Omistatte sen läävänne sitten kun velka maksettu

VelatonOmistaa

Eli palataan asiaan siitä omistamisesta sitten muutaman ison rempan jälkeen neljännesvuosisadan kuluttua, kun persnahastanne revitty summa jolla pääsitte ns. omistajaksi on kolminkertaistunut.

Siihen asti olette pelkkiä pankin hyyryläisiä.

10

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuokralla.Parempi

Juuri näin! Tätähän minä olen yrittänyt sanoa. Pankin torppareita kaikki tyynni ja mitä jää jäljelle sitten lopuksi? Aivan oikein, jättimäinen yhtiövelka korjausvastikkeineenhan siellä tekee tyhjäksi vuosien raadannan. Ensin tekee perse ruvella töitä koko nuoruutensa ja lopputulos on yhtä tyhjän kanssa.

Tuttu pankinjohtajaystävänikin myi omansa pois ja muutti perheensä kanssa vuokra-asuntoon.

Minä sen sijaan sijoitan kotimaisiin pörssiosakkeisiin. Niissä trimmataan tällä ähetkellä kovasti ja sopivasti hajauttamalla omaisuuden arvo kasvaa kohisten. Luotan kotimaisiin yhtiöihin ja niiden johtajiin, sen parempaa ei ole missään päin maailmaa. Sen parempia sijoitusvinkkejä ei tarvita.

Viksut päästelevät nyt kaasuja vuokra-asuntonsa viininpunaisella vakosamettisohvalla ja seuraavat nauraen rommauksen edistymistä. Kypsät kinkut poimitaan sitten myöhemmin. Hullu paljon työtä tekee, Vuokralla.Parempi pääsee vähemmällä.

Aika vähän on ollut vastaan väittäjiä meikäläiselle. Onkohan kissa vienyt kielen?

• Työttömällä trollilla ei rahaa jää sijoitettavaksi. Trollin kanssa ei myöskään kannata keskustella. Se on vähän samaa kuin painisi sian kanssa. Siitä tulee likaiseksi.

• välittäjälle
        pundit kirjoitti:

Työttömällä trollilla ei rahaa jää sijoitettavaksi. Trollin kanssa ei myöskään kannata keskustella. Se on vähän samaa kuin painisi sian kanssa. Siitä tulee likaiseksi.

Välittäjällä alkaa olemaan liikaa aikaa kun kauppa ei käy. Karua katsoa tuollaista romahdusta.

• välittäjälle kirjoitti:

Välittäjällä alkaa olemaan liikaa aikaa kun kauppa ei käy. Karua katsoa tuollaista romahdusta.

Olisit nyt vain rehellisesti kirjoittanut edes samalla nimimerkillä tämän vastauksen (vuokralla.parempi). Tyhmä trolli.

• välittäjälle
        pundit kirjoitti:

Olisit nyt vain rehellisesti kirjoittanut edes samalla nimimerkillä tämän vastauksen (vuokralla.parempi). Tyhmä trolli.

Vainoharhaisuus pahenee viesti viestiltä. Aina vain karumpaa katsoa romahdustasi.

• Vuokralla.Parempi
        pundit kirjoitti:

Työttömällä trollilla ei rahaa jää sijoitettavaksi. Trollin kanssa ei myöskään kannata keskustella. Se on vähän samaa kuin painisi sian kanssa. Siitä tulee likaiseksi.

Ai ai, Pundit, olet sortunut samaan kuin muut palstan tuulipuvut ja osa tuhnuistakin. Esität arvailuja ihmisistä, joista et tiedä mitään. Miksi näin? Oletko niin huolissasi asuntosi hinnan alenemisesta, että denial-mielikuvituksesi alkaa tehdä tepposet? Oletko kiinteistövälittäjä, jolla työt ovat käyneet vähiin?

Minulla on hyvä työpaikka ja hyvä palkka. Sijoitan pörssiosakkeisiin ja olen vuosien varrella vaurastunut hyvää vauhtia. Sekös pistää vihaksi, jos on pelannut Mustan Pekan itsellensä.

• Vuokralla.Parempi
        pundit kirjoitti:

Väärin luultu

• Vuokralla.Parempi kirjoitti:

Ai ai, Pundit, olet sortunut samaan kuin muut palstan tuulipuvut ja osa tuhnuistakin. Esität arvailuja ihmisistä, joista et tiedä mitään. Miksi näin? Oletko niin huolissasi asuntosi hinnan alenemisesta, että denial-mielikuvituksesi alkaa tehdä tepposet? Oletko kiinteistövälittäjä, jolla työt ovat käyneet vähiin?

Minulla on hyvä työpaikka ja hyvä palkka. Sijoitan pörssiosakkeisiin ja olen vuosien varrella vaurastunut hyvää vauhtia. Sekös pistää vihaksi, jos on pelannut Mustan Pekan itsellensä.

Tässä kirjoituksessasi kyllä kerrot olevasi toimeton ja työtön
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14005506/kaarinliinoissa-ei-ole-taskuja
        Teit jälkeenpäin toisenkin aloituksen tuolla käärinliina-teemalla.
        .
        Trollailet nytkin ja kirjoittelet ketjuun parilla nimellä. En vastaile enää sinulle.

• välittäjälle
        Vuokralla.Parempi kirjoitti:

Väärin luultu

Turha välittää tuosta. Sillä ei romahda pelkästään asunnon hinta vaan jotain muuta. Ja kaupankäyntikin on jo romahtanut. Täydellinen tripla siis.

• 22233377

Ei kukaan väitä sellaista etteikö esim. kunnan järkkäämässä ja ylläpitämässä yhteiskunnan varoista tuetussa asunnossa asuminen olisi edullisempaa ja huolettomampaa kuin mitä itse asunnon ostaen ja sen hoidon ja kustannukset vastuulleen ottaen. Niin moni asuu vuokralla maksamatta yhtään mitäänkään asumisestaan. Mutta kyllä nääkin asumiset hintoihinsa tulevat. Ne tulevat hyvinkin hintoihinsa, kun näihin vuokrakämppiin päätyy vielä majailemaan asuntoja tahallaan paskaksi murjovia. Kustannukset näissä taloissa vaan hoidetaan yhteiskunnan varoista. Se on että näissä vuokrakasarmeissa asuminen usein osoittautuu ikäväksi juuri siksi, kun niissä esiintyy paljon häirikkökäyttäytymistä. Mutta jos ei tällainenkaan haittaa tai onnistuu pääsemään rauhallisempaan vuokrataloon, niin mikäpä siinä on huoletta asustella yhteiskunnan piikkiin.

Olen minä sitä huomioinut miten esim. pienillä hiipuvilla eläkkeillään vanhemmat ihmiset sinnittelevät vanhenevissa, ja tietty remppoja aina kaipaavissa omistusasunnoissaan. Ensin on omaisuudet laitettu asunnon uutena ostoon ja/tai penniä venytelty vuosikymmnenkin sen maksamisessa, ja ne hirmuiset verot siinä asunnon hinnassa ja kaupoissa on maksettu. Ei se tosiaankaan vaikuta vaivan arvoiselta tämä tällainen, kun vertaa siihen miten huoletta ja ilmaiseksikin toiset voivat asua yhteiskunnan piikkiin ylläpidettävissä ja rempatuissa asunnoissa.
      Sosialistisen ideologian sisäistäneet verobyrokraatit nyt vielä jatkuvasti kasvattavat ja keksivät uutta verorasitusta omistusasuntoihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      42
      9485
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2151
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      27
      1840
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1633
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1194
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      9
      1160
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1107
    8. 92
      962
    9. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta
      Ikävä
      79
      868
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?