onko jollain kokemuksia liiketoiminnan ostosta. itse en missään nimessä aio lähteä franchising-orjaksi, joten vaihtoehdot ovat oman yrityksen perustaminen tai liiketoiminnan osto.
olen kallistumassa tuon liiketoiminnan oston puoleen, koska alussa kustannukset olisivat lähes samaa luokkaa, jos perustaisin oman. Olen katsellut myytäviä yrityksiä esim firmakauppa.fi sivustolta.
Olen siis perustamassa/ostamassa kioski-kahvilaa. Sinne tarvittaisiin kuitenkin myyntitiski, kassa, hyllyt ym. muu kalusto sekä joku tekemään remontit esim. sähkötyöt ja kaikki tämä maksaa. liiketoiminnan ostossa tämä olisi valmiina ja sisältyisi kauppahintaan. Luulisi myös elintarvikeluvan olevan helpompi saada, koska se on edelliselläkin omistajalla ollut.
kirjanpidon, taseen ja tuloslaskelman ymmärtäminen on hallussa ja jos yrityksellä on näyttöä asiakasvirroista ja tuotosta, niin itse en näe tässä ongelmaa.
minkälaisia kokemuksia teillä on, jotka olette liiketoiminnan ostaneet?
kannattaako ostaa liiketoiminta
yrityksenostaja
0
396
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374956- 823516
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584