Auer vaatii VAIN 3 miljoonaa

ulkomaille_luksukseen

30

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jorma_54

      Anneli, haluan olla sun poikaystävä? Voit tehdä mulle mitä vaan.

    • Lars_140_cm

      Anneli, haluan olla sun pygmi.

    • RahaaRahaaRahaaHyvääPaha

      Hyvän liksan sai ukkonsa tappamisesta

    • sex_slave_4_ever
    • Ahnepedofiili

      Ukon tappaminen on työlästä. Kyllä siitä urakasta ainakin kolme milliä pitää saada. Tyhmä valtiomme varmaan maksaa.

    • tarjous_josta_ei

      Anneli, kierretään maailma luxus hotelleissa, sitten saat hoitaa mut.

    • iso_varustus

      Noilla rahoilla voisi tehdä laadukkaita xxx-videoita.

    • just_joo

      Ai Snuff- videoita?

    • outo.juttu

      Paljonko niistä pedojutuista tuli? Eikös se kukka ukko ole vielä vankilassa ja tämä vapaana vaatimassa 3 miljoonaa.

    • VerirahaaAnnelille

      Annelilla voi olla kuumaa Snuffia Jukasta jossain piilossa. Kukan kanssa on kiva kuvata.

    • tryryryrt

      Aika naurettava vaatimus. Suuri osa oikeudenkäynneistä käytiin Auerin vankilatuomion aikana, kun hän istui LAPSIINSA KOHTAAN TEKEMISTÄÄN SEKSUAALIRIKOKSISTA saamiansa tuomioita. Ei siinä siis mikään "puhdas pulmunen" ollut syytettynä. Eri asia voisi olla silloin, jos syytettynä olisi ollut muuten nuhteeton ihminen, jonka maine olisi siitä kärsinyt. Mutta ei kai nyt sentään pedofiilirikollisen maine voi enää entisestään kärsiä yhdestä murhasyytteestä?

    • RitvaSontavuori

      Aivan kohtuullista, kun ottaa huomioon, että AA lavastettiin poliisin ja syyttäjien toimesta syylliseksi. Pedotuomio vielä nurin ja toinen 3 milliä sassaan niin OK!

      • eimene

        Pedotuomio ei mene nurin eikä eu ihmisoik jne ottanut juttua käsiteltäväksi.


      • Hjuhju

        Murhaaja liikkuu vielä vapaana. Kuinka aktiivisesti poliisi etsii syyllistä.


      • hjiuouik

        Murhan tapahtumisen jälkeen löytyi vierasta DNA. Vertailtiin 700 ihmiseen. Oliko se asia tutkittu mikä osuus oli tapetun Jukan entisellä vaimolla jos vaikka verikosto.


    • reissuraisa

      Kai syyttömän kopissa pito maksaa?

    • hirvityksen_kauhistus

      Että kehtaakin mokoma.

    • vastuun

      uristit maksakoon tuloksettoman jälkipyykin pesun. olisi heiilläkin tulos vastuu työstä.

      • memaksamme

        Suomen lain mukaan ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan, nyt todisteet puuttui.
        Koko juttua puitiin niin moneen kertaan vain siksi että syyttäjä ja puolustaja halusi kiistellä paremmuudesta,


    • ejhuono

      Kyllä minä olisin laittanut nollan tuohon perään.

      • jaahas.vai

        Anneli fanit, kaikki kaksi, aktivoituneet palstoille. Annelimytomania.


    • 2-19

      Kertoo Suomen oikeuslaitoksesta ja korruptuneisuudesta kaiken.

      Murhaaja vaatimassa itselleen raha korvausta valtiolta !

    • laskun

      tällä kertaa tuomio tuli veron maksajille.

    • VoihanMätämuna

      Nyt kannattaa lavastaa itsensä murhaajaksi ja todistaa muutaman vuoden kuluttua, ettei ollutkaan. Oikean murhaajan tapauksessa raha ei kuitenkaan korvaa henkisiä kärsimyksiä ja sitä, että olet loppuelämäsi hyljeksitty ihminen. Kuten Bodominkin murha, on tämä aivan samalla tavalla ihmisten mielestä täysin selvä tapaussa, jota oikeuden kykenemättömyys osoittaa todeksi ei miksikään muuta. Sääliksi käy kaikki jutun kaikkia osapuolia, mutta tietenkin ylivoimaisesti eniten murhattuja ihmisiä, joilla olisi vielä ollut pitkä elämä edessä. Joku on murhaaja ja hän ei ole kaukana. Ehkä hän myöntää tekonsa ennen kuolemaansa, jotta saa katumuksellaan anteeksi iäisyyden edessä.

      • Psykiatri-Pekka

        "Nyt kannattaa lavastaa itsensä murhaajaksi ja todistaa muutaman vuoden kuluttua, ettei ollutkaan."


        Oletpa sinä pahasti sekaisin. Et taida itse ymmärtää, miten naurettavalta kuulostat?
        Pellinnarut voisivat auttaa.


      • perusta

    • Happy Auer...

    • missäontietäävaroa

      onks toi horo oikeesti jo vapaalla jalalla

      • mnjaaaa

        Tottakai Auer on vapaa. Vaan jokohan ne kolme tärähtänyttä teiniä (joita raiskailtiin taloyhtiön yleisessä kuntosalissa) on laitettu pakkopaitaan?


    • kohta_vapaudun

      Anneli on kuuminta hottia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe