Onko mulla anoreksia??

APUAHHHH

Eli oon erittäin nuori, eikä oikeesti hirveesti tietoo koko anoreksiasta. Pari iltaa si kattelin anoreksia videoita, ja jotenkin vaan aloin ajatteleen että haluun laihtua. Oon siis ylipainonen, ja se häirittee!! Kuitenki, en koe silleen olevani sairas, mutta aloi laihduttaan syömättömyydellä. Onko se vaan tyhmä dieetti, vai anoreksia?? Vai voiko olla kumpi vaa?? EN TAJUU!!!!!!! Enkä todellakaan toivo mitään lol oot surkee kommenttei, vaan oikeita vastauksia mun kysymykseen. Kiitti jos vastaat!!!

7

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jjjjjj2880

      Se on luultavasti vain hetkellinen "dieetti". Anoreksiaan ei sairastu ihan tosta vaan. Jos haluut laihtua, niin syö herkkuja vaan viikonloppusin, ei pitkin viikkoa.

      • Alottaja

        Ei, Laihdutus tapaa en vaihda. Ihan hyvä että ei oo anoreksia, mutta mietin vaan.


    • pokke

      Anoreksiaan ei sairastuta halutessaan. Itse laihuushäiriötä sairastavana toivon ettet lähde tuolle tielle. Ethän halua pakkoruokintaan kuten minä olen joutunut ja kotiisi hoitajia puntarin kanssa monta krt viikossa? Syö terveellisesti ja riittävästi. Itse jo yli 40 vuotias ja luultavasti en parane koskaan syömishäiriöstä

      • KoittakaaYmmärtää

        Oon oikeasti ylipainoinen. Painan 70 kg ja oon 157 pitkä, eli ei johdu vaan siitä että ajattelisin olevani läski, vaan olen. ja jatkan todellakin kunnes oon laihtunut ees vähän.


    • voisinuapieni

      Mitähän ihmettä sinä aloittaja tarkoitat, että aiot laihduttaa syömättömyydellä? Kai sen nyt tajuat, että jos et enää ikinä mitään syö, kuolet. Eli siis jonkinverranhan sinun pitää syödä, jotta pysyt elossa nauttiaksesi tulevasta (?) laihasta kehostasi. Eli tästä päästään siihen, että kyllähän sinunkin pitää tajuta, ettei "syömättömyys" toimi minkäänlaisena dieettinä, vaan sinun on kehiteltävä joku todella toimiva dieetti, jolla laihdut, mutta pysyt hengissä. Mietipä nyt asiaa tältä pohjalta.

      • SitäSeVarmaa

        En oo ap, mutta vastaan silti.. Kyllä mä syön, ja elän sillä ihan hyvin. kyllähän tällä ny hengis pysyy ja helposti

        Aamupala: Ei mtn
        Lounas: Salaattia
        Välipala: Ei mtn
        Päivällinen: Jtn kasviksii tms.
        Iltapala: Ei mtn
        Vettä

        Toimii ihan hyvin, kun tohon kylkeen heittää onku 3-5 km lenkin ;)
        En oo ap, mutta vastaan silti..


    • Nounounounou

      Anoreksiaan ei sairastu parissa yössä... mullaki on vast nyt vuoden jälkee alkanu kunnol lähtee liikkeel

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe