Valitettavasti siskoni sairastui tähän tautiin. Taudin kuvahan menee niin kuin netistä etsivä sen löytää.
Mania ja depressiivisyys vaihtelivat..Kaikki mikä tähän tautiin liittyy realisoituivat siskooni.
Elämä ei ollut helppoa hänelle eikä kanssa ihmisille. Liian herkkä, taiteellinen.
Tunsin surua ja näytin sen erilailla.
Jumala päätti sitten hänen kohdallaan ottaa hänet pois.
Suruhan se jäi, monelle.
Vallitsevan ympäristön halpuus sairasta kohtaan oli sitten tosi halpaa.
Siskoni oli jo eläessään kuollut, raskaita askelia vaan.
Kaikkia ei pysty ilmaisemaan, vähän asiaa voi ilmaista kirjoittamalla.
Toivottavasti sairautta voi lääkkeillä hoitaa ja nimenomaan opiskella sitä. Pystyy hallitsemaan sitä.
Siskoni sairasti maanis-depressioita
ssddffgg453ö9
3
259
Vastaukset
- pipopääjää
Kuulostaa tutulta.
- ssddffggö0009
Oliko niin paha jotta petti aviomiestäänkin?
Maniassa sitä kopuloivat sitten kaikkea vastaantulevaa.
Jopa naimisissa olevat miehet kelpaavat ja omasta miehestä viis kaks kun panopäällä maniassa loikki.
Menikö raha-asiat sikin sokin?
Huuhteliko pihalla naapureille hullujaan?
Miten lapset?
Entä opiskelut?
Kakkiko ihan vaan bipolaarisuuden takia sekaisin? - jounimaarianhamina
Otappa aloittaja lääkkeesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310398- 785305
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494902Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234152Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433922Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363773Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383628- 483303
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443219- 492844