Rosita Oy boikottiin!

Goresh

Olin ajatellut mennä eri risteilyille kesällä, mutta em. yhtiö on boikotissani nyt! En edes pieraise laivojen suuntaan.

Turun Saaristoliikenne Oy:ltä tosimiesten toimintaa, ja aion nyy ihan kannatuksen vuoksi käydä heidän jokaisella risteilyllään, ja suosittelen samaa kaikille kavereilleni yms.

Kaikki mukaan!

10

2114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • eililylleenääikinä

Olen mukana boikotissa. Onneksi olen ammatissa,jossa voin omalta pieneltä osaltani vaikuttaa asiaan! Oma maa mansikka,muu maa mustikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• linja-autonkuljettaja
        eililylleenääikinä kirjoitti:

Olen mukana boikotissa. Onneksi olen ammatissa,jossa voin omalta pieneltä osaltani vaikuttaa asiaan! Oma maa mansikka,muu maa mustikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Täältä kans peukut. En suostu enää ikinä kuljettamaan asiakkaitani M/S Lilylle!!! VETOAN myös kolleegoihin,että toimisivat samoin! Ja vielä sanotaan;ettei YKSI IHMINEN MITÄÄN VOI!

• Grow.Up

Olet lapsellinen.

• kylläjämptionnäin

Ja sinä "Grow.Up" =VUOTAVA hana/tiimalasi kerätyille veromarkoille mitä ilmeisemmin LÄHIÖVALAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Otapa itseäsi niskasta kiinni -laihduta 50 kg,ja leikkauta kolmois/kaksoisleukasi.Katsos Suomessa EI VIELÄ TOISTAISEKSI KENENKÄÄN ole pakko ryhtyä moccakullin orjaksi!

• bikade

Olen mukana ja lapsellinen niitä on kaksi

• U-boat_capitan

Ei enään rositalle. Joskus oli kampanija pidä saaristo siistinä, matut roskastanut jo kupittaan ja ruissalon ja seuraavaksi vepsä ...

• Jepuliskepu

Pitäköön Rosita tunkkinsa. Boikottiin!!

• JUOANKOROTE

Rosita sai ilmeisesti Lotto voiton kuvannollisesti,eli Aasialais turistit risteilylle.

• Tipledi

Kyseessä oli eri firma ja paatin nimi oli Janina...Rositalla ei ollut osaa eika arpaa asiassa. Idiootit voisi tarkastaa asiat ennen kuin aloittavat someraivoamaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7561
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      101
      5477
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4718
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4642
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3362
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2748
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      56
      2419
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2398
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2362
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2234
    Aihe