihen miten huoletta ja ilmaiseksikin toiset voivat asua yhteiskunnan piikkiin ylläpidettävissä ja rempatuissa asunnoissa.
      Sosialistisen ideologian sisäistäneet verobyrokraatit nyt vielä jatkuvasti kasvattavat ja keksivät uutta verorasitusta omistusasuntoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe