Jotenkin niin ristiriitaista kun ilmeisesti varattuna annat kumminkin sellaista tietynlaista huomiota.. Mitään en tahdo enemmän kuin tutustua sinuun mutta lisää epävarmuutta toi edellämainittu asia. Äs ja puuh, melkein ahdistaa just nyt
Your eyes keep haunting me, neitonen
27
720
Vastaukset
- Kukkaseppel
Olispa tää mulle menin ihan sanattomaksi:)
- nainenvapaalla
Onneks en oo varattu ;)
- Kevätjayö
En ole varattu. Ainoastaan todella ujo. Tulit mies mun lauantai-iltaan ns. puun takaa. En osannut varautua. Nähdään!
- niinmutt
Oletko itse vapaa?
- Seupeaneito
Jos tää olis mulle niin säkin oot varattu.
- niinupealle
Ei kyllä nautiskelen yhä villihkön ja vapaan poikamiehen statuksesta.
- Kukkaseppel
Kuinka villi oot mun kiinnostus on kans sinkku ootko sää se:)
- niinupealle
Kukkaseppel kirjoitti:
Kuinka villi oot mun kiinnostus on kans sinkku ootko sää se:)
Mä en ole mää eli ei olla Tampereelta kumpikaan. :)
- Kukkaseppel
No en mäkään ole tampereelta
yhtä ihanaa miestä tosi ikävä tahtoisin hänet omakseni. ♡ - esakkomyrrky
Kukkaseppel kirjoitti:
No en mäkään ole tampereelta
yhtä ihanaa miestä tosi ikävä tahtoisin hänet omakseni. ♡Pohjoisesta?
- palueaitooikea
tää oli onneksi p alueelle.
- niinupealle
Tämä avaus on Stadin suunnille muttei ihan ytimeen.
- nytrohkeutta
Jos niin paljon haluaa niin pitää laittaa ittensä likoon ja tehdä se toisellekin selväksi ja pian, ei kannattaisi pitkittää yhtään kun ei se sitä ainakaan helpommaksi tee...
- eihelpota
Liotettu on..
- Minäköseolin
Missä tapasit tämän upean neitosen ap?
- niinupealle
Siellä missä melkein aina, tänään ei tavattu.
- Kukkaseppel
En halua nähdä sua enää koskaan ja kirjeen aion roskiin
- niinrotalle
Kukkaseppel kirjoitti:
En halua nähdä sua enää koskaan ja kirjeen aion roskiin
Ei me olla nähtykään kun asutaan ihan eri päissä maata. Oikein mainion nastaa jatkoa sullekin :)
Etsi nyt se oma rakkaasi varatut on jo otettu ja vaan neitoja kauniita on kun etsii vain nuija puuttuu niitä kesyttämään.
- Kukkaseppel
Onko aloittaja paikalla?
- niinupealle
Nyt hetkisen.
- Olisikoniinoutoa
Ja varattu ei voisi olla ihastunut sinuun? Koska?
- niinupealle
Totta kai voi olla mutta sehän mua tässä häiritseekin kun tahtoisi rikkoa mitään. Sellaista huomiota häneltä tulee ettei arveluja jätä mutta mutta. Karseaa nyt.
- Kukkaseppel
Yhyy
- kauniskevätjasilleen
Kukkaseppel kirjoitti:
Yhyy
Mikä sinua vaivaa kun trollaat?
- Kukkaseppel
En ole trollannut
- Kukkaseppel
En usko että aloitus oli mulle vaikka aloittajan höpinät kuulostaakin loksahtavilta:)
Jos olisit tietty niin ikävä on ja ymmärrän kyllä mikset ole vastannut ja anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770