Olen 18-vuotias poika ja oletan että minulla on herpes. Punaisia näppyjä ollut noin 4viikkoa ja nyt ne on vähän pienentyneet ja ruvet lähtenyt, ja jäljellä enää vain punaisia pisteitä. Harrastin seksiä tytön kanssa kondomin kanssa, jonka jälkeen hän antoi minulle suuseksiä ilman kondomia. Saako hän nyt 100% varmuudella herpeksen itselleen? Tarttuuko genitaaliherpes aina vai onko mahdollista että tyttö ei ole saanut herpestä? Ja onko suun kautta pienempi mahdollisuus saada genitaaliherpes?
Herpes tarttuvuus
Pulassaoleva
1
193
Vastaukset
- fsdlkfölkds
Ne voi tattua yläpäästä alapäähän, alapäästä yläpäähän, yläpäästä yläpäähän, alapäästä alapäähän... vaikka silmiin, anukseen, ihan mihin vain. Voi tarttua ekalla kerralla, tai sitten tuhannella... ikinä tuota ei voi tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907