Missä liiketiloissa Orivedelle tuleva Elosen Leipomon kahvila aloittaa?
Kahvila Elonen
4
288
Vastaukset
- ässällä
S-marketissa. Olisivat nyt tehneet postin tilat paremmiksi, ettei käytävällä tarvitsisi jonottaa. Eiköhän noita kahviloita ole jo ihan riittävästi, tarvitaanko vielä yksi.
- 18plus8
Niinpä. Jokaisessa pikku kylässäkin pitää näemmä olla kymmenen kahvilaa, kymmenen parturikampaamoa yms. No nää on näitä naisten perustamia puljuja joihin palkataan muutama hyvävartaloinen naikkonen kireine peräsimineen jonka perusteella oletetaan liikkeen kannattavan. Ei senpuoleen Elosella on kyllä hyviä tuotteita ja melkein jämsän aina reissussa tulee käytyä ostamassa reilummin leipää ja pullaa pakkaseen itse leipomosta.
- 18plus8
18plus8 kirjoitti:
Niinpä. Jokaisessa pikku kylässäkin pitää näemmä olla kymmenen kahvilaa, kymmenen parturikampaamoa yms. No nää on näitä naisten perustamia puljuja joihin palkataan muutama hyvävartaloinen naikkonen kireine peräsimineen jonka perusteella oletetaan liikkeen kannattavan. Ei senpuoleen Elosella on kyllä hyviä tuotteita ja melkein jämsän aina reissussa tulee käytyä ostamassa reilummin leipää ja pullaa pakkaseen itse leipomosta.
"jämsän aina" siis aina jämsän.
- suorastaanjännää
18plus8 kirjoitti:
Mutta mielestäni se on jotenkin yllättävää että orivedelle tulee jotain uutta, eihän ennen tokmannia ollut pahemmin mitään uutta tullut hetkeen poislukien s-marketin remontti. Aseman seudulla taas tuskin on tapahtunu mitään sen jälkeen ku sinne tuli se kusen värinen ylikulkusilta jonka hissit haisee kuselta...no mut eikai siinä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1833495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3752197Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562176- 432042
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4291163Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59984