Löytyiskö Tampereelta tai ympäriltä runkku kaveria 62v ukm?Vaikka luontoon.
Tampereen luonto runkut
32
1402
Vastaukset
Voisi löytyä[email protected]
- Auris99
Iltasin Alasenjärvellä !
- Turkuboy
En ole vielä löytänyt mutta tulkaa Turkuun täällä tuntuu olevan miesrunkkareita paljon enemmän.
- missapain
Missäpäin turussa yleensä noita paikkoja???
- ukm53tre
Kyllä runkkukaveri löytyy.
- minäk
missä tampereella olis runkkurinki tulisin mielelläni mukaan.
Mennään Rajasalmeen
- Kiimamies03
Mä tuun jossai vaihees ja oon aamuun asti. 23v 175/102/15
- ek1
mihin aikaan illasta olisi runkkurinki paikalla rajasalmella?ja missä sielä kohtaa vois rauhassa touhuta.olen tulossa m55
- Kiimamies03
Millanen oot. Mä koko yön siel
- Rajasalmi1
Tänään päivällä pyöräilen rajasalmeen. Otan loppuun ja runkkaan.
- Kiimamies03
Täällä ollaan.. 23v
- ek1
mistä tunnistan .olen tulossa
- Kiimamies03
Millanen sä oot
- Kiimamies03
Monelta tänne on tulos niit miehiä
- Kiimamies03
Siel on mällit pöydällä nyt
- eläkemieshän
olen minäkin mieluusti runkattavana ja tykkään kun katsovat sepalukseni ja katselen Kuopion runkkauspaikkoja
- liukas
onko tänään paikalla illasta kiimaisia kavereita.laitelkaa aika.
- Rajasalmi
Tänään paikalla jo 18.00-alkaen.
- Pyynikkinlähialue
Löytyiskö pyynikin alueelta ketään? Voisin tulla seuraksi
- miestre26v
Kiinnostaisiko ketään lähteä eteläpuistoon runkuille iltaisin?
- mies6547
Missä päin rajasalmea runkkatte?
- Rajasalmi1
Siellä niemen kärjessä,sekä kalliolla tampereen puoleisella puolella runkkailen rajasalmessa.
- rajasalmi1
Monikohan meni taas halpaan hah haa teitä on niin kiva huijata menemään sinne hah haa
- tamperemies
moi löytyiskö haukiluoman lähettuviltä imijää äkkiä
- Tuomas61
4-6.6 keskustassa hotellissa 57 v. isokaluinen mies runkku ym. seuraa tule "kylään" tavataan vaikka paapankapakassa ja lähdetään siitä liikkeelle?
Saatais kiinnostaa etsin itsekin kaveria .
- Tuomas61
missä tavataan?
- tuomas61
Hanski62 kirjoitti:
Millä saan sinuun yhteyttä niin sovitaan.
en tänne laita yhteystietoja mutta voin sopia tapaamisen kaupungille kahvilaan tai terassille
- Nokia99
Rajasalmen P-alueen metsikkö on näköjään aika suosittu runkkupaikka, jos päättelee jotain luonnosta löytyvien kortsujen määrästä jotain....sinne on vähän hankala löytää, mutta näköjään porukkaa käy.
- tättäräää
Syksystä alkaen Tapparan fanikatsomo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601356Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814