Missä liiketiloissa Orivedelle tuleva Elosen Leipomon kahvila aloittaa?
Kahvila Elonen
4
257
Vastaukset
- ässällä
S-marketissa. Olisivat nyt tehneet postin tilat paremmiksi, ettei käytävällä tarvitsisi jonottaa. Eiköhän noita kahviloita ole jo ihan riittävästi, tarvitaanko vielä yksi.
- 18plus8
Niinpä. Jokaisessa pikku kylässäkin pitää näemmä olla kymmenen kahvilaa, kymmenen parturikampaamoa yms. No nää on näitä naisten perustamia puljuja joihin palkataan muutama hyvävartaloinen naikkonen kireine peräsimineen jonka perusteella oletetaan liikkeen kannattavan. Ei senpuoleen Elosella on kyllä hyviä tuotteita ja melkein jämsän aina reissussa tulee käytyä ostamassa reilummin leipää ja pullaa pakkaseen itse leipomosta.
- 18plus8
18plus8 kirjoitti:
Niinpä. Jokaisessa pikku kylässäkin pitää näemmä olla kymmenen kahvilaa, kymmenen parturikampaamoa yms. No nää on näitä naisten perustamia puljuja joihin palkataan muutama hyvävartaloinen naikkonen kireine peräsimineen jonka perusteella oletetaan liikkeen kannattavan. Ei senpuoleen Elosella on kyllä hyviä tuotteita ja melkein jämsän aina reissussa tulee käytyä ostamassa reilummin leipää ja pullaa pakkaseen itse leipomosta.
"jämsän aina" siis aina jämsän.
- suorastaanjännää
18plus8 kirjoitti:
Mutta mielestäni se on jotenkin yllättävää että orivedelle tulee jotain uutta, eihän ennen tokmannia ollut pahemmin mitään uutta tullut hetkeen poislukien s-marketin remontti. Aseman seudulla taas tuskin on tapahtunu mitään sen jälkeen ku sinne tuli se kusen värinen ylikulkusilta jonka hissit haisee kuselta...no mut eikai siinä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418