Oletko jo suunnitellut mitä annat minulle

syntymäpäivälahjaksi? ;).

14

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syntymäpäivätlapsellista

Isäni opetti jo pienenä että syntymäpäivät ovat lapsellista touhua yli 15-vuotiaille ;)

Kerran sain isältä jännän lahjan pienenä: Leikkipistoolin, ei edes nalleillakaan ollut, kuten Clint Eastwoodilla Dirty Harry -elokuvassa, magnum-leikkipistooli, iso oikein, sellainen naksahteli kumilenkin avulla, piti sellaista ääntä ;)

• jdiel173

Mitä toivoisit ? Kyllä muistan synttärisi !

• 12321321321321
        jdiel173 kirjoitti:

Mitä toivoisit ? Kyllä muistan synttärisi !

Ehkä 20 hotellia Bermudalta, Ivanka Trumpin naapuristakin :)

• ehkäensuomessa

Koska synttärisi on tarkalleen

• joseitiedämitähaluaa

Mutta niin... monesti on aika vaikeaa keksiä, joulunakin keksiä jotain lahjaa jollekin toiselle kun ei oikein tiedä mitä joku toinen haluaisi tai tarvitsisi.

Viime jouluna annoin vain käteistä rahaa, en keksinyt muuta oikein.

• ehkälähetän

yllätyspaketin kotiovellesi.

• pakettiminisotilaita

Aika hieno lahja olisi paketti pieniä muovisia pikkusotilaita joita sitten itse voisi asetella ja määräillä miten huvittaa!

• Saatvaikkamut

Muistan kyllä synttäris. Jos tietäisin, mitä haluat, niin voisit sen saadakin.

• tiomaansitä

jos olisit juuri hän..voisin laittaa sinulle paketin tulisitko se noutamaan jos soittaisin sinulle,vai piitäisikö minun tuoda se kotiovelle..saakka..

• M_n1

Mä oon kai sit Onni. Hyvin onneton Onni. Ketjupäätelmä. Palstalla saa olla epäloogisen looginen.
      Sulle antaisin itseni ja sulta haluaisin sut. Mut jos nyt edes kukkapuskan sais. Ei aloittajalle mut jollekin.

• ensvuonnauusiks-sit

sun synttärit oli ja meni jo tälle vuodelle.

• kottikärryllisen

paskaa. Voit istuttaa siihen mitä haluat ja seurata niiden kasvua.

• Pehmopalleroinenmoinen

Kynnenjäljet?

• toivottavastioletiloinen

Minä annan sinulle "Onni" syntymäpäivän lahjan joka on onnellinen ja iloinen olo sinulle :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3091
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1772
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      802
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      800
    Aihe