Onko totta että uudessa A4ssä tehdas webasto ei lämmitä moottoria ollenkaan?
Vastaukset 11
- selkäseinäävasten
Tuon konsernin tuotteissa mikä tahansa voi olla totta, tai mikä tahansa voi osoittautua palturiksi. Lähde siitä ajatuksesta.
- bemböle
Mitäs sillä sitten tekkee, jos ei mosaa saa kuumaksi pakkas aamuna?
- Totuuskirjoittaja
Sama vika Skodassa, webastoa saa muka "tehdasasennettuna" mutta sillä ei tee mitään juurikin tuost syystä. Vemix on asentanut letkulämmitintä kiertovesipumpulla ja se näyttää olevan ihan toimiva ratkaisu.
- asdadas452
Minulla uusi passat poltoainelämmitin lämmittää myös moottoria.
- Audiis
Asennuta Eberi tai Webasto jälkiasennuksena, saat sen toista tonnia halvemmalla ja moottorikin lämpiää sisätilojen ohella.
- 234234
Miten sen saa halvemmalla kun autossa jo on Webasto? Asentaako joku sen ilmaiseksi?
- Audiis
234234 kirjoitti:
Miten sen saa halvemmalla kun autossa jo on Webasto? Asentaako joku sen ilmaiseksi?
Alkuperäisen kysymykseen vastasin, et kysynyt vaihtoehtoa sille että sinulla mahdollisesti on jo B9.
- 9lo8ki7uj6hy
Juuri A4 B9:stä en tiedä mutta yleisellä tasollahan Vageissakin kyse on siitä että mitä halutaan -sisätilat nopeasti lämpimäksi vai moottori, joku haluaa sisätilat, toinen pelkän moottorin ja kolmas molemmat jolloin sitten kumpikaan ei kovin nopeasti lämpene. No pienellä kikkailullahan alkuperäisen systeemin saa kyllä muutettua haluamakseen
- Anonyymi00009
Millaisella kikkailulla? koska itselleni tuli juuri B9 ja tämä tieto tuli aika yllätyksenä että lämmitys meneekin vähän noin hassusti.
- Anonyymi00010
Mites Volvojen Erdic/Ardic mikä lie? Lämppääkö moottorin vai pelkän sisätilan?
- Anonyymi00011
Moottori lämpiää kun sen käynnistää put put.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei272827- 74727
- 82726
- 71691
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607