Mistä johtuu, että maalla eli landella asuvista miehistä on joka kymmenes homo, kuin kantaväestöstä lukema on parin prosentin luokkaa. Moni eurajokilainen tilajussikin pitää salaa viikonloppuisin nahkahousubileitä, joissa homot poraavat toisiaan peppuun. must toi on ihan sairasta touhua.
Eurajokilaiset
entinenkuntalainen
2
279
Vastaukset
- eurajoella
No ite eurajokilaisena sanoisin, että vika saattaa olla siinä, ettei Eurajoella riitä kaikille naisia. Miehet ihan mukavannäköisiä, mutta monet naiset ovat lyhytjalkaisia pulleroita ja lyhyitä. En tiedä muuta sanoa. Onhan jossain Kiinassakin paljon homoja, koska kaikille ei riitä naisia. Miehenä voin kuitenkin sanoa, etten ikinä voisi tulla homoksi naisen puutteessa. Ennemmin tyydyttäisin vaikka itseäni kuin olisin miehen kanssa.
- hihihii
mistäköhän sä sen tiedät?? Eikö ne ollutkin salaisia, viikonloppubileitä?!!! Vaatetuksen ja tekemiset tiesit myös!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600