Löytyiskö Tampereelta tai ympäriltä runkku kaveria 62v ukm?Vaikka luontoon.
Tampereen luonto runkut
32
1453
Vastaukset
Voisi löytyä[email protected]
- Auris99
Iltasin Alasenjärvellä !
- Turkuboy
En ole vielä löytänyt mutta tulkaa Turkuun täällä tuntuu olevan miesrunkkareita paljon enemmän.
- missapain
Missäpäin turussa yleensä noita paikkoja???
- ukm53tre
Kyllä runkkukaveri löytyy.
- minäk
missä tampereella olis runkkurinki tulisin mielelläni mukaan.
Mennään Rajasalmeen
- Kiimamies03
Mä tuun jossai vaihees ja oon aamuun asti. 23v 175/102/15
- ek1
mihin aikaan illasta olisi runkkurinki paikalla rajasalmella?ja missä sielä kohtaa vois rauhassa touhuta.olen tulossa m55
- Kiimamies03
Millanen oot. Mä koko yön siel
- Rajasalmi1
Tänään päivällä pyöräilen rajasalmeen. Otan loppuun ja runkkaan.
- Kiimamies03
Täällä ollaan.. 23v
- ek1
mistä tunnistan .olen tulossa
- Kiimamies03
Millanen sä oot
- Kiimamies03
Monelta tänne on tulos niit miehiä
- Kiimamies03
Siel on mällit pöydällä nyt
- eläkemieshän
olen minäkin mieluusti runkattavana ja tykkään kun katsovat sepalukseni ja katselen Kuopion runkkauspaikkoja
- liukas
onko tänään paikalla illasta kiimaisia kavereita.laitelkaa aika.
- Rajasalmi
Tänään paikalla jo 18.00-alkaen.
- Pyynikkinlähialue
Löytyiskö pyynikin alueelta ketään? Voisin tulla seuraksi
- miestre26v
Kiinnostaisiko ketään lähteä eteläpuistoon runkuille iltaisin?
- mies6547
Missä päin rajasalmea runkkatte?
- Rajasalmi1
Siellä niemen kärjessä,sekä kalliolla tampereen puoleisella puolella runkkailen rajasalmessa.
- rajasalmi1
Monikohan meni taas halpaan hah haa teitä on niin kiva huijata menemään sinne hah haa
- tamperemies
moi löytyiskö haukiluoman lähettuviltä imijää äkkiä
- Tuomas61
4-6.6 keskustassa hotellissa 57 v. isokaluinen mies runkku ym. seuraa tule "kylään" tavataan vaikka paapankapakassa ja lähdetään siitä liikkeelle?
Saatais kiinnostaa etsin itsekin kaveria .
- Tuomas61
missä tavataan?
- tuomas61
Hanski62 kirjoitti:
Millä saan sinuun yhteyttä niin sovitaan.
en tänne laita yhteystietoja mutta voin sopia tapaamisen kaupungille kahvilaan tai terassille
- Nokia99
Rajasalmen P-alueen metsikkö on näköjään aika suosittu runkkupaikka, jos päättelee jotain luonnosta löytyvien kortsujen määrästä jotain....sinne on vähän hankala löytää, mutta näköjään porukkaa käy.
- tättäräää
Syksystä alkaen Tapparan fanikatsomo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625