ANTTILA erinomanlaatuista rasistista kauppaa

nöyryytetty-vammainen

menin tyhmä ostamaan LENOVO PÖYTÄTIETOKONEEN! ANTTILA NETTIKAUPASTA. piti saada heti yli 30- vuotta palvelleen XP koneentilalle kun ei enää toiminut ei saanut päivitettyä enää! kun olen vammainen maksoin siitä että se tuotiin kotiin ja kävi vaivatta! sitten LENOVO sanoi itsensä irti, pyysi päivitystä! kaverini joka on tk ammattilainen tutki koneen nopeasti, totesi että ei voi itse päivittää, koneessa on sisäinen lukitus johon pääsee vain valmistaja! ilmeisesti, IBM ltä tuli korjaaja kotiin ja vaihtoi emolevyn. tähä asti oli ok mutta kun piti kone käynnistää muuttui vastuu päin vastoin eli ostajasta tuli korjaaja! eivät suostuneet korjaamaan vaan ohjasivat minuthuoltoon josta tulee lasku korjauksesta ? ilmoitin heti että en ostanut itselleni puuhalaitetta vaan tarpeellisen tietokoneen!kieltäydyin en suostunut heidän ilmoitukseen että ei ole takuuta ohjelmille?miksi olin rikkinäisen koneen tilalle ostanut uuden ja risan Ei käy ostin uuden ja myyjä vastaa! takuuosasto ANTTILASSA ilmoitti että eivät korjaa, oletin että se nyt kuitenkin toimisi yli kuukauden! nuoriso jengi Anttilassa takuupuolella yllätti suoralla vastauksella, ekankerran kunsoitin takuuosastolle, perjantaina. soitin maanantaina uudelleen kun en muistanut heidän käskytystään miten toimia! sieltä vastattiin että mulle on jo kerrottu miten toimia eivät enää puhu kanssani! kun ilmoitin heille että olen vaikeasti vammautunt lähes kasvi, nuori reipasääninen tyttö ilmoitti että VAMMAISUUTENI EI VAIKUTA HEIHIN YHTÄÄN, JOTEN OTA KONE PAKKAA SE JA VIE POSTIIN SIITÄ SE JATKUU LASKUN KANSSA? kerroin että en pysty omin voimin nostamaan konetta vasemmalla kädellä ja poistamaan johtoja oikeakäsi on kuollut! istun pyörätuolissa 24/7 kaiken valveilla oloajan,ulkoovesta en pääse ominneuvoin ulos hissiin kun kynnyksenä on noin 1cm kynnys! mitään konetta ei ole mahdollista toimittaa mihinkään! Ei suostuttu mihinkään, sitten syyllistettiin kun en antannut konetta huoltoon! kyllä jos se menee takuuseen mutta en avaa maksupiikkiä anttillaan korjauksia varten! nyt kolmatta kuukautta maannut tossa hyllyllä, ilman myyjän vastaantuloa ,jopa valmistaja on lähettänyt viestejä että haluaa korjata mutta ei lupausta takuusta, en ole vastannut heille koska ovat ottaneet yhteyttä englanniksi! en ota vieraskieli riskiä tässä, olen vain asiakas jotaon yritetty laittaa tekemään myyjän osan ,kun olen vain vammainen ostaja katson ANTTILAN välttelevän vastuutaan ja laittanut vaikeasti vammautuneen hoitamaan asiota jotka osaava yritys hoitaa muittamutkitta!olen joutunut väkivaltaisen kiusaamisen kohteeksi! ilman armoa! AANTTILAN väki on julmaa vasemmisto porukkaa joilla on omat faktat jossa vammanen onturhake ,ärsyttävä ja olen kiusannut ressukoita he eivät vastaa puheluihini!jättävät roikkumaan linjoille osaavat kiusanteon, aivoinfarktini ei tykkää hyvää tällaista kuisantekoa en pysty monimutkaista asiaa käsittelemään! EIVÄT OTA KONETTA TAKAISIN ELI EIVÄT PERU KAUPPAA! he nimittävät tätä kaupaksi, minusta se on ansa , pakko jota missään muussa yrityksessä ei osata edes haaveilla ostajalle!helvetillinen pakkokauppa 2000- luvulla!
ANTTILAN motto me ei peruta kauppoja, ostaja on aina väärässä varsinkin kun on vielä vammainen ,aivovammainen!!
onneksi sain kaverilta vin10 koneen ja hyvät isot näppäimet,vassukäsi kirjoittaa kohtuullisesti tätäkin ole korannut 3- lukukertaa!
anteeksi kirjoitusviheet, en voi niille mitään!

1

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antin.penaalista

      Oliko se Anttilan vika jos olet pahasti vammainen? Sinulla pitää olla avustaja.
      Olet muuten todella vammainen. Tämän kirjoituksen täytyy olla provo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe