Mihin tarvitsette uskontoa ja riparia?

Pike.A

Mihin tarvitsette uskontoa ja riparilla?

Kertokaa nyt rehellisesti ja ois kiva lukea myös perusteluja. Faktoja myös.

19

172

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräshemmo

      Uskonto saattaa tuoda joillekin ihmisille lohtua ja tukea--> kun ei kestä realimaailmaa on hyvä tukeutua mielikuvitusolentoihin. Yhteisöllisyys on myös hyvästä mutta siihen ei tarvita uskontoa.
      Ripari on siitä hyvä, että saa pätäkkää sukulaisilta mutta kyllähän koko kristinusko on todella perverssiä henkistä pahoinpitelyä noin muuten.
      Kasteen yhteydessä tehdään lapselle, joka ei ymmärrä maailman menosta mitään juridinen sitoomus kirkkoon, josta saa itsenäisesti erota vasta kun on täysi-ikäinen.
      Kirkolle lähtee verot suoraan palkasta ja tuloista riippuen on jopa yli 600e vuodessa.
      Lisäksi kirkosta erotessakin on verovelvollinen kuluvan vuoden loppuun.

      Ei siinä, kyllähän kirkko tekee paljon hyvääkin mutta ei mitään sellaista mitä ei ilman sitä voisi toteuttaa.

      Kirkko tai uskonnot ylinpäätänsä ei mielestäni kuulu nykyaikaan.

    • nhntgvrdes

      Toiset uskoo "iskää" joulupukiksi ja toisen "minä olen herra sinun jumalasi" jumalaa Jumalaiksi!

      Usko EI OLE TIETOA!
      JA
      Järjestään uskontunnustuksessaan luopumaton
      YMMÄRTÄÄ, ETTÄ SATOJA MILJOONIA IHMISIÄ, PIKKU LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN jumala on saatana herra jumalineen!
      JOS NIIN EI OLISI, NIIN NÄMÄKIN OLIS TODISTETTAVISSA JUMALAN JA JEESUKSEN TAHDON RIKOKSIKSI:
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

      Ei ihmisen tarvitse ihmisyydestään ja järjestään luopua uskontunnustuksen kaltaiseksi ääliöksi; ollakseen IHMINEN!
      uskosta on yksi etu, se, etei ymmärrä aivopestynä järjettömyyttään.

    • Penuela

      Oon samaa mieltä että pitäs kastaa vasta kun itse valitsee uskonsa. Ja verosta .. raha on sulle olennainen kun puhut uskosta. En itse kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön. Eikä usko tai "pakanuus" ole merkityksellinen. Afrikan tai Amatsonin heimo isoa on parempia ihmisiä kuin monissa uskon kirkoissa tai lahkoissa. Tosin sinä. Lukemani perusteella olet maallinen ..Itsekäs ja ahne ihminen. Et luultavasti auttaisi ketään ihmistä hädästä. Usko on rakkautta ja tekoja.. Näitä myös silloin kun kukaan ei tiedä että teet hyvää." Älä heitä lasta pesuveden myötä." Ihminen tekee pahaa. .ei Jumala

      • kejkejwkww

        Rikollisen kristinuskon usko on monilta; ellei kaikilta osiltaan omavanhurskautta, siis syntiä/rikollisuutta.

        Perusteluja lyhyesti "vain me pelastumme" aivopesu linjasta...
        Laille kuuliaisuus on yksi, ehkä tärkein ihmisille ja koko ihmiskunnalle.
        Mm. näin kristillisyys sen ottaa asettamalla itsensä Lain "herraksi" itsensä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."
        luterilainen ei saa palvella Jumalaa ja Jeesusta.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herra jumalan kirje rikollisilleen; Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
        Jeesus on tie
        30.5.2011 14:18
        1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
        2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee ..

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä "

        KUN KESKUSTELUN RIKOSLUONTOISUUS VALKENEE, NIIN OLLAAN SAATANAA PALVELEVIA VALKEUDEN ENKELEITÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10856833
        "TEUTA
        20.8.2012 21:41
        Örvelö väitteesi ei pidä paikkansa , vaan sinä olet se joka tekee täällä
        kaikista toisarvoisia , etkä muka huomaa sitä itse minä en ole tuollaista
        mitä väität kirjoittanut ja puhunut"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

        IHMISTEN SAAMIEN TIETOJEN MUKAAN JEESUS EI OLE SOVITTANUT ESIM. NEGROFIILI RIKOLLISUUDEN RIKOKSIA, VAINAJIEN RAISKAAMINEN ON SANOIN KUVAAMATON SAATANALLISEN RIKOS:
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        - (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        Kun tekee saatanaa palvelevana ripin, niin muka saa synnit anteeksi Jeesuksen sovituksen myötä OPPI ON perkeleestä!
        RIPPI, JA SALARIPPI RITUAALIT, JOPA SYNNIN PÄÄSTÖT EIVÄT OLE JUMALAN JA JEESUKSEN EIKÄ SUOMEN PERUSTUSLAIN RIKOLLISILLEKKAAN ANTAMIA OIKEUKSIA.

        ESIMERKIKSI PEDOFIILLI RIKOLLISUUDESSA RIPPI JA SALARIPPI (NIINKUIN RIPIT YLEENSÄ) OVAT

        RIKOLLISUUDEN OMAVANHURSKAUS OPPIA
        JOSSA
        RIKOLLISUUS JAKAA ITSE ITSELLEEN RIKOKSIA ANTEEKSI
        UHREINA
        USEIN LAPSIA JA NUORIA.

        kristityille uskovaisille, on aivopetyinä tyypillistä, "että vain me pelastumme" ja että "Jeesus on sovittanut kaikkien kaikki rikokset" kun vaan uskoo jumalana esiintyviin lahkojensa herra jumalaa edustaviin saarnaajiin, pappeihin, rippi isiin jne.
        MUTTA NE VALHEELLISET OPIT, OVAT USKOVAILLE ANSA!

        eksytettyinä uskovaiset "ostaa" tavallaan taivaspaikkoja tukemalla rikollisuuden levittämistä lähtystyö rikollisuutta rahoittamalla. Niitä, saatanallisuuden saarnoja lähetystyö varojen keräämiseen uskovainen ostaa itselleen oman osansa perkeleen perisyntiin!

        VAI ON TEIDÄN RAAMATUN MUKAAN JEESUS KÄSKENYT MIEKANVAOIMALLA LEVITTÄÄ HÄNEN EVANKELIUMIA? ...TAI SAATANAA PALVELLEEN PAAVALIN SOPASKAA? ...TAI ONKO TEIDÄN JEESUS LUVANNUT PEDOFIILEILLE, NEGROFIILEILLE, MURHAAJILLE JNE RIKOKSET ANTEEKSI JA TAIVASPAIKAT?

        Ellei Jumala ja Jeesus ole niin luvanneet,
        niin olisko kumminkin mahdollista, että
        saatanaa palvelevat eksytetyt eksyttävät toisia aivopestäviksi rikollisuuden helevettiin?


      • klfkekwkwwk
        kejkejwkww kirjoitti:

        Rikollisen kristinuskon usko on monilta; ellei kaikilta osiltaan omavanhurskautta, siis syntiä/rikollisuutta.

        Perusteluja lyhyesti "vain me pelastumme" aivopesu linjasta...
        Laille kuuliaisuus on yksi, ehkä tärkein ihmisille ja koko ihmiskunnalle.
        Mm. näin kristillisyys sen ottaa asettamalla itsensä Lain "herraksi" itsensä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
        "Kiva kun olit tarkkana
        teuta 13.11.2010 14:18
        Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein ."
        luterilainen ei saa palvella Jumalaa ja Jeesusta.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herra jumalan kirje rikollisilleen; Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
        Jeesus on tie
        30.5.2011 14:18
        1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
        2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee ..

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä "

        KUN KESKUSTELUN RIKOSLUONTOISUUS VALKENEE, NIIN OLLAAN SAATANAA PALVELEVIA VALKEUDEN ENKELEITÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10856833
        "TEUTA
        20.8.2012 21:41
        Örvelö väitteesi ei pidä paikkansa , vaan sinä olet se joka tekee täällä
        kaikista toisarvoisia , etkä muka huomaa sitä itse minä en ole tuollaista
        mitä väität kirjoittanut ja puhunut"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
        teuta
        31.7.2011 10:38
        Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
        niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
        lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
        olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
        sinä tarvitset sitä vielä.

        IHMISTEN SAAMIEN TIETOJEN MUKAAN JEESUS EI OLE SOVITTANUT ESIM. NEGROFIILI RIKOLLISUUDEN RIKOKSIA, VAINAJIEN RAISKAAMINEN ON SANOIN KUVAAMATON SAATANALLISEN RIKOS:
        "teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )"
        - (vahvistus ylläolevaan... josta puuttui linkki; osoite:)
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10813480
        teuta.
        21.8.2012 14:29
        Satut tietämään että montakertaa olen ollut Ruumishuoneella törppö .
        olen sen kerran ilmoittanut enkä ollut yksin , näkemiin"

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        Kun tekee saatanaa palvelevana ripin, niin muka saa synnit anteeksi Jeesuksen sovituksen myötä OPPI ON perkeleestä!
        RIPPI, JA SALARIPPI RITUAALIT, JOPA SYNNIN PÄÄSTÖT EIVÄT OLE JUMALAN JA JEESUKSEN EIKÄ SUOMEN PERUSTUSLAIN RIKOLLISILLEKKAAN ANTAMIA OIKEUKSIA.

        ESIMERKIKSI PEDOFIILLI RIKOLLISUUDESSA RIPPI JA SALARIPPI (NIINKUIN RIPIT YLEENSÄ) OVAT

        RIKOLLISUUDEN OMAVANHURSKAUS OPPIA
        JOSSA
        RIKOLLISUUS JAKAA ITSE ITSELLEEN RIKOKSIA ANTEEKSI
        UHREINA
        USEIN LAPSIA JA NUORIA.

        kristityille uskovaisille, on aivopetyinä tyypillistä, "että vain me pelastumme" ja että "Jeesus on sovittanut kaikkien kaikki rikokset" kun vaan uskoo jumalana esiintyviin lahkojensa herra jumalaa edustaviin saarnaajiin, pappeihin, rippi isiin jne.
        MUTTA NE VALHEELLISET OPIT, OVAT USKOVAILLE ANSA!

        eksytettyinä uskovaiset "ostaa" tavallaan taivaspaikkoja tukemalla rikollisuuden levittämistä lähtystyö rikollisuutta rahoittamalla. Niitä, saatanallisuuden saarnoja lähetystyö varojen keräämiseen uskovainen ostaa itselleen oman osansa perkeleen perisyntiin!

        VAI ON TEIDÄN RAAMATUN MUKAAN JEESUS KÄSKENYT MIEKANVAOIMALLA LEVITTÄÄ HÄNEN EVANKELIUMIA? ...TAI SAATANAA PALVELLEEN PAAVALIN SOPASKAA? ...TAI ONKO TEIDÄN JEESUS LUVANNUT PEDOFIILEILLE, NEGROFIILEILLE, MURHAAJILLE JNE RIKOKSET ANTEEKSI JA TAIVASPAIKAT?

        Ellei Jumala ja Jeesus ole niin luvanneet,
        niin olisko kumminkin mahdollista, että
        saatanaa palvelevat eksytetyt eksyttävät toisia aivopestäviksi rikollisuuden helevettiin?

        ANTOIKO JEESUS VÄÄRÄÄ TODISTUSTA?
        ...KUN rikollisen kristinuskon uskovaisia pitää kouluttaa valheellsesti:
        Esimerkkejä vääristä todistuksista...:
        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, Jeesuskaan ei sitä asettanut vaikka oli Kaanan häissä. Siihen hää tilaisuuteen ei tarvittu Jumalan, Jeesuksen, fariseuksien, papiston tai edes luterilaisuuden edustajaa.
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"kastekäsky" on väärennetyn raamatun tekstiä. Kreikan kielen "kaste" merkitsee peseytimistä kuten Jeesuskin teki itselleen ja opetuslapsilleen mm pesemällä heidän jaltat.
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
        -"hätälapsikaste" valheellinen oppi.
        -"ehtoollinen" Jeesuksesta ulostusta tekevien pilkkaus rituaali.
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
        -"rakkauden kaksoiskäsky" ei ole Jumalan ja Jeesuksen oppia.
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
        -sakramentit ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettamia. Törkeää valetta.
        -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
        -uskontunnustus lutherille ei ole edes väärennetyn raamatun oppia.

        uskontunnustus, ei ole vaan ja ainoastaan herra jumalaa ja sen herra saatanaa palvelemisen "sinetti" vaan se on LUOJALTAA LAHJAKSI SAAMISTAAN LAHJOISTA, KUTEN JÄRJESTÄÄN JA YMMÄRRYKSESTÄÄN, SEKÄ IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMINEN JA ALISTUMINEN RIKOLLISUUDEN herra jumalan/jumalien rikollisuuden alaisuuteen.
        Kustantamaan sen rikollisuuden aiheuttamia ihmiskuntaa turmelevia tekoja, oppeja jne. JA KAIKESTA SIITÄ, AIVOPESTYJEN PAPPIENKIN TUELLA, JOKAINEN USKOVAINEN ON OMALTA OSALTAAN PERKELEEN PERISYNTINEN, ELLEI MUUTEN, NIIN JÄSENENÄ SEN TUKEMINEN, RAHOITTAJANA, OPPIEN LEVITTÄJÄNÄ, AIVOPESTYNÄ TOISILLE SAMAA SAATANALLISUUDEN SAIRAUTTA LEVITTÄVÄNÄ, JNE...

        Jo pelkastään IHMISYYDESTÄÄN uskontunnustuksessa luopuminen on tavallaan pedon roolin vastaan ottamista.
        sen vuoksi
        uskon tunnustustakaan
        EI SAISI EDES RIKOLLISESTI PAKKO LAPSIKASTETTU ANTAA!

        PERISYNTISTEN RIKOLLINEN LAPSIKASTE
        EI OLE LAPSIA SAATANALLISUUTEEN SITOVA KOSKA ETTÄ OLE ITSE SITÄ ITSELLESI VALINNUT.
        MUTTA
        USKONTUNNUSTUS JA SEN KALTAISUUS TEKEE IHMISTÄ RIKOLLISUUDEN RIKOLLISEN;
        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOMAA, ETTÄ USKOSSA EKSYTTÄJÄNÄ OPISSA RIKOS muuttuu synniksi.
        SIIS RIKOLLISUUDEN herra jumalaa palvelevien RIKOKSET ovat mukan vain syntiä jotka mm saatanallisuuden palveluksessa olevat rippi isät ja papistokin saa muka antaa anteeksi synnin päästössä VAIKKA JUMALA JA JEESUS EI ANTAISI!
        Tuolla tavalla, rikollisuuden herrat oppeineen asettavat itse itsensä JUMALAKSI TAI/JA JUMALAN HERROIKSI:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."

        Papisto suurelta osaltaan on itse tietoisia todellisesta herrastaan, mutta leveää leipää himoitsevina hekin ovat pahempia kuin tavalliset uskontunnustuksen kaltaiset, heiltä puuttuu IHMISIÄ JA IHMISYYTTÄ KUNNIOITTAVAT ASENTEET. Piillottelevat sitä mm täälläkin, keskusteluissa vaikenemalla; tiukan paikan tullen eivät uskolla Jumala ja Jeesuksen antamaa oppia vastaan nousta, sillä se voisi johtaa viran menetykseen SILLÄ HEIDÄN TYÖ ON JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN saatanaa jumaloimiseen ihmisten eksyttämiset.

        "Varokaa, ettei kukaan teitä eksytä...."
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        TUOTAKAAN saatanaa Jumalan ja Jeesuksen nimeen edustava pappi ei rippikouluissakaan ilmeisesti opeta! MIETI SYYTÄ SIIHEN...


    • nuhytgrfedews

      Ihmisen ei tarvitse uskontoa edes aivopesu rippikouluineen!
      Mutta
      kirkko papistoineen ilmeisesti tarvii sitä rikollisten kouluttamisiin mm Suomen Perustuslain vastaisiis rikoksiin kirkon oppien tuella:

      TÄMÄ, papin tekstin mukaan, PAPISTO TOIMII SUOMESSA VOIMASSA OLEVAA USKONVAPAUTTA KOSKEVAN LAIN HENGEN VASTAISESTI JA SAMALLA ASETTAA LAPSIKASTE RIKOKSET LASTEN VANHEMILLE PERISYNNIKSI/"PERIRIKOKSIKSI"

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11977916
      "Hei Mirka,
      Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista.
      Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa.
      Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta!
      t. Maarit-pappi"

      "Kaste ilman kirkkoonliittämistä ei ole mahdollista."
      TÖRKEÄ EKSYTYS VALE SIINÄ MIELESSÄ, ETTÄ MIKÄÄN LAKI EI MÄÄRÄÄ LAPSIAKAAN KASTETTAVAKSI LAPSIKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN JÄSENIKSI.

      "Kirkkojärjestyksen mukaan kirkkoonkuuluvien vanhempien on kastatettava lapsensa."
      VALE SIINÄ MIELESSÄ, ETTEI KIRKKOJÄRJESTYS OLE MIKÄÄN PAKOTTAVA LAKI!
      VAAN
      SE ON RIKOLLISESTI USKOVAPAUTTA KOSKEVAN LAIN RIKKOMIS VAATIMUS RIKOLLISTA.

      "Sallikaa lasten tulla Jeesuksen opetuslapsiksi ja Taivaan Isän lapsiksi kasteen kautta"
      JEESUKSEEN VETOAMIS VALE, SILLÄ JEESUS SIUNASI LAPSIA JA TOISIN LAPSIA KOHTELEVILLE ANTOI MYLLYNKIVIEN KÄYTTÖ OHJEET.
      Ja, pappislupauksen herra jumalalle antaneet eivät saa Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa MUTTA SAATANAA jumalanaan PALVELEVAT ESIINTYVÄT RIKOLLISESTI VÄÄRÄÄ TODISTUSTAKIN JAKAVINA RIKOLLISINA JUMALAA JA JEESUKSESTA RIKOLLISEKSI OSOITTAMALLA OPEILLAAN.
      JA
      RIKOLLISUUDEN "TAIVAAN ISÄ" ON "minä olen herra sinun jumalasi.." JOKA LAATI LAPSIAKIN TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN JNE RIKOLLISUUDEN OPPEJA JOITA PAPPIT OPETTAVAT.
      "..sinulla ei saa olla muita jumalia" ON NK VALTION KIRKON RIKOLLISUUDEN OMAA OPPIA JOTA EI OLE TAIVAAN ISÄ TAI JEESUSKAAN ASETTANUT vaan sen asetti järjettömiksi IHMISLAPSIA kouluttava rikollisuus!

      uskontunnustuksen kaltaisuus EI OLE IHMISYYTTÄ vaan selvää IHMISYYDEN VASTAISTA rikollisuuden saatanallisuutta jossa rikollisuudelta viran saanut pappi saa palkan rikollisia kouluttavana aivopesijänä joka EI OLE IHMISYYDEN SIVISTYSTÄ vaan se on saatanaa jumaloivien IHMISYYDEN vastaista HISTORIALLAKIN TODISTETTAVAA rikollisuutta.

    • hjnyvrs3

      Aloituksen kirjoittaneelle...
      -------------------------------
      usko on tärkeää vain ja ainoastaa uskonnolliselle rikollisuudelle perisynnin ylläpitämiseksi ja rituaali helvettiä yllä pitävien pappien leivän levittämiseksi.

      Olette kuulleen usein, "kristillisestä sivityksestä"
      se on
      SAIRAAKSI AIVOPESTYJEN KÄYTTÄMÄÄ VALETTA.
      jakomielisenä itsekkin sen todistavat vaikka eivät sitä uskontunnustuksen kaltaisina ymmärrä:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      kristitty ja kristillinen ovat järjeltään ja ihmisyydeltään eri ryhmään kuuluvia.

      Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina MUTTA väärää todistusta jakavina esiintyvät VALE kristillisinä.
      Rikollisen kristinuskon MIEKKA SIVISTYKSEN uskovaiset seurakuntalaiset ovat aivopestyjä rikollisuuteen joka ei ole IHMISYYTEEN liittyvää VAAN ihmisyydestä luopumisen rikollisuutta.

      Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
      Näistä, Jeesuksen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia: Ilm. 2:1-29
      -Pergamos
      -Tyatira
      -Sardes
      -Smyrna
      -Filadelfia
      -Efeso
      -Laodikea
      ---------------------

      Yllä oleva fakta tiedot ei muutu uskomalla muiden
      KUIN AIVOPESTYJEN
      ymmärtämättömien korvien välissä olevalla uskontunnustuksessa olevan "meillä ei ole järkeä" opin teholla joka vahvistaa aivopesun tehoa "meillä ei ole ymmärrystä" rikollisuuden opeilla.

      SIIS IHMISET EI TARVITSE USKO TAI RIPPIKOULUA
      mutta
      rikollisia kouluttaville se on leveän leivät tie suomen kansalaisten mieleltään sairaaksi aivopesevälle papistolle.
      tosin, esimerkiksi...
      usko aiheuttaa kustannuksia valtion veronmaksajille muillakin sektoreilla, kuten esimerkiksi terveyden hoito aloilla, papisto kouluttaa järjettömiä joita sitten psygiatrisen osaston työntekijät hoitavat.
      saatanallisuuden iso piiri pyörii... yksi kouluttaa rikollisia ja poliisitkin saavan leipänsä rikollisuuden kirkon kouluttamista ikuisista rikollisista eikä se verotoimistokaan osattomaksi jää.....

      Miltähän se IHMISYYDEN SIVISTYKSEN SUOMI näyttäisi jos IHMISYYS sais hallita... Ajatella jos ne rikollisuuden ylläpitämisen suomalaisille aiheuttamat kustannukset sijoitettaisiin kansalaisten hyvin voinnin lisämiseen! Siinä olis vain yksi vika, MISTÄ RIKOLLISUUDEN PALVELUKSESSA OLEVAT JA SEN AIHEUTTAMIA ONGELMIA KORJAAVAT SAISIVAT SUURET PALKKANSA!

      Pakostakin tulee mieleen tarina yksityis yrittäjästä rikollisesta joka
      lasimestarina lähetti poikansa kaverien kanssa kivittämään talojen ikkunoita...
      suomen surullisen kuuluisan valtion kirkon toiminta muistuttaa samaa sairasta valtion virkamies ahneutta SUUREMMASSA MITTAKAAVASSA järjettömien kansalaisten, lastenkin hyväksi käyttämisen muodossa...

    • nykyisinateisti

      olen kokemuksen perusteella oon huomannut että moni pitää toissijaisena rippileirillä uskontoa ja käy sen vaan rippijuhlien ja rahalahjojen takia

    • Pieni_kansakunta

      Ripari on tiivis paketti perustietoa ihmiselämän elämiseksi. Me suomalaiset olemme pieni kansa isojen puristuksessa, ja Raamattu kertoo toisen pienen kansan vaiheista. Suuri itänaapurimme on poistamassa historiankirjoituksestaan Talvisodan, koska se on heidän kannaltaan nolo. Samalla tavalla lienee poistettu Egyptin historiasta nolo jakso pienen orjakansan paosta, kuten he poistivat maininnat mustavärisistä faaraoistaankin.

      Talvisodan hävittäminen naapurimaan historiasta ei poista sitä taisteluvoimien epäsuhtaisuuden muodostamaa puolustustaistelun ihmettä, jonka Suomen kansa sai kokea pyydettyään presidenttinsä johtamana Jumalalta apua. Rukousvastauksina kansamme on saanut Talvisodan ihmeen ja Ihantalan ihmeen. Kolme sukupolvea sodan jälkeen kansa unohtaa saamansa yläkerran avut, ja näin on käynyt myös valitun kansan historiassa monta kertaa.

      Ylläolevat kirjoittajat ovat siinä mielessä oikeassa, että ei Jeesus käske käymään riparilla tai rakentelemaan kirkkorakennuksia. Mutta mitä tulee tilalle jos et käy riparia? Ihmisen himoihin perustuvaa viihdettä netissä ja arjessa?

      Maapallon lämmetessä, ihmismäärän kasvaessa, maanjäristysten lisääntyessä, sotien jatkuessa, Israelin aseman muuttuessa YK:n äänestyksissä jne. Raamatun esittämä kuva ihmisluonteesta vastaa arkitodellisuutta, ja Raamatun ennusteet ihmiskunnan tulevaisuudesta näyttävät toteutuvan. Siksi suosittelen kristinuskoa ja riparia.

      • kjnhbtgvtrcr

        "Pieni_kansakunta" kirjoitti:
        Ripari on tiivis paketti perustietoa ihmiselämän elämiseksi.
        ----
        EI KUN SEN ELÄMÄN LOPETTAMISEKSI!
        uskontunnustuksen kaltainen on Jumalasta ja ihmisyydestää ja järjestään luopunut. Opettele uskontunnustus uudelleen, jos enään järkes sen ymmärtämiseen edes riittää.
        ###

        Me suomalaiset olemme pieni kansa isojen puristuksessa, ja Raamattu kertoo toisen pienen kansan vaiheista. Suuri itänaapurimme on poistamassa historiankirjoituksestaan Talvisodan, koska se on heidän kannaltaan nolo. Samalla tavalla lienee poistettu Egyptin historiasta nolo jakso pienen orjakansan paosta, kuten he poistivat maininnat mustavärisistä faaraoistaankin.
        ----
        Kerro suomenkin historiaa tuntevana valheellisuuksia!
        Kun se saatanallisuuden rikollisen kristinuskon miekka sivitys suomeen tuotiin, niin et edes ymmärrä, että suomalaisia pakeni itään (rajoja ei silloin ollut) tappaja rikollisuuksien julmuuksilta!
        Siis siinä talvi sodassakin oli samalla myös suomalaiset tappamassa suomalais heimoon kuuluvia! ... joita haukut "itä naapureiksi."
        Noloa, on sekin, ette et tunne asiaa josta kirjoitat!
        ###

        Talvisodan hävittäminen naapurimaan historiasta ei poista sitä taisteluvoimien epäsuhtaisuuden muodostamaa puolustustaistelun ihmettä, jonka Suomen kansa sai kokea pyydettyään presidenttinsä johtamana Jumalalta apua. Rukousvastauksina kansamme on saanut Talvisodan ihmeen ja Ihantalan ihmeen. Kolme sukupolvea sodan jälkeen kansa unohtaa saamansa yläkerran avut, ja näin on käynyt myös valitun kansan historiassa monta kertaa.
        ----
        Siis, nautit rikollisuuden edustajana siitä, että omia, rajan toiselle puolelle jääneitä suomalais heimolaisia on tapettu, ehkä sukupuuttoon... ja rukouksenne auttoivat rikollisuutta ihannoivia...
        Suomen ja sen kansan olemassa oleminen EI OLE SAATANAA PALVELEVIEN MIEKKA SIVISTYS RIKOLLISUUDEN ANSIOA, ei edes saatanaa jumalanaan rukoilevien järjettömien toimesta.
        ###

        Ylläolevat kirjoittajat ovat siinä mielessä oikeassa, että ei Jeesus käske käymään riparilla tai rakentelemaan kirkkorakennuksia. Mutta mitä tulee tilalle jos et käy riparia? Ihmisen himoihin perustuvaa viihdettä netissä ja arjessa?
        ----
        OHOH! ONPA SAATANAA PALVELEVILLE OPPI ANNETTA!
        IHMISTEN, saatanallisuuden käsikirjassa, jota raamatuksi kutsuvat, EI OLE EDES RIPPI, SALARIPPI TAI RIPPIKOULU sanaakaan!!!
        Olet todella järjettömäksi pappislupauksen herra saatanaa palveleville herra jumalalles antaneen aivopesty ihmisyydestäs luopunut ikuinen rikollinen.
        HÄPEÄISIT JOS SINUN NAHOISSASI OLISI HITUNENKAAN IHMISYYTTÄ!
        ###

        Maapallon lämmetessä, ihmismäärän kasvaessa, maanjäristysten lisääntyessä, sotien jatkuessa, Israelin aseman muuttuessa YK:n äänestyksissä jne. Raamatun esittämä kuva ihmisluonteesta vastaa arkitodellisuutta, ja Raamatun ennusteet ihmiskunnan tulevaisuudesta näyttävät toteutuvan. Siksi suosittelen kristinuskoa ja riparia.
        ----
        Otappa selville tarkemmin asioita!
        ja
        mieti tarkemmin kuinka paljon ymmärtämättömän sontaa yrität opettaa nuorille!
        raamattu on todistettavasti paavalilais-luterilaisuudelle väärennetty ja heidän itsensä väärenetämää SONTAA!
        sen vuoksi
        JEESUS LÄHETTI OMILLEEN, IHMISILLE TUEKSI PYHÄN HENGEN.
        siitä rikollisuuden kristityt ovat luopuneet, ilmeisesti sinäkin rikollisuudelle uhreja eksyttävälle sontaluukulle.

        uskontunnustus ja sen kaltaisuudesta....
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        =
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
        =
        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Jos jatkat kirjoittamisia, niin
        LAITTA, AINA VÄITTELESI TIETOLÄHDE VÄITEESI TUEKSI.
        Ellei sitä ole, niin olet; paitsi aivopesty rikollinen niin järjettömänä törkeä valehtelija!

        raamatun väärennösistä...
        http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html

        kerro nuorille, että "älä tee huorin" käskyn rikolliset poisti 1992 rikollisuudenne käsikirjasta...


      • jfjdjejwjwjk
        kjnhbtgvtrcr kirjoitti:

        "Pieni_kansakunta" kirjoitti:
        Ripari on tiivis paketti perustietoa ihmiselämän elämiseksi.
        ----
        EI KUN SEN ELÄMÄN LOPETTAMISEKSI!
        uskontunnustuksen kaltainen on Jumalasta ja ihmisyydestää ja järjestään luopunut. Opettele uskontunnustus uudelleen, jos enään järkes sen ymmärtämiseen edes riittää.
        ###

        Me suomalaiset olemme pieni kansa isojen puristuksessa, ja Raamattu kertoo toisen pienen kansan vaiheista. Suuri itänaapurimme on poistamassa historiankirjoituksestaan Talvisodan, koska se on heidän kannaltaan nolo. Samalla tavalla lienee poistettu Egyptin historiasta nolo jakso pienen orjakansan paosta, kuten he poistivat maininnat mustavärisistä faaraoistaankin.
        ----
        Kerro suomenkin historiaa tuntevana valheellisuuksia!
        Kun se saatanallisuuden rikollisen kristinuskon miekka sivitys suomeen tuotiin, niin et edes ymmärrä, että suomalaisia pakeni itään (rajoja ei silloin ollut) tappaja rikollisuuksien julmuuksilta!
        Siis siinä talvi sodassakin oli samalla myös suomalaiset tappamassa suomalais heimoon kuuluvia! ... joita haukut "itä naapureiksi."
        Noloa, on sekin, ette et tunne asiaa josta kirjoitat!
        ###

        Talvisodan hävittäminen naapurimaan historiasta ei poista sitä taisteluvoimien epäsuhtaisuuden muodostamaa puolustustaistelun ihmettä, jonka Suomen kansa sai kokea pyydettyään presidenttinsä johtamana Jumalalta apua. Rukousvastauksina kansamme on saanut Talvisodan ihmeen ja Ihantalan ihmeen. Kolme sukupolvea sodan jälkeen kansa unohtaa saamansa yläkerran avut, ja näin on käynyt myös valitun kansan historiassa monta kertaa.
        ----
        Siis, nautit rikollisuuden edustajana siitä, että omia, rajan toiselle puolelle jääneitä suomalais heimolaisia on tapettu, ehkä sukupuuttoon... ja rukouksenne auttoivat rikollisuutta ihannoivia...
        Suomen ja sen kansan olemassa oleminen EI OLE SAATANAA PALVELEVIEN MIEKKA SIVISTYS RIKOLLISUUDEN ANSIOA, ei edes saatanaa jumalanaan rukoilevien järjettömien toimesta.
        ###

        Ylläolevat kirjoittajat ovat siinä mielessä oikeassa, että ei Jeesus käske käymään riparilla tai rakentelemaan kirkkorakennuksia. Mutta mitä tulee tilalle jos et käy riparia? Ihmisen himoihin perustuvaa viihdettä netissä ja arjessa?
        ----
        OHOH! ONPA SAATANAA PALVELEVILLE OPPI ANNETTA!
        IHMISTEN, saatanallisuuden käsikirjassa, jota raamatuksi kutsuvat, EI OLE EDES RIPPI, SALARIPPI TAI RIPPIKOULU sanaakaan!!!
        Olet todella järjettömäksi pappislupauksen herra saatanaa palveleville herra jumalalles antaneen aivopesty ihmisyydestäs luopunut ikuinen rikollinen.
        HÄPEÄISIT JOS SINUN NAHOISSASI OLISI HITUNENKAAN IHMISYYTTÄ!
        ###

        Maapallon lämmetessä, ihmismäärän kasvaessa, maanjäristysten lisääntyessä, sotien jatkuessa, Israelin aseman muuttuessa YK:n äänestyksissä jne. Raamatun esittämä kuva ihmisluonteesta vastaa arkitodellisuutta, ja Raamatun ennusteet ihmiskunnan tulevaisuudesta näyttävät toteutuvan. Siksi suosittelen kristinuskoa ja riparia.
        ----
        Otappa selville tarkemmin asioita!
        ja
        mieti tarkemmin kuinka paljon ymmärtämättömän sontaa yrität opettaa nuorille!
        raamattu on todistettavasti paavalilais-luterilaisuudelle väärennetty ja heidän itsensä väärenetämää SONTAA!
        sen vuoksi
        JEESUS LÄHETTI OMILLEEN, IHMISILLE TUEKSI PYHÄN HENGEN.
        siitä rikollisuuden kristityt ovat luopuneet, ilmeisesti sinäkin rikollisuudelle uhreja eksyttävälle sontaluukulle.

        uskontunnustus ja sen kaltaisuudesta....
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        =
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
        =
        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Jos jatkat kirjoittamisia, niin
        LAITTA, AINA VÄITTELESI TIETOLÄHDE VÄITEESI TUEKSI.
        Ellei sitä ole, niin olet; paitsi aivopesty rikollinen niin järjettömänä törkeä valehtelija!

        raamatun väärennösistä...
        http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html

        kerro nuorille, että "älä tee huorin" käskyn rikolliset poisti 1992 rikollisuudenne käsikirjasta...

        Nykyinen raamattun sisällöstä voi poistaa kaikki Jeesuksen evankeliumit kun esimerkiksi uskontunnustuksen kaltaiset ja pappislupauksen herra jumalalle antaneet papitkaan eivät saa väärennettyäkään Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa.

        VT - on historiaa jonka muutamiin kohtiin Jeesus opeissaan viittaa.

        JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali ja sen oppikunta ottanut raamattuun, osittain voimakkaasti väärennettynä.

        UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tekstiä sisältävä.

        Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Niistä, arviolta 18:sta evankeliumeista neljä osittain rajusti väärentämällä luvatta anastettiin rikollisuuden käyttöön. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden saatanallisuuden käsikirja jossa Jumalan ja Jeesuksen Lakiakin väärensivät tosi pahan eksytyksen aikaan saamiseksi.

        Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

        -------------------

        Tilanteen korjaamiseksi Jeesus lähetti omilleen Pyhän Hengen tueksi.

        Jeesus tiesi, mitä tulee tapahtumaan ja sen vuoksi, lähetti omilleen, valituilleen kristillisille Pyhän Hengen tueksi jota ominaisuutena ei ole kristittyjen uskontunnustuksen kaltaisilla Jumalasta ja ihmisyydestään luopuneilla järjettömillä ja ymmärtämättömillä uskovaisilla.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä, Jeesuksen seuraajat olivat/ovat kristillisiä ja paavalilais-luterilaisuuden uskovaiset kristittyjä:

        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.
        ---
        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        Ilm. 2:1-29
        Näistä, Jeesuksen perustamista seurakunnista ei ole yhtään kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat Jeesuksen kristillisille parustamia seurakuntia:
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea

        herralta rauhaa IHMISYYDESTÄ LUOPUMATTOMILLE IHMISILLE!


      • Yks.vitun.päivänsäde

        ""Ripari on tiivis paketti perustietoa ihmiselämän elämiseksi. ""
        - Uskonnot eivät kuulu tähän. Uskonnot saastuttaa ja tuhoaa aivotoiminnot.


      • Kitaristi.M

        ""Ripari on tiivis paketti perustietoa ihmiselämän elämiseksi. ""
        - ÄLÄ VALEHTELE. Riparilla ei käsitellä mitään tietoon perustuvaa asiaa. Se mitä siellä tuputetaan totena on pelkkää satua ja höpötystä. Riparinopetuksilla ei tee yhtään mitään. Uskonnot ovat BULLSHITTIÄ joilla huijataan tyhmää kansaa.


    • On paljon helpompaa todeta että "näin on, koska muutkin sanoo näin", kuin kyseenalaistaa enemmistön harhaluuloja. Järjellä ajattelu myös vaatii sitä, että järkeä ylipäätään on.

    • Pieni_kansakunta

      Laitan vastauksen tänne loppuun kun tuo pitkätekstinen kiihkoilija tekee viestiketjun vaikealukuiseksi. Yksittäisiin väitteisiin hän voisi saada vastauksia (jos niitä edes haluaa), mutta noin pitkät väitelistat ovat ilkeämielistä häiriköintiä, eivätkä edusta lähimmäisenrakkautta.

      Näkemykseni kristinuskosta perustuu omakohtaisiin kokemuksiin kristityistä auttamishaluisista ihmisistä, jotka ovat olleet loppuun asti kiitollisia, vaikka elämä ei ole ollut helppoa.
      Näkemykseni Suomen itsenäisyystaisteluista perustuu kymmenien, omakohtaisesti taisteluja kokeneiden kirjoittajien kertomuksiin, televisiodokumentteihin, ja Mannerheimin arvioihin Suomen mahdollisuudesta selvitä itsenäisenä ilman sotiin osallistumista. Olimme silloinkin historian pieni pelinappula, mikä selviää aikakauden poliittisen sisäpiirin tietojen tultua julkisiksi.

      Ilman kansamme saamia ihmevoittoja olisimme muuttuneet yhdeksi sosialistiseksi neuvostotasavallaksi, vanhempiamme olisi siirretty Siperiaan, eikä tätäkään keskustelua käytäisi. Mielestäni Suomea nykyisenkaltaisena ei olisi ilman suomalaisten kristinuskoa. Tästä voi johtaa senkin päätelmän että kansa voi tarvita Jumala-suhdetta selvitäkseen hengissä ja itsenäisenä. Riparilla tarjotaan eväitä Jumala-suhteen luomiseksi ja ylläpitämiseksi, hyvinä ja huonoina aikoina.

      • Ypäjän.Mies

        Näkemyksesi ovat hanurista. Sinun kannattaisi perehtyä tutkittuun tietoon "uskis vs ateisti". Ateisti pesee joka vertailussa uskiksen mennen tullen, älykkyys, auttaminen, avioliitto, luottaminen jne ...
        Olkaahan uskikset rehellisiä, myös itsellenne.


      • Ypäjän.Mies

        "" Riparilla tarjotaan eväitä Jumala-suhteen luomiseksi ja ylläpitämiseksi, hyvinä ja huonoina aikoina.""
        - Jumalaa ei ole. On vain tyhmiä ihmisiä, jota kirkko vetää nenästä. Rahaa ja valtaa se kirkko haluaa.
        - Paljonko olet maksanut tästä kaikesta huuhaasta kirkolle?


      • an-tero
        Ypäjän.Mies kirjoitti:

        "" Riparilla tarjotaan eväitä Jumala-suhteen luomiseksi ja ylläpitämiseksi, hyvinä ja huonoina aikoina.""
        - Jumalaa ei ole. On vain tyhmiä ihmisiä, jota kirkko vetää nenästä. Rahaa ja valtaa se kirkko haluaa.
        - Paljonko olet maksanut tästä kaikesta huuhaasta kirkolle?

        Jos maksoi niin saatanallisuutta tukee


    • Pieni_kansakunta

      Näkemys ei ole hanurista, vaan omakohtaisesta kokemuksesta pitkältä ajalta, useasta uskovasta henkilöstä. Se ei sulje pois sitä että seurakuntiin kuuluu monenlaisia ihmisiä. Ja toisaalta olen nähnyt myös muutaman ateistin elämäntapoja, joihin näyttää myös kuuluvan pettäminen ja narsistisen töykeä käytös.

      Netissä huutelevat teini(?)ateistit eivät vaikuta kovin auttavaisilta ja luotettavilta. Heitä ei tietenkään vielä avioerotilastoissa näe. Eikä tämä keskustelu liity enää alkuperäisaiheeseen.

      Suosittelen riparia siitäkin syystä, että riparilla ei tarvitse kuunnella vihaisia ateisteja. Viha syntynee siitä itsesuggestiosta, jota maailman itsekseen syntymisen olettaminen vaatii.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe