Moi!
Tietääkö kukaan jotain muuta tahoa kuin pankkia, josta voisi saada suht edullisesti ja helposti rahaa remonttifirmani kassaan? (siis oy). En haluaisi käyttää paikallista, k***pään johtamaa oranssin mafian rahalaitosta, ja muihin kaupunkeihin täältä ihmisten ilmoilta onkin matkaa.. Ei viitsisi istua autonratissa vaan pitäisi saada hommat jotenkin nopesti hoidettua, sillä töitä riittää, mutta välillä iskee tarve saada valtion velvoitteet hoidettua.
Mistä firman kassaan väliaikaista rahoitusta?
14
2229
Vastaukset
- urakkahai
ilman vakuuksia ei ole ainakaan mun firmalle pankeista herunut edes mainoskynää... ensi vkolla alkaa sähkökeikka linjasaneerauskohteessa ja kaapelia pitää hakea tukusta aika monta kilometriä jollain rahalla. tänään sain lainatarjouksen sellaisesta kun Siltaraha, mä kokeilen sitä varmaan nyt kun en tarvitse lainan ku kuukaudeksi tai kahdeksi
- dfghjklkjhgfghjk
Tuskin rahojasi urakasta saat miltään firmalta työn aloittamisesta 1-2 kk kuluessa, niillä on yleensä vähintään 30 päivän maksuehto ja sitäkin venyttävät usein kuukausilla. Urakointi ja yrittäminen ei ole köyhän tapa tehdä työtä.
- frankthebank
Onko kokemusta miten toimii..prosessit ja palvelut..onko turvallista hakea? Tuli kooklen hakukoneen kautta vastaan ja mietin uskaltaako hakea tai miten kauan kestää rahan tulo tilille.
- fsaah
Äidiltä ja iskältä.
Kaikki muut (rehelliset) vaihtoehdot taitavat olla tavallista vakuudellista pankkilainaa selvästi kalliimpia.- Letmebefreelancer
Kaikilla ei ole edes vakuuksia, perheestä puhumattakaan. Olen siis mainosalan freelancer, ja vaikka onkin oma firma, niin ei mun apple kelpaa Nordean klopeille vakuudeksi. Vaikka ei olekaan isoja investointeja itsella kalustoon, niin oon joskus aina joutunut turvautumaan noihin henkilötakauksella oleviin yritysluottoihin muutaman kerran. Eli siis takaan itse henkilökohtaisesti omalle yritykselle myönnettävän luoton.
Aikaisemmin käytin tuota yritysluotto.fi -sivustoa, nyt olen myös saanut tuon siltaraha.fi tarjouksen meiliin. Sinänsä kun olen kuitenkin aika saita, niin oman hintavertailun perusteella tuo nyt näytti olevan halvempi kuin muut toimijat. Lisäksi näin mainoalan ihmisenä iso peukku myös videosta sekä sivuston kauneudesta muihin rumiin tekeleisiin verrattuna. Toki googlella löytyy varmasti useampi eri rahoituskanava, mutta noissa yritysluottoja tarjoavissa taloissa näyttää olevan vähän eroa niin vakuuksien, kuin hinnaston suhteen.. - 42432
Letmebefreelancer kirjoitti:
Kaikilla ei ole edes vakuuksia, perheestä puhumattakaan. Olen siis mainosalan freelancer, ja vaikka onkin oma firma, niin ei mun apple kelpaa Nordean klopeille vakuudeksi. Vaikka ei olekaan isoja investointeja itsella kalustoon, niin oon joskus aina joutunut turvautumaan noihin henkilötakauksella oleviin yritysluottoihin muutaman kerran. Eli siis takaan itse henkilökohtaisesti omalle yritykselle myönnettävän luoton.
Aikaisemmin käytin tuota yritysluotto.fi -sivustoa, nyt olen myös saanut tuon siltaraha.fi tarjouksen meiliin. Sinänsä kun olen kuitenkin aika saita, niin oman hintavertailun perusteella tuo nyt näytti olevan halvempi kuin muut toimijat. Lisäksi näin mainoalan ihmisenä iso peukku myös videosta sekä sivuston kauneudesta muihin rumiin tekeleisiin verrattuna. Toki googlella löytyy varmasti useampi eri rahoituskanava, mutta noissa yritysluottoja tarjoavissa taloissa näyttää olevan vähän eroa niin vakuuksien, kuin hinnaston suhteen..Heh heh - taidat olla itse näiden "roskapankkien" mainosmies ...
- urakkahai
no eihän se todellakaan mitään ilmasta ole mutta pankistakaan ei kyllä saa muutamaksi viikoksi rahaa mitenkään ilmaiseksi vaikka olisikin vakuuksia. Paras olisi kun voisi laskutella urakat etumaksulla mutta ei kukaan pääurakoitsija siihen nykyään suostu kun saavat omat rahansa vasta niitten urakkaehtojen mukaan. ja meikäläisellä ne perintörahat on jo käytetty aikapäiviä sitten, ei niillä ukkovainaan markoilla enää maksella laskuja
- Pikku_vinkki
Kun sulla on nuita hommia omien sanojesi mukaisesti hyvin.
Nosta niitä hintoja jotta jää viivan alle sen verra että seuraavan sesongin alkaessa sulla on tarvittava käyttöpääoma.
Vai onko ongelma siinä ettet osaa pistää sitä rahaa jemmaan?
itse toimin rakennusalalla ja mulla pakenee rahaa maailmalle sellaiset 50k€ sesongin alkaessa.
Siihen pitää vain varautua, len varautunut jo 25 vuotta.- eiseppäsyntyessään
No entäs jos joku sattuupi olemaan niin sanottu märkäkorva, eli pisnes on vasta alkanut. Mistä silloin rahoitusta? Tietääkö kukaan
- mel45
Siltarahalla on ns kokonaispalkkio periaate - ennenaikainen takaisinmaksu ei vähentää kuluja. Jos lainaat 20 000 eur, maksat siitä 8000 eur "palkkiota" 12 kk. Jos haluat maksaa jo 6 kk kuluttua takaisin, maksat kuintekin sen 8000 eur. Ovela laina. Suosittelen QRED Yrityslaina, jos maksat aikaisemmin takaisin, säästyy rahat, ei ongelma.
- Anonyymi
Siltaraha toimi mulla, rahat tuli päivässä. Kannattaa vaan hyvin miettiä se lainan määrä ja lyhennykset sopiviksi.
- Anonyymi
Yritysrahoitukseen löytyy useampia hyviä vaihtoehtoja pankkien sijaan esimerkiksi https://lainapoika.voog.com/yrityslainat tuolla on useampia vaihtoetoja lainahaitarilla 1000 -5 000 000 euroa
- Anonyymi
Riippuu summasta, mutta jos muutama tonni, niin oma luottokortti on yleensä halvin. Lainaa rahat firmalle itse.
- Anonyymi
Rahoitusyhtiöiden kilpailuttaminen netin kautta on ainakin nopea tapa. Esim. https://www.rahoituspiste.fi/ kautta onnistuu helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä982023Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861837Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3211654Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2011534- 301083
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 511027
- 571004
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56998- 67964