Asun Briteissä jossa viikonloppuna oma terveyskeskus kiinni, ja walk-in tunteina oon ollut tekemässä kokeita eli en oo päässyt hakemaan uutta reseptiä. Millaisia seuraamuksia tulee jos on neljä/viisi päivää ilman? Syön puoltatoista tablettia (150 mikrogrammaa)
En ole ottanut tyroksiinia neljään päivään
4
141
Vastaukset
- en_suosittele
ThyroidUK:n forumilla on toistuvasti tapauksia joissa lääkkeen poisjättö on "sekoittanut rytmin" ja monenlaista harmia seurannut
- kipinkapin
Tyroksiinin puoliintumisaika on noin viikko, joten kyllä pitäisi pärjätä pari päivää ilmankin. Mutta veikkaisin että muutaman päivän kuluttua alkaa tuntumaan olossakin. Suosittelen kuitenkin kipin kapin hakemaan sen reseptin ja lääkkeet, kiireistäsi huolimatta.
- uteliasullapulla
Mitä tapahtuu, jos lääkettä ei ota enää ollenkaan? Ajattelin tätä kerran ihan hubikseni. Minulta on leikattu koko kilpirauhanen pois.
- oireita_oireita_oireita
Aineenvaihdunta hidastuu. Nukut 16...20 tuntisia yöunia ja valvoessa olet aivosumuinen, palelet, paino nousee ym ym. Joku kokosi 300-kohtaisen oirelistan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311