ELINA HOISKO ON MIELETTÖMÄN KAUNIS!!!!

Upeanainense

8

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmamjdd

väärin. hoisko oli yksi huonoimmista. tavis naama.

• haiskoon

Peruspissishän tuo Hoisko on. En ymmärrä miten tuo on joidenkin mielestä niin ihmeellinen. Kamalan epäaidon näköinenkin. Missin pitää olla luonnonkaunis!

• Surullinenihailija

Todellinen kaunotar on.
      Ja olisi menestynyt Miss Universum -kisoissa.
      Miksi suomalaiset valitsijat eivät luottaneet suomalaiseen kaunottareen.
      Elinassa kaikki kohdallaan!

• veistoksellinen

Kiinnitin huomioni Elinaan. Erittäin veistoksellinen kasvojan luusto ja muoto. Olisi filmitähtiainesta jos sellainen ura kiinnostaisi.

• kuvottavaaa

Voi voi mitä vouhkaamista, meillä hoetaan kuinka jokainen on saman arvoinen ja yhtä kaunis, Jumalan luoma. Eikö tämä MJ ole uskovainen, mikä katkeruus akalla pukkaa kun pitää noin kylmästi käydä nuorta naista sättimään.
      Tämä nainen nyt valittiin, annetaan hänen nyt nauttia elämästään koska tuntuu että tykkää tästä.
      On paljon näitä tussukisoja joissa nainen esineellistetään täysin ja meidän
      Naisasia unioni naikkoset miettivät vain omia titteleitään. Taistelevat viroista ja miehistä virkojen kahvoissa ;)
      Nyt valittiin missi joka on sopiva juuri tähän Suomen poliittiseen tilanteeseen, me EMME OLE RASISTEJA viestitään nyt Afrikkaan saakka, että Suomi ei ole rasistinen maa. Tervetuloa kaikki te joilla on nälkä.

Seuraavaksi viisuvoittajaksi valitaan Euroviisuissa Venäjä tai Australia voittoon ja näin annetaan ymmärtää kuinka hyvin kaikki tällä pallolla onkaan.
      Olemme suvaitsevaisia, samaa perhettä kaikki.
      Ketään ei aseteta ulkomuodon, värin tai älykkyyden perusteella eri asemaan, olemme kaikki samanarvoisia.
      Olemmehan?

• Söpö_voitti

Kuvottavaa on tuon typerän rasisti-kortin vetäminen! Lola oli ja on edelleen upea rotunainen, eikä hänkään ole ihan eloveena, vai mitä? Uusi missi on söötti, varmaan sanavalmis jne. Mutta kaunein hän ei tuosta joukosta ollut. Tämä kuvakin virallisessa missi-instagramissa kertoo sen:
      https://www.instagram.com/p/BEn1c71KdWp/?taken-by=misssuomiofficial

Mutta ehkä hänen haluttiin voittavan? Toivotaan, että missivuosi menee kuitenkin hienosti.
      Elina oli kaikkein upein, ylväs ja korkeat poskipäät omaava kaunotar! Toivon hänelle kansainvälistä mallinuraa.

• Voiettäolikaunisnainen

Hoisko olisi pärjännyt maailmalla! Aivan upea ja ylväs, hyvä iho ja aivan kaikki ! UPEA!!!!

• tolkujnnainen

Uusi missi on niin mitättömän näköinen, että ei kannata sponssata Universum kilpailuun. Siellä on jo näitä aasialaisia, ja jokainen kauniinpi kuin Miss Suomi 2016. Ellinoota olisi ollut aivan ehdoton suomineito.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3037
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      40
      2644
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1503
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1251
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      125
      903
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      816
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      29
      663
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe