Jyrki Haapalaa tarvitaan Varkaudessa myös 2016!

järjestyspuuttuu

Missä on meidän napakka Jyrki Haapala, olisi miehelle käyttöä '??

36

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisvaankivatietää

      Mihin käyttöä? Mitä sai viimeksi aikaan? Miksi lähti Kuopiosta? Kysymyksiä, joihin hän itse ei ole koskaan antanut suoraa vastausta. Yleensä joko vaihtaa paikkakuntaa tai jää virkavapaalle! Sheriffin blogikin on vailla päivittämistä vai joko mieheltä on jutut loppuneet? Missä suhteessa aloittaja pitää "meidän" Haapalaa napakkana?

    • tontillaomenapuu

      Ookkona oulust'',peleekkönä polliisi.
      Varkaudessa on niin paljon. hörhöjä, et täytyis niitä toppuutella elämään oikein.

      • eimikäänbatman

        Hörhöt tarvitsevat ammattiapua ei poliisia!


      • vaivieläeuroja

        kylllä se napakka niskalenkki on höröhölle täsmää ammattiapua.


    • napakastikaupanhyllyltä

      Nyt Haapala, oleppa napakka! Kohta saamme paremmin juomia, joissa on enemmän potkua niin ihan lähikaupasta!

    • Minä oon kuullut sellasta, että Haapala olisi siirretty ylilyöntien takia paperihommiin.

      • ylpeyskäylankeemuksen

        Siellähän se onkin, vai oletko huomannut ettei enää ole maijan kyydissä?


      • pojastapolvipahenee

        Kyllä on paperihommissakin setvimistä, kun lukee Varkautelaisten tuomioita WarkaudenLehdestäkin esim sunnnuntaina 22.5.2016
        On naista ja miestä, lieneeköhän jälkikassvukin jo opissa.


      • omantontinhaltija

        Missä vaiheessa Haapalasta on tullut muka rikospoliisi? Tuomioitten antamisen taustalla on ensin olut rikosepäily, joita ainoastaan rikospuolen poliisit tutkii. Käsittääkseni Haapala on saanut liikenneopettajan koulutuksen ainakin bloginsa mukaan.


    • Tz-eriffi
      • runkolo

      • olikomuuta

        Jykä on Tartzanista kaukana ja sähköauto on persiistä!


      • Batmobile

      • surrrrrr

      • jokapaikanhäirikkö

        Onko tuo Haapala?


      • mielistelyonjonähty

        Just niin ja kuka noita vanhoja juttuja kaivelee. Mennyt mies on historiaa, vaikka tulikin takaisin niin ketä kiinnostaa? Itseensä taas yrittää korottaa, niin kuin tuolla Cittarissa esittelee kyr.....kypärää! Täälähän käpykylässä pääsee esille ja mukavia hommia!


    • Öylen

      Siis ketä kiinnostaa?Itseköhän se näitä juttuja tehtailee?

    • mihinnekinhäippäs

      Itehän mie, kun ei ole mopopoikia näkyvissä.

    • napakastanapakin

      Aloittajalle fakta tietoa! Napakka Haapala istuu napakasti Varkauden poliisiaseman toisessa kerroksessa, jonne voit mennä arkisin mikäli sinulla on jotain napakkaa käyttöä hänelle.

      • konnarivoitti

        Keto vei Haapalan kasvot lauttasaunalla 2012 ja asettui viekä ehdollekkin liivijengi kohusta huolimatta Haapala perui silloin itse ehdokkuutensa.


      • yhdenaikakaudenloppu

        peku on näkyvin kuntapolitiikko Varkaudessa! On vahinko ettei enää jatka seuraavassa valtuustossa. Kuka meidän varkautelaisten asiaa vie eteenpäin? Hyvät veljet eivät ainakaan.


      • harmittaakoJyrki

      • oo9erittäinsalainen

        Haapala todellakin jäi ja tulee aina jäämään kuvassa olevan kolmikon varjoon olipa sitten Savon sheriffi tai ei.


      • pekunkaa
        yhdenaikakaudenloppu kirjoitti:

        peku on näkyvin kuntapolitiikko Varkaudessa! On vahinko ettei enää jatka seuraavassa valtuustossa. Kuka meidän varkautelaisten asiaa vie eteenpäin? Hyvät veljet eivät ainakaan.

        olen samaa mieltä, peku sais kyllä jatkaa, muut iha n huuhaata, isojen poikien hiekkalaa


      • vastarannankiiskikö
        pekunkaa kirjoitti:

        olen samaa mieltä, peku sais kyllä jatkaa, muut iha n huuhaata, isojen poikien hiekkalaa

        Keto joutaa eläkkeelle valittamaan! Valittaakohan kotonakin joka asiasta?


    • potpotpotkutvaan

      Heh, tätä omavaltaista miestäkö?

      http://blogit.mvlehti.net/micentavo/2016/03/17/varkauden-sheriffin-seikkailut-vol-2/

      Haapala on kuin 70-luvun alun jenkkileffan pikkupaikkakunnan omavaltainen sheriffi. Kuvittelee itsestään liikoja, pitää itseään jumalasta seuraavana vallankäyttäjänä. Mies sai tuhottua Varkauden koht sujuvasti sujuneen liikenteen pelonsekaiseksi alinopeuköröttelyksi vahtimalla, pystytyttämällä töyssyjä ja nopeuskameroita jne. Pelolla hallitsemista. Sairasta.

      • mutihanlässyon

        Muualta lähtee/siirretään, mutta Varkaus oikein iloitsee ja eräät oikein "nuolee ja maireilee" hänen edessään koska pelkäävät hänen jämäkkää olemustaan.


    • kunkukaaneihuoli

      Haapala on yksi kiintiöpakolainen valtuusto jo hyväksyi päätöksenkin ottaa vastaan

    • mietinetmitä

      Missä tuo muka oli?

    • järvenleidyllemallia
    • Lappissa

      Kuka Jykää kaipaa...Ei ole edes mies..Meillä päin tuollaiset on reppanoita..

    • tämälieneetotuus

      Kuka on ollut oikeasti paras politiikan puhuja Varkaudesta? Ehdottomasti Kari Rajamäki! Ei hänen tasolleen yllä sheriffi koskaan.

      • Risusuu

        Olet aivan oikeassa.


    • pitipäsattua

      Komisario joutunut rivimieheksi.

      • eikiitosliitokselle

        Saatanan mulkku mies! Vaalityö näköjään alkoi kopiodulla jutulla


    • varkauje

      kaaleita koko porkka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe