Palstalla tuntuu olevan

"Lapuan Henkeä".

27

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HäjyHärmästä

      Alkaako punikkia pelottamaan?

      • Ei. Koska tiedän kummalta puolen kovien poikien osaston aitaa olen.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ei. Koska tiedän kummalta puolen kovien poikien osaston aitaa olen.

        Paskat meni Härmälääsiltä sen sijaan housuun Mäntsälässä 1932.


      • HäjyHärmästä
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ei. Koska tiedän kummalta puolen kovien poikien osaston aitaa olen.

        Hyvä. Paree pysyäkin sillä puolen, tällä puolen kun on Miehiä.


    • "Lapualaiset on jo aikoja sitten tapettu. Nyt on laihialaiset menos!"

    • Siinäpä taas varsin tyhjentävä OikeistoSosDem avaus, lähes maksimi pituinenkin. Perusteet jäivät taas puuttumaan.

      Mitenkä tuo Lapuan henki oikein ilmenee saitilla, perustelujahan on turha odotella.

      • Osaat itsekin lukea.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Osaat itsekin lukea.

        Olet trolliksikin varsin yksinkertainen. Demarit ovat unohtaneet keskustelun alkeet, jos yleensäkään mikään demari oletkaan.


      • Itkudemarit
        DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Olet trolliksikin varsin yksinkertainen. Demarit ovat unohtaneet keskustelun alkeet, jos yleensäkään mikään demari oletkaan.

        Palstan demarit ovat kovin herkkänahkaisia.

        Kapin tunnemme, itkee jopa Keskustan puoluetoimistoon kun jää keskustelussa alakynteen. Mielipidepankki itkee yhtenään kun ei asiakysymyksissä osaa muuta kuin jankata, ja sama näyttää olevan tyyli tällä Oikeistodemarilla, tosin tuollisina one linereina.


      • Teidän kepulaisten kanssa minun ei tarvitse itkeä. Nostamatta nyt itseäni ihan yläilmoihin, voi todeta, että tiedoiltani ja taidoiltani olen teitä kepureppanoita kovasti ylempänä. Alakynteen en yleensä ole jäänyt. Joskus tulee mieleen, että pitäisikö pyrkiä johonkin haasteellisempaan keskusteluseuraan. Mutta sitten aina tulen siihen vanhaan näkemykseeni, että kansanvalistustyö on kuitenkin tärkeää. Joukkoon mahtuu aina joitakin Jukolan jusseja, joiden päät ovat niin kovaa puuta, ettei sinne uppoa mikään järki. Näitä pitää vain yrittää sietää.


      • Mielipidepankki kirjoitti:

        Teidän kepulaisten kanssa minun ei tarvitse itkeä. Nostamatta nyt itseäni ihan yläilmoihin, voi todeta, että tiedoiltani ja taidoiltani olen teitä kepureppanoita kovasti ylempänä. Alakynteen en yleensä ole jäänyt. Joskus tulee mieleen, että pitäisikö pyrkiä johonkin haasteellisempaan keskusteluseuraan. Mutta sitten aina tulen siihen vanhaan näkemykseeni, että kansanvalistustyö on kuitenkin tärkeää. Joukkoon mahtuu aina joitakin Jukolan jusseja, joiden päät ovat niin kovaa puuta, ettei sinne uppoa mikään järki. Näitä pitää vain yrittää sietää.

        Aplodit!


      • Itkudemarit
        Mielipidepankki kirjoitti:

        Teidän kepulaisten kanssa minun ei tarvitse itkeä. Nostamatta nyt itseäni ihan yläilmoihin, voi todeta, että tiedoiltani ja taidoiltani olen teitä kepureppanoita kovasti ylempänä. Alakynteen en yleensä ole jäänyt. Joskus tulee mieleen, että pitäisikö pyrkiä johonkin haasteellisempaan keskusteluseuraan. Mutta sitten aina tulen siihen vanhaan näkemykseeni, että kansanvalistustyö on kuitenkin tärkeää. Joukkoon mahtuu aina joitakin Jukolan jusseja, joiden päät ovat niin kovaa puuta, ettei sinne uppoa mikään järki. Näitä pitää vain yrittää sietää.

        Onko siis palstalla "Lapuan henkeä"?

        Tuossahan väitettiin OikeistoSosDemin olevan trolliksikin varsin yksinkertainen. Ei hän yksikertainen ole, on vain herkkänahkainen itkupiipari, kuten sinäkin. Voi tietysti olla, että olen väärässä, ja olettekin vain yksikertaisesti yksinkertaisia.


      • Itkudemarit kirjoitti:

        Onko siis palstalla "Lapuan henkeä"?

        Tuossahan väitettiin OikeistoSosDemin olevan trolliksikin varsin yksinkertainen. Ei hän yksikertainen ole, on vain herkkänahkainen itkupiipari, kuten sinäkin. Voi tietysti olla, että olen väärässä, ja olettekin vain yksikertaisesti yksinkertaisia.

        Kepulaisten yksinkertaisuuteen en ota kantaa. Mutta tekopyhiä itkupiipareita tuntuvat olevan.


      • Mielikki-mehän-emäntä
        Mielipidepankki kirjoitti:

        Teidän kepulaisten kanssa minun ei tarvitse itkeä. Nostamatta nyt itseäni ihan yläilmoihin, voi todeta, että tiedoiltani ja taidoiltani olen teitä kepureppanoita kovasti ylempänä. Alakynteen en yleensä ole jäänyt. Joskus tulee mieleen, että pitäisikö pyrkiä johonkin haasteellisempaan keskusteluseuraan. Mutta sitten aina tulen siihen vanhaan näkemykseeni, että kansanvalistustyö on kuitenkin tärkeää. Joukkoon mahtuu aina joitakin Jukolan jusseja, joiden päät ovat niin kovaa puuta, ettei sinne uppoa mikään järki. Näitä pitää vain yrittää sietää.

        Minä taas tykkään olla vähän alempana kun on niin kovia poikia että ...


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kepulaisten yksinkertaisuuteen en ota kantaa. Mutta tekopyhiä itkupiipareita tuntuvat olevan.

        Ei vaan näy esimerkkejä siitä Lapuan hengestä. Trollauksen ykisi tunnusmerkki on se ettei kysymyksiin tule vastauksia. Ei näkynyt myöskään Mielipidepankki Lapuan henkeä havainneen vaikka vasemmistolaisena porvarit ja heidän lakeijansa aina muistaakin haukkua.

        Tuo vasemmiston ja oikeiston raja kulki joskus stallarien ja revareiden välissä missä lienee nykyään?


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Ei vaan näy esimerkkejä siitä Lapuan hengestä. Trollauksen ykisi tunnusmerkki on se ettei kysymyksiin tule vastauksia. Ei näkynyt myöskään Mielipidepankki Lapuan henkeä havainneen vaikka vasemmistolaisena porvarit ja heidän lakeijansa aina muistaakin haukkua.

        Tuo vasemmiston ja oikeiston raja kulki joskus stallarien ja revareiden välissä missä lienee nykyään?

        Kyllä se Punikittelu Lapuan Henkeä edustaa. Pitikö tämä sinulle erikseen kertoa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kyllä se Punikittelu Lapuan Henkeä edustaa. Pitikö tämä sinulle erikseen kertoa.

        Ja lisäksi Vihamielinen suhtautuminen Ay-liikkeeseen.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ja lisäksi Vihamielinen suhtautuminen Ay-liikkeeseen.

        Koskeeko se myös MTK: ta?

        Tennilä muuten ilmoitti julkisti olevansa punikki.


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Koskeeko se myös MTK: ta?

        Tennilä muuten ilmoitti julkisti olevansa punikki.

        Tennilä on suoraselkäinen aatteensa mies. Hänellä on täysi oikeus sanoa itseään Punikiksi.
        Onko MTK Ay-liikettä. Eikö se kuulu Työnantajien leiriin?


      • Suo34mlaineN
        Mielipidepankki kirjoitti:

        Teidän kepulaisten kanssa minun ei tarvitse itkeä. Nostamatta nyt itseäni ihan yläilmoihin, voi todeta, että tiedoiltani ja taidoiltani olen teitä kepureppanoita kovasti ylempänä. Alakynteen en yleensä ole jäänyt. Joskus tulee mieleen, että pitäisikö pyrkiä johonkin haasteellisempaan keskusteluseuraan. Mutta sitten aina tulen siihen vanhaan näkemykseeni, että kansanvalistustyö on kuitenkin tärkeää. Joukkoon mahtuu aina joitakin Jukolan jusseja, joiden päät ovat niin kovaa puuta, ettei sinne uppoa mikään järki. Näitä pitää vain yrittää sietää.

        Niin osaat siirrellä papereita Hakaniemessä muita ylemmäksi.


      • sinustaFasismia

        liehakoivasta pystyyn nostetusta vattupaskasta,
        ei ole siihenkään...


      • sinustaFasismia kirjoitti:

        liehakoivasta pystyyn nostetusta vattupaskasta,
        ei ole siihenkään...

        Kepulaisten Viikonloppu on alkanut!


    • Mallittomat.punikit

      Demarit paskoo vain. Ihan punikki tyyliin, se aina päällä.
      Jos malliaan kysyy, sitten alkaakin syttely keskustaan.

      • LaLupe

      • Hyvit.hälläkin

      • paitten.reitten.keitten
        Hyvit.hälläkin kirjoitti:

        OpeOulusta photosoppailee lampaitten kuvilla.
        hehheh

        "lampaitten, punikki tyyliin, syttely" sekä aiempia "demareitten, vihreitten, kommareitten, punikeitten, ollene, tullene, mennenee, gollegat, omanmaan", jne jne.

        Pidä palstalta viikonlopun mittainen tauko ja opettele kirjoittamaan oikein. Kerro sitten ensi viikolla opitko mitään uutta.


    • kepulohvit

      Kepun pankkopoijat ja herättäjän kirjakauppa lapua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe