Olen 16-vuotta ja ois kiinostusta aloitaa jääkiekko. Olen siis lopettanut jääkiekon noin 2-vuotta sitten, mutta nyt syttyi kipinä uudestaan. Aloin vain miettä pääsenkö enään muitten tahtiin mukaan. Ku jatko-opinnotki ois tos nurkan takana nii ois kiva saada jonki näköne rytmi.
Milloin voi aloittaa jääkiekon?
9
318
Vastaukset
- Go_a_head
Voit pelailla lätkää siinä rytmissä kun haluat. Ulkokentillä on monesti talvella porukoita joihin pääsee mukaan.
- trolleissa.toivo
Kannattaa alkaa trollikoneeksi, niin suoritusvarmuus ja rytmi elämässä on parhain. Kaikenlainen omaehtoisuus on hyvä myös hylätä ja tukeutua pohjimmiltaankin vain yleisimpien ennakkokäsitysten vahvistamiseen.
- näppiniilo
aloita runkkaaminen, se pitää miehen tiellä
- tervetuloaipaan
Tule Ilvekseen , sinne sopii muut ,muttei omat junnut. Osaatko itse sitoa nauhat kiinni,
- Tappurainentie
Kovaa treeniä vaan!! Kyllä se sieltä lähtee pikkuhiljaa!! 😊
- näin_espoossa
Tämä alkuperäinen viesti on jo vanha, mutta suosittelen kyselemään aluesarjajoukkueista. Meillä on suomisarjan karsinnassa (=matalin syksyn sarjataso B-ikäisissä) porukka, jossa on useita -00/99 syntyneitä jotka ehtivät lopettaa kilpakiekon kun 6 kertaa viikossa ei maistunut vaan halusivat että elämässä on muutakin. Nyt treenataan kaksi kertaa viikossa ja pelataan pelit viikonloppuisin - porukka tykkää! Joukkueeseen on mahtunut myös vähemmän pelanneita. Juniorin isänä iloitsen jokaisesta nuoresta miehestä joka harrastaa urheilua eikä vaan notku kartsalla tai pelaa pleikkaa kotona.
- Joukkue
Ite aloitin vasta 15-vuotiaana, toki luistelupohjaa oli, mut ei mailankäytössä niinkään. Seuraavan kesän hakkasin vanerilta kiakkoa niin opin lämärin. Vuosi oli -96 Muitakin aloitti samaan aikaan, vieläkin pelaan.
- suoraanänäriin
tilaat viasatin tv paketin änärillä, niin voit aloittaa huipulta
- Pleikkari2000
Juna meni jo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801808
- 691633
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91261- 80988
- 94975
- 71965
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 66882