Olin ajatellut mennä eri risteilyille kesällä, mutta em. yhtiö on boikotissani nyt! En edes pieraise laivojen suuntaan.
Turun Saaristoliikenne Oy:ltä tosimiesten toimintaa, ja aion nyy ihan kannatuksen vuoksi käydä heidän jokaisella risteilyllään, ja suosittelen samaa kaikille kavereilleni yms.
Kaikki mukaan!
Rosita Oy boikottiin!
10
2114
Vastaukset
- Goresh
Niin asiani perustuu tähän juttuun:
http://www.ts.fi/uutiset/turun seutu/868117/Yrittaja kieltaytyi tarjouspyynnosta maahanmuuttajien risteilylle- eililylleenääikinä
Olen mukana boikotissa. Onneksi olen ammatissa,jossa voin omalta pieneltä osaltani vaikuttaa asiaan! Oma maa mansikka,muu maa mustikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- linja-autonkuljettaja
eililylleenääikinä kirjoitti:
Olen mukana boikotissa. Onneksi olen ammatissa,jossa voin omalta pieneltä osaltani vaikuttaa asiaan! Oma maa mansikka,muu maa mustikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Täältä kans peukut. En suostu enää ikinä kuljettamaan asiakkaitani M/S Lilylle!!! VETOAN myös kolleegoihin,että toimisivat samoin! Ja vielä sanotaan;ettei YKSI IHMINEN MITÄÄN VOI!
- Grow.Up
Olet lapsellinen.
- kylläjämptionnäin
Ja sinä "Grow.Up" =VUOTAVA hana/tiimalasi kerätyille veromarkoille mitä ilmeisemmin LÄHIÖVALAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Otapa itseäsi niskasta kiinni -laihduta 50 kg,ja leikkauta kolmois/kaksoisleukasi.Katsos Suomessa EI VIELÄ TOISTAISEKSI KENENKÄÄN ole pakko ryhtyä moccakullin orjaksi!
- bikade
Olen mukana ja lapsellinen niitä on kaksi
- U-boat_capitan
Ei enään rositalle. Joskus oli kampanija pidä saaristo siistinä, matut roskastanut jo kupittaan ja ruissalon ja seuraavaksi vepsä ...
- Jepuliskepu
Pitäköön Rosita tunkkinsa. Boikottiin!!
- JUOANKOROTE
Rosita sai ilmeisesti Lotto voiton kuvannollisesti,eli Aasialais turistit risteilylle.
- Tipledi
Kyseessä oli eri firma ja paatin nimi oli Janina...Rositalla ei ollut osaa eika arpaa asiassa. Idiootit voisi tarkastaa asiat ennen kuin aloittavat someraivoamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867561- 1015477
- 2664718
- 484642
- 653362
- 502748
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234