Milloin voi aloittaa jääkiekon?

Jelppiä

Olen 16-vuotta ja ois kiinostusta aloitaa jääkiekko. Olen siis lopettanut jääkiekon noin 2-vuotta sitten, mutta nyt syttyi kipinä uudestaan. Aloin vain miettä pääsenkö enään muitten tahtiin mukaan. Ku jatko-opinnotki ois tos nurkan takana nii ois kiva saada jonki näköne rytmi.

9

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Go_a_head

Voit pelailla lätkää siinä rytmissä kun haluat. Ulkokentillä on monesti talvella porukoita joihin pääsee mukaan.

• trolleissa.toivo

Kannattaa alkaa trollikoneeksi, niin suoritusvarmuus ja rytmi elämässä on parhain. Kaikenlainen omaehtoisuus on hyvä myös hylätä ja tukeutua pohjimmiltaankin vain yleisimpien ennakkokäsitysten vahvistamiseen.

• näppiniilo

aloita runkkaaminen, se pitää miehen tiellä

• tervetuloaipaan

Tule Ilvekseen , sinne sopii muut ,muttei omat junnut. Osaatko itse sitoa nauhat kiinni,

• Tappurainentie

Kovaa treeniä vaan!! Kyllä se sieltä lähtee pikkuhiljaa!! 😊

• näin_espoossa

Tämä alkuperäinen viesti on jo vanha, mutta suosittelen kyselemään aluesarjajoukkueista. Meillä on suomisarjan karsinnassa (=matalin syksyn sarjataso B-ikäisissä) porukka, jossa on useita -00/99 syntyneitä jotka ehtivät lopettaa kilpakiekon kun 6 kertaa viikossa ei maistunut vaan halusivat että elämässä on muutakin. Nyt treenataan kaksi kertaa viikossa ja pelataan pelit viikonloppuisin - porukka tykkää! Joukkueeseen on mahtunut myös vähemmän pelanneita. Juniorin isänä iloitsen jokaisesta nuoresta miehestä joka harrastaa urheilua eikä vaan notku kartsalla tai pelaa pleikkaa kotona.

• Joukkue

Ite aloitin vasta 15-vuotiaana, toki luistelupohjaa oli, mut ei mailankäytössä niinkään. Seuraavan kesän hakkasin vanerilta kiakkoa niin opin lämärin. Vuosi oli -96 Muitakin aloitti samaan aikaan, vieläkin pelaan.

• suoraanänäriin

tilaat viasatin tv paketin änärillä, niin voit aloittaa huipulta

• Pleikkari2000

Juna meni jo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3471
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1538
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1463
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1255
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      883
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      869
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      848
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      808
    Aihe