syntymäpäivälahjaksi? ;).
Oletko jo suunnitellut mitä annat minulle
14
245
Vastaukset
- syntymäpäivätlapsellista
Isäni opetti jo pienenä että syntymäpäivät ovat lapsellista touhua yli 15-vuotiaille ;)
Kerran sain isältä jännän lahjan pienenä: Leikkipistoolin, ei edes nalleillakaan ollut, kuten Clint Eastwoodilla Dirty Harry -elokuvassa, magnum-leikkipistooli, iso oikein, sellainen naksahteli kumilenkin avulla, piti sellaista ääntä ;)- jdiel173
Mitä toivoisit ? Kyllä muistan synttärisi !
- 12321321321321
jdiel173 kirjoitti:
Mitä toivoisit ? Kyllä muistan synttärisi !
Ehkä 20 hotellia Bermudalta, Ivanka Trumpin naapuristakin :)
- ehkäensuomessa
Koska synttärisi on tarkalleen
- joseitiedämitähaluaa
Mutta niin... monesti on aika vaikeaa keksiä, joulunakin keksiä jotain lahjaa jollekin toiselle kun ei oikein tiedä mitä joku toinen haluaisi tai tarvitsisi.
Viime jouluna annoin vain käteistä rahaa, en keksinyt muuta oikein. - ehkälähetän
yllätyspaketin kotiovellesi.
- pakettiminisotilaita
Aika hieno lahja olisi paketti pieniä muovisia pikkusotilaita joita sitten itse voisi asetella ja määräillä miten huvittaa!
- Saatvaikkamut
Muistan kyllä synttäris. Jos tietäisin, mitä haluat, niin voisit sen saadakin.
- tiomaansitä
jos olisit juuri hän..voisin laittaa sinulle paketin tulisitko se noutamaan jos soittaisin sinulle,vai piitäisikö minun tuoda se kotiovelle..saakka..
- M_n1
Mä oon kai sit Onni. Hyvin onneton Onni. Ketjupäätelmä. Palstalla saa olla epäloogisen looginen.
Sulle antaisin itseni ja sulta haluaisin sut. Mut jos nyt edes kukkapuskan sais. Ei aloittajalle mut jollekin. - ensvuonnauusiks-sit
sun synttärit oli ja meni jo tälle vuodelle.
- kottikärryllisen
paskaa. Voit istuttaa siihen mitä haluat ja seurata niiden kasvua.
- Pehmopalleroinenmoinen
Kynnenjäljet?
- toivottavastioletiloinen
Minä annan sinulle "Onni" syntymäpäivän lahjan joka on onnellinen ja iloinen olo sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800