Tutustuessasi uuteen ihmiseen

5638716409857

tee hänelle kysymys.

Sairastatko kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja onko sinulla siihen lääkitys? Mikäli hän vastaa myöntävästi, jätä tyyppi.

5

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khgjghdgdf

Eipä sitä kaikki välttämättä aina tiedä itsekään, ainakin jos oireet ovat lievähköt. Eksäni oireili taatusti jo tavatessamme parikymmentä vuotta sitten. Diagnosoitu vasta äskettäin. Ja siitä diagnoosistakin puuttuu nousukiitopuoli, tai sitten ei vaan myönnä.

Ihmissuhteet ovat aina aluksi opettelua. Nuorelta ihmiseltä puuttuu ihmistuntemus. Ja jos omat lapsuuden taustat ovat heikot, niin ei filtteri toimi. Tai ei osaa erota, kun huomaa, että asiat eivät ole ok. Sikäli mukavaa olla keski-ikäinen. Ei tarvitse kysellä Kela-kortteja. Näkee jo itsekin, että onko juttuun tulon mahdollisuuksia vai ei.

Täysin tervettä ihmistä ei ole, sekin kannattaa muistaa. Jokaisessa on omat heikkoutensa. Heikkouksineen pärjää jossakin suhteessa, mutta jossain toisessa voi tulla ratkaisemattomia ristiriitoja.

• pettynytkohtaloon

Ikävä myöntää todeksi tuo toteama. Itse erehdyin. Hälytyskellot olisivat pitäneet soida jo 20 vuotta sitten, kun ensimmäinen lieväähkö "kohtaus" ilmaantui. Hyperventilaatio. Toistamiseen. Paha olo, paha olo, paha olo... Voi hyvä isä että olen saanut kärsiä kumppanistani viimeiset vuodet. Nyt on aika tilinteon ja eron, vaihtoehtoja ei enää ole, jos meinaan itse vielä elää.

• onneauudenlöytämiseen

Just noin. Siksi just pitää heti selvittää sairaustaustat. Mitä järkeä on mennä yhteen elämään ja alottaa seurustelu kaksisuuntasen kanssa. Voihan sitä tietty, jos ite on masokisti niin olla parisuhteessa bipon kaa. Se mania on se paha niillä. Siinä ei sitten bipo ajattele muuta kuin omia halujaan, pomppii vieraissa kun vaan silmä välttää.
        Kauanko olit naimisissa sun puolison kaa? Parempi erota kuin kärsiä.
        Ylös ja alas on elämä niillä. Toivon sulle parempaa elämää ja hae itelles terve ystävä. Kaksisuuntainen ei parane milloinkaan, vaik ois lääkkeetkin päällä. Ja ne kun ei ymmärrä aina kun ovat psykoosissa, mille se mäkinen elämä toisista tuntuu.

• ajatelkaa

Teitä lukiessa tulee mieleen, että olette sairaampia kuin yksikään kaksisuuntaista "sairastava".

• fgfghgfghg

Otahan lääkkeesi ettet puhele hullujasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe