Onko naisen orgasmi/nautinto enemmän kiinni tunteesta kuin itse ruumiista?
Ollaan naiseni kanssa 50 iässä ja hän sanoo kokeneensa ensimmäiset yhdyntäorgasmit vasta minun kanssa. Hän on ollut suhteessa/suhteissa koko aikuisikänsä, mutta vasta nyt, suhteellisen kokemattoman miehen kanssa hän on todella nauttinut seksistä. Vaikea ymmärtää, hänen tavaransa on todella hyvä, clitoris kookas ja herkkä, kostuu nopeasti ja saa useita orgasmeja yhdynnässä. Häpeämätön ja leikkisä.
Onko kaikki sittenkin enemmän korvienvälistä kiinni? Miten noin villi seksuaalisuus on voinut pysyä piilossa nukkumassa? Miksi juuri minä sain sen herätettyä?
En hetkeäkään epäile hänen rehellisyyttään.
vaikea käsittää naista
korvienväli
3
306
Vastaukset
- hankinuorempi
No pidän kyllä noin vanhaa todellakin ruumiina,kuten itse kirjoitit.....mutta väliäkö tuolla muuten on jos peitto heiluu tunteella ruumiin kanssa.
- äläolesinisilmäinenåä
Hän on vain kohtelias sinulle. Hän on puhunut kaikille miehille samoin jotka ovat häntä höylänneet.
- kumppal
Kiihottuminen ja orgasmi tapahtuu pään sisällä. Eri ihmisilä on siihen erilaiset edellytykset. Jotkut saavat vain tutun ja turvalliseksi tuntemansa partnerin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795496Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243387- 1561992
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221911Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671666Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811459Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57981Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21960- 61909
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109897