Megalöytö kokemuksia

Petettyaasiakas

Megalöytö -nimisestä verkkokaupasta ei kannata tilata mitään. Itse tilasin ja sain rikkinäisen tavaran. "Kaupan" pitäjä ei suostu maksamaan rahoja takaisin.

Sitä paitsi, kun tilaat tuolta Megalöydöstä jotain, kaupan pitäjä tilaa ne itse Kiinasta aliexpressista tai amazonista sinun osoitteellasi, minkä takia toimitusaika on noin kuukausi.

Eli itse aliexpressista tilaamalla säästät ja vältyt harmeilta.

15

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyvaineasiakas

      Megalöydöstä itseltäni taas on hyviä kokemuksia. Myyjä vastaa nopeasti ja tuote on tullut luvatussa ajassa ja ollut aiva ehjä. Todennäköisesti Megalöydön tarkoitus on tehdä tilaaminen kauempaa helpommaksi ja turvalliseksi.

      • 74643

        Onko Megalöydöllä tarjota esim. Aliexpressin tasoinen Rahat Takaisin -takuu? Ketjun avaajan kirjoituksen perusteella ei ole. Turvallisuuskin niin ja näin, mutta varmaa on että hinta on kalliimpi.


    • Megamoka

      Katoinpa ihan huvikseni nyt noita megalöydön facebook sivuja.

      Ekana siellä oli, että joku on voittanut arvonnan.
      Avasin "voittajan" profiilisivun, ja tyhmempikin tajuaa heti että kyseessä on feikkiprofiili.

      Eipä tosta kaupasta jotain tilaavat kovin välkkyjä ole, jos tuollainen tekaistujen arpajaisten järjestäminen menee läpi.

    • Aivotnarikkaaninnanunna

      Itse en tuolta ole mitään tilannut, mutta katsoin kaupan verkkosivuja.

      Totesin ainakin sen, ettei sivujen ylläpitäjä ole ollut hereillä äidinkielen tunneilla.

    • hyvänettikauppa

      Itsellä ainakin hyvä kokemus tuote saapui 7 päivässä ja oli hinta laadultaan todella erinomainen kuulokkeet siis verrattessa suomen kauppoihin.

      • 28okdiööal

        Kukaan ei kehu keskustelupalstoilla kiinalaisia krääsäkuulokkeita "todella erinomaisiksi", jos ei itse niitä myy.

        Kirjoitustaidostasikin päätellen taidat olla tämän kusetuskaupan omistaja.


    • Q1ouebju1ow

      19.6.2016 näyttää arvonta päiväksi olevan laitettu.

    • hgytrfd

      Onks kelllään tietoa tästä kaupasta?

      • Jsisus6wbs9bwo

        No eikös ylhäällä ole aiko paljon tietoa tästä puljusta?


    • Jarkl

      Tilasin varavirtalähteen 25.8.2016 eipä ole kuulunut.kohta ollaan marraskuussa.rahat kyllä veloitettiin tililtä.,🙅

      • Ig6g8tg

        Tee tarvittaessa rikosilmoitus. Eiköhän silloin viimeistään palauteta rahat.


    • Epäilijä

      Kannattaa välttää näitä puljuja joilla ei ole ollenkaan omaa varastoa. Vie rahat ja tuotteet.

    • pelkkääromua

      megapaskaa

    • Mattip93

      Itse olen 2 kertaa tilannut ja molemmilla kerroilla tuote tullut nopeasti ja asiakaspalvelusta vastattu heti:)
      T. Tyytyväinen asiakas

    • Mattip93

      Ps. Ystäväni tilasi kerran, posti rikkoi ja ei korvannut kuin osan niin Megakauppa lähetti uuden tuotteen ilman lisäkuluja:) että siinä on asiakaspalvelu kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe